Handtekening op profielpagina

Luukvdo

New member
Hallo
biggrin.gif


Het leek me handig als de handtekening op de profielen komt te staan. Zo kun je zien of iemand bijvoorbeeld op vakantie is.

Luuk
 

Sjoerd

Active member
Dat zou handig kunnen zijn, maar ik denk niet dat er nu veel leden op vakantie zijn
emo.gif
 

Luukvdo

New member
Sjoerd (link):
maar ik denk niet dat er nu veel leden op vakantie zijn
emo.gif


Dat niet, maar je hoeft op deze manier niet helemaal naar een post van een persoon te zoeken om de handtekening te zien.
 

Robbert

New member
Lijkt me idd handig, ook als je je eigen onderschrift hebt bewerkt, anders moet je opzoek naar een post van jezelf; en das lastig
emo.gif
 

Willem

Active member
jep, want stel ik bewerk iets dan moet ik een post van mezelf erbij pakken om te kijken of het klopt
biggrin.gif
ja dus.
 

Patricka

New member
Ik zeg nee, de reden hiervan is: Overal wordt aangegeven, ga je op vakantie.. zet dit NIET online ergens neer, niet op hyves, facebook, twitter en weet ik het, dit trekt inbrekers aan. dus als je het accepteert is de volgende dag je huis leeg...
schater.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Het gaat niet alleen om mensen die op vakantie zijn
emo.gif
 

Luukvdo

New member
Het is niet alleen bedoeld om te kunnen zien of iemand op vakantie is of niet. Je kunt dan ook de handtekening van iemand zien zonder een post op te moeten zoeken
 

Marjolein

Miss Marjolein
het gaat niet alleen erom of je op vakantie ben, je kan ook andere mededelingen plaatsen in je onderschrift. Het gaat erom dat als je m aangepast heb dat je gelijk op je profiel kan kijken, je hoeft dan niet terug naar het forum om naar een bericht van jezelf te zoeken.

//edit: en meerdere mensjes hebben hier dus op gereageerd intussen
emo.gif
 

Patricka

New member
Marjolein (link):
het gaat niet alleen erom of je op vakantie ben, je kan ook andere mededelingen plaatsen in je onderschrift. Het gaat erom dat als je m aangepast heb dat je gelijk op je profiel kan kijken, je hoeft dan niet terug naar het forum om naar een bericht van jezelf te zoeken.


Ow, nu begrijp ik hem
yummie.gif
dan gaat mijn stem naar JA
biggrin.gif
 
Bovenaan