hardere aanpaak"sorry voor dubbelpost"

Daiman

New member
Hoi,

ik kom wel eens topics tegen waar dan iets wordt aangeboden.
dan zijn er mensen die bijvoorbeeld dit posten na de startpost:
"Sorry voor dubbelpost" en dan is het bericht niet geedit en is niet zelfde tekst als 1e post.
dus kan niet perongeluk zijn.

ik vindt dat hier hardere aanpak voor moet worden.

daiman
 

Azdin

New member
Idd mee eens
yummie.gif

Maar soms door mobiel e.d. kan je er niks aandoen.
 

Luukvdo

New member
Als er alleen staat "Sorry voor dubbelpost" binnen 24 uur en er staat niet bij dat het geedit is, dan pak ik dat meestal wel aan
 

Anne

Anne
Aan de ene kant wel goed, dubbelpost kan natuurlijk een keer gebeuren, misschien een goed idee om er gewoon een regel van te maken die voor iedereen bekend is dat als je dubbelpost en dat in de gaten hebt je zelf even de berichtjes moet samenvoegen en dan het onderste berichtje report.
 

Marjolein

Miss Marjolein
dit gebeurd hoofdzakelijk bij de wat nieuwere gebruikers, als ik dit zie krijgen ze altijd even een pm van me om uit te leggen dat dat niet de bedoeling is en meestal gebeurd het daarna niet meer.

edit: en een hardere aanpak is niet altijd een betere aanpak
smile.gif
 

Marvinn

Active member
Ik heb al stuk of 6 dubbel post gemaakt dat kwam door: Dat een moderator een bericht verwijderde van iemand waardoor ik een dubbel post maakte
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nickjexx (link):
Ik heb al stuk of 6 dubbel post gemaakt dat kwam door: Dat een moderator een bericht verwijderde van iemand waardoor ik een dubbel post maakte
yummie.gif


daar gaat het toch niet om in dit topic?

Blah (link):
leg de nieuwere dit voor:
http://www.one2xs.com/threads/23828
Nieuwe gebruikers horen gewoon ook de regels te lezen maar dit gebeurd gewoon niet, en niemand van de nieuwe gebruikers gaat eerst een tut op zoeken met hoe alles hier werkt hoor. Pas als het al gebeurd is kun je zo iemand doorverwijzen naar die tut maar dan hebben ze ook al van een moderator uitleg via pb gehad
smile.gif
 

Marvinn

Active member
Marjolein (link):

Nickjexx (link):
Ik heb al stuk of 6 dubbel post gemaakt dat kwam door: Dat een moderator een bericht verwijderde van iemand waardoor ik een dubbel post maakte
yummie.gif


daar gaat het toch niet om in dit topic?

Blah (link):
leg de nieuwere dit voor:
http://www.one2xs.com/threads/23828
Nieuwe gebruikers horen gewoon ook de regels te lezen maar dit gebeurd gewoon niet, en niemand van de nieuwe gebruikers gaat eerst een tut op zoeken met hoe alles hier werkt hoor. Pas als het al gebeurd is kun je zo iemand doorverwijzen naar die tut maar dan hebben ze ook al van een moderator uitleg via pb gehad
smile.gif




Ja sorry had niet goed gelezen
schater.gif
 

Kingunit

New member
Mischien een handig idee om een bericht automatich te editen binne 24uur.
Dus als ik binnen 24uur dubbelpost word mijn post ervoor geedit.

========================================
Iemand intresse?
_____________________________
Oops sorry voor dubbelpost
========================================
 

Ssander

New member
Is het gewoon niet handig dat je geen berichtje meer kan typen voor dubbelpost of 24uur....
dat zou de ideale oplossing zijn!
 

Luukvdo

New member
Kingunit (link):
Mischien een handig idee om een bericht automatich te editen binne 24uur.
Dus als ik binnen 24uur dubbelpost word mijn post ervoor geedit.

========================================
Iemand intresse?
_____________________________
Oops sorry voor dubbelpost
========================================

Dat is al wel eens voorgesteld maar dat wou Ruben niet. Mij lijkt het wel handig overigens
 

Braam

New member
Nolanscoort (link):
Is het gewoon niet handig dat je geen berichtje meer kan typen voor dubbelpost of 24uur....
dat zou de ideale oplossing zijn!



Kingunit (link):
Mischien een handig idee om een bericht automatich te editen binne 24uur.
Dus als ik binnen 24uur dubbelpost word mijn post ervoor geedit.

========================================
Iemand intresse?
_____________________________
Oops sorry voor dubbelpost
========================================


Bekende Suggesties topic:

Quote:
Dubbelposts samenvoegen

Wat:Als je binnen 24 uur nog een bericht wil plaatsen terwijl jou post al de laatste was dat deze 2 posts dan automatisch samengevoegd worden.
status: Afgekeurd
reden: Soms is het in uitzonderingsgevallen nodig dat beheerders of moderators wel moeten kunnen dubbelposten. En het is voor de moderators nog best te doen om het dubbelposten zo veel mogelijk in te dammen. Gebruikers moeten gewoon goed opletten vooral als het waarschuwingsbalkje er staat.
 

Wiitse

New member
Misschien wel handig dat als je binnen 24 uur dubbelpost dat er dan eerst een popup venstertje komt om te vragen of je eht echt wilt posten want je kunt er procenten voor krijgen. Zo worden de leden er dan aan herinnerd dat het niet mag en dat de laatste post ook a; van hem/haar is.
 

Azdin

New member
Wiitse (link):
Misschien wel handig dat als je binnen 24 uur dubbelpost dat er dan eerst een popup venstertje komt om te vragen of je eht echt wilt posten want je kunt er procenten voor krijgen. Zo worden de leden er dan aan herinnerd dat het niet mag en dat de laatste post ook a; van hem/haar is.
Dat staat er ook in het rood bij snel reageren.
emo.gif

Dit dus:


Klik om de spoiler te openen
Let op: De laatste post in dit topic was ook van jou. Je kunt waarschuwingsprocenten krijgen voor dubbelposts. Er is één dubbelpost per topic toegestaan, mits er minimaal 24 uur tussen die twee posts zit.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Wiitse (link):
Ik weet het ,aar veel mensen kijken daar overheen.

die zijn oost-indisch blind
yummie.gif
net als dat je oost-indische doven mensen heb...
Maar serieus, ze zien het wel maar ze lezen gewoon niet, net als dat je een popupje zou maken dan zouden ze dit ook gewoon weg klikken en gewoon doorgaan met posten.
 
Bovenaan