Habbo retros zijn verboden

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

One2xs

Guest
Hoihoi,

Omdat we er bijna een dagtaak aan hebben om Habbo retros af te sluiten wil ik het nog een keer duidelijk melden: het is verboden om Habbo retros op je VPS of op je host te hebben.

Hè, wat is dat nou weer voor flauwe regel?
We hebben er twee redenen voor: ze zijn illegaal en ze zorgen voor overlast.

Habbo is eigendom van Sulake Corporation, en alleen zij mogen een Habbo hotel hebben. Alle retros zijn dus illegaal, ook al geef je hem een eigen naam o.i.d. Ze zijn dus gewoon illegaal en daardoor zijn Habbo retros ook door de wet verboden in Nederland.

Daarbij zorgen ze voor overlast op de servers. Habbo retros worden regelmatig aangevallen waardoor we last hebben van DDoSen op de servers. Om deze aanvallen terug te dringen treden we dus hard op tegen de retros.

Als we een retro op je VPS of webhost vinden dan ben je je webhost of VPS minimaal een week kwijt. Wees dus slim en verwijder je retro als je die nu hebt. Je bespaart ons, de andere leden én jezelf een hoop problemen, zorgen en narigheid.

Alvast bedankt.

one2xs
 

August

Test
dat werd tijd
biggrin.gif
.
 

Christum

Member
eindelijk ze gaan er achteraan, ik heb er zelf geen last van maar er zijn mensen die de VPS gewoon voor zijn eigen site zoals bv een webshop enz gebruiken die zullen er nogal veel last onder hebben.

En voor die gene die toch zo graag hun retro willen, neem een site op je EIGEN IP ADRES, zo hebben ze er hier ook geen last van. het nadeel is dat de politie en habbo je dan heel vlug hebben gevonden.
 

Soufian

New member
Habbo is eigendom van Sulake Corporation, en alleen zij mogen een Habbo hotel hebben. Alle retros zijn dus illegaal, ook al geef je hem een eigen naam o.i.d. Ze zijn dus gewoon illegaal en daardoor zijn Habbo retros ook door de wet verboden in Nederland.

Habbo volgens de wet verboden?
Dacht t niet
emo.gif



Copyright schendingen zijn verboden, en dit valt onder copyright schending.
 

Luukvdo

New member
Soufian (link):
Habbo is eigendom van Sulake Corporation, en alleen zij mogen een Habbo hotel hebben. Alle retros zijn dus illegaal, ook al geef je hem een eigen naam o.i.d. Ze zijn dus gewoon illegaal en daardoor zijn Habbo retros ook door de wet verboden in Nederland.

Habbo volgens de wet verboden?
Dacht t niet
emo.gif



Copyright schendingen zijn verboden, en dit valt onder copyright schending.


Als je nou eens goed leest:

Quote:
Ze zijn dus gewoon illegaal en daardoor zijn [COLOR= blue]Habbo retros[/COLOR] ook door de wet verboden in Nederland.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Nee
Server 3 valt uit omdat er fouten in de server zitten
 

Wiitse

New member
Dit was al verboden op one2xs maar het is goed dat het nu nog strenger word! Die retros moeten maar oprotten.
 

Robincom

New member
Tja, had er ook een, maar wist niet dat jullie er last van hadden, totdat mijn hosting werd stopgezet.
Dus nu weet ik beter
emo.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan