Gift codes

Jelle

Active member
Hallo,

Ik was net een beetje aan het rond lopen over de camping toen ik op het odee kwam voor gift codes. Het idee is zeg maar dat je een code kan kopen voor bijvoorbeeld een .nl domein of een mc server, die code kan je aan iemand geven en als hij/zij die dan invult krijgt die gene het product. Die kan dus eigelijk voor alle producten hier op one2xs. Wat vinden jullie van het idee??
biggrin.gif
 

Jelle

Active member
Ja, maar zo kan je echt 1 gericht iets geven. Is bijvoorbeeld handig als je een domein of serer weg gaat geven.
 

Perry

New member
Jellerth (link):
Ja, maar zo kan je echt 1 gericht iets geven. Is bijvoorbeeld handig als je een domein of serer weg gaat geven.


Dan koop je het zelf en bied je het aan in de ruilbank...?
 

Jelle

Active member
Gamedealer (link):

Jellerth (link):
Ja, maar zo kan je echt 1 gericht iets geven. Is bijvoorbeeld handig als je een domein of serer weg gaat geven.


Dan koop je het zelf en bied je het aan in de ruilbank...?


Ja, maar het is toch leuker dat je een code ofzo kan geven en die gene zelf kan uitkiezen welk domein enzo.
 

Dylan

<script>
Jellerth (link):

Gamedealer (link):

Jellerth (link):
Ja, maar zo kan je echt 1 gericht iets geven. Is bijvoorbeeld handig als je een domein of serer weg gaat geven.


Dan koop je het zelf en bied je het aan in de ruilbank...?


Ja, maar het is toch leuker dat je een code ofzo kan geven en die gene zelf kan uitkiezen welk domein enzo.



PM?
 

Marjolein

Miss Marjolein
Eigenlijk vind ik het idee wel leuk
smile.gif

Zo kan je ook op andere fora bv een prijsvraag maken met als prijs de code voor een bv een domein. Als diegene die het wint nog geen lid is dan is er gelijk weer een lid bij. Of je kan zon code op andere fora gebruiken als ruilmiddel ipv paypal/PSC o.i.d.
Leuke promotie voor one2xs dus.
 

Jelle

Active member
Ja, of je verloot bijvoorbeeld op youtube of iets een mc server dan komen er ook weer mensen anar one2xs.


toevoeging op 29 juli 2012, 12:40:37:
Of je kan er miss iets bij maken dat als iemand jouw code gebruik die dan net lid word dat hij dan automatisch jouw refferal word
biggrin.gif
 

Jordy

New member
Marjolein (link):
Eigenlijk vind ik het idee wel leuk
smile.gif

Zo kan je ook op andere fora bv een prijsvraag maken met als prijs de code voor een bv een domein. Als diegene die het wint nog geen lid is dan is er gelijk weer een lid bij. Of je kan zon code op andere fora gebruiken als ruilmiddel ipv paypal/PSC o.i.d.
Leuke promotie voor one2xs dus.


Ja daarom was ik ook al voor
smile.gif
 

Sanderc

New member
Idd wel een leuk idee
smile.gif

Ik ben er voor.
thumbsup.gif
.

Ik sta volledig achter de redens die Marjolein gaf.
Ik denk dat Lennard het ook wel goed vind met extra promotie
loveit.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Lennard (link):
Lennard heeft het ongeveer een half jaar geleden al in het adminforum besproken
clown.gif

Ohw, kan ik me niet herinneren hoor. Anders had ik op een andere manier gereageerd
yummie.gif
 

Robindh

Active member
Lennard (link):
Lennard heeft het ongeveer een half jaar geleden al in het adminforum besproken
clown.gif



En wat vond het team er daar van?
 

Smiegles

Active member
Marjolein (link):

Lennard (link):
Lennard heeft het ongeveer een half jaar geleden al in het adminforum besproken
clown.gif

Ohw, kan ik me niet herinneren hoor. Anders had ik op een andere manier gereageerd
yummie.gif




lennard heeft tegen zichzelf gepraat en is tot de conclusie gekomen dat het een stom idee is ofzo xD?

ik vind het een leuk idee
redface.gif
 
Bovenaan