Habbo retros zijn verboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moni

New member
Ik vind het niet kunnen; Een weekje je host kwijt. Bij het registreren heb je je eigen gegevens ingevoerd.
smile.gif
Enkel mezelf heb alle rechten tot mijn webhosting.
biggrin.gif
 

Sebas

Active member
Moni (link):
Ik vind het niet kunnen; Een weekje je host kwijt. Bij het registreren heb je je eigen gegevens ingevoerd.
smile.gif
Enkel mezelf heb alle rechten tot mijn webhosting.
biggrin.gif



Jawel, want jij zet er dingen op wat dan illegaal is waardoor je hem een week kwijt bent.
 

Safetyfans

New member
Moni (link):
Ja, maar dat kwijt raken vind ik niet kunnen. Het staat toch op je eigen naam?
je hebt altijd de voorwaarden doorgenomen van one2xs! en deze regel staat daar namenlijk in!
dus verzet je niet je hebt toch niet gelijk.
 

Jordymuis

New member
Wiitse (link):
Dit was al verboden op one2xs maar het is goed dat het nu nog strenger word! Die retros moeten maar oprotten.
 

Ninooo

New member
Sebas (link):

Moni (link):
Ik vind het niet kunnen; Een weekje je host kwijt. Bij het registreren heb je je eigen gegevens ingevoerd.
smile.gif
Enkel mezelf heb alle rechten tot mijn webhosting.
biggrin.gif



Jawel, want jij zet er dingen op wat dan illegaal is waardoor je hem een week kwijt bent.



En jij gaat akkoord met de voorwaarden en daar moet jeje aan houden
yummie.gif
dus dan vind ik het wel kunnen dat het een week afgepakt is
yummie.gif
.
 

Safetyfans

New member
Ninooo (link):

Sebas (link):

Moni (link):
Ik vind het niet kunnen; Een weekje je host kwijt. Bij het registreren heb je je eigen gegevens ingevoerd.
smile.gif
Enkel mezelf heb alle rechten tot mijn webhosting.
biggrin.gif



Jawel, want jij zet er dingen op wat dan illegaal is waardoor je hem een week kwijt bent.



En jij gaat akkoord met de voorwaarden en daar moet jeje aan houden
yummie.gif
dus dan vind ik het wel kunnen dat het een week afgepakt is
yummie.gif
.


mee eens
smile.gif


http://www.one2xs.com/threads/19968&p=1#276096
daar werd hij boos omdat zijn vps uitviel en 500 op ze hotel zaten.
 

Safetyfans

New member
Moni (link):
Mijn reactie verwijderen omdat ik gelijk had he? En waarom die van Soufian niet dan?

jij had niet gelijk! daarom zijn ze weg gegaan.
jij praat over retros en retross zijn verboden en lekker voor je dat je hotel niet meer gebruikt kan worden LEKKER voor je. moet je geen retro maken!
en ook ik hoop dat je lekker boete krijgt van 1200 euro wegens gebruik van retro hotel
smile.gif
 

Mikeschippers

New member
Moni (link):
Mijn reactie verwijderen omdat ik gelijk had he? En waarom die van Soufian niet dan?


Je hebt geen gelijk. Dikke pech dat je host een week stil gezet werd. Een Habbo Retro is verboden, wees blij dat dit je maar een week (ongeveer 1,12 punten kost) in plaats van een boete van €1200,- + wegens het runnen van een habbo retro.
 

Lennard

Active member
Even een bump voor de duidelijkheid:
* geen enkele retro is toegestaan (ook geen oude versies o.i.d.)
* websites met een layout die verdacht veel op een retro lijkt maar het niet is zijn ook verboden; ik ga me niet op elke website registreren om te checken of het echt een retro is of niet; als je een fansite wil maken dan maak je maar een iets andere layout dan een regelrechte kopie van Habbo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan