Handtekening op profielpagina

Lennard

Active member
Mijne ook.
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Eerst de andere handtekeningsuggestie. Cuz then i gotz more powerz
swhip.gif
 

Gerritzwn

New member
Patricka (link):
Ik zeg nee, de reden hiervan is: Overal wordt aangegeven, ga je op vakantie.. zet dit NIET online ergens neer, niet op hyves, facebook, twitter en weet ik het, dit trekt inbrekers aan. dus als je het accepteert is de volgende dag je huis leeg...
schater.gif



Als ik bijvoorbeeld op jou Hyves, Facebook, Twitter of One2Xs profiel kijk zie ik geen adres, huisnummer of plaats vermeld staan. Als jij dus terugkomt van vakantie, zul je het al gauw in je vriendenkring moeten zoeken tenzij het een buitenstaander is die niet te achterlijk is en gewoon ziet dat er een tijdje niemand naar binnen noch naar buiten gaat.

Een "vakantie mededeling" zal dus weinig uitmaken op een profiel pagina zonder adres erbij
wink.gif

------

De optie zelf lijkt me idd. ook wel weer een mooie aanvulling. Hoe meer knoppies en textareas hoe beter
wink.gif
smile.gif
 

Freestyle

New member
Patricka (link):
Ik zeg nee, de reden hiervan is: Overal wordt aangegeven, ga je op vakantie.. zet dit NIET online ergens neer, niet op hyves, facebook, twitter en weet ik het, dit trekt inbrekers aan. dus als je het accepteert is de volgende dag je huis leeg...
schater.gif


dan nog. alleen lennard kan jouw ip zien dus er achter komen waar je woont.
en je hoeft je eigen naam niet te gebruiken dus dat maakt niks uit
wink.gif

alleen op hyves enz, is het niet slim
yummie.gif
 

Gerritzwn

New member
Freestyle (link):
dan nog. alleen lennard kan jouw ip zien dus er achter komen waar je woont. en je hoeft je eigen naam niet te gebruiken dus dat maakt niks uit
wink.gif

alleen op hyves enz, is het niet slim
yummie.gif



Ehm. zelfs Lennard kan niets zien met een ip-adres. Een ip-adres is n.l. niet huisadres gebonden maar gebonden aan een modem. De enigste partij die een ip-adres kan linken aan een specifiek adres is de provider.

Lennard kan echter wel een link leggen tussen een ip-adres en een huisadres wanneer iemand een domeinnaam registratie doet bij One2Xs maar ook dan kan en mag Lennard hier niets mee.
 

Shahiem

Active member
Patricka (link):
Ik zeg nee, de reden hiervan is: Overal wordt aangegeven, ga je op vakantie.. zet dit NIET online ergens neer, niet op hyves, facebook, twitter en weet ik het, dit trekt inbrekers aan. dus als je het accepteert is de volgende dag je huis leeg...
schater.gif



Nou ik betwijfel of hier inbrekertjes komen.
emo.gif
 

Christopher

New member
Waarom de "onderschrift" ?
Zou het gewoon ook een "profiel-onderschrift" kunnen zijn?
Ik zie het nut "van je onderschrift in je profiel" niet..

Als het een aparte onderschrift zou zijn voor je profiel zou het beter zijn,
dan kan je daarin, je website, btw nr van je zaak enz zetten.
 

Semmiiee

New member
Ik kan niet volgen, Er is toch al Onderschrift? Je hebt toch al onderschrijft?
Hoe kan dit er dan nog gaan komen?
 
Bovenaan