Heb je Ziggo en mailproblemen? Lees dit!

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Veel providers blokkeren de uitgaande SMTP poort (poort 25 is dat). Ziggo is nu ook begonnen met het blokkeren van die poort, waardoor het niet meer mogelijk is om poort 25 voor externe mailservers te gebruiken, en je dus in feite wordt geforceerd om hun mailservers te gebruiken.

Omdat dat niet voor iedereen even handig is kun je sinds kort een alternatieve poort gebruiken: poort 587.
Je moet dus de 25 in Outlook of een ander mailprogramma veranderen in 587 en dan werkt het weer!

LET OP!! Verander niets als het nu nog werkt, het gaat niet ineens beter of sneller werken ofzo; je hebt dan alleen maar kans dat het kapot gaat.

Groet,
one2xs
 

Mikeschippers

New member
Had het net ook, maar dan bij een andere hoster. Even contact opgenomen en hun hebben het gedaan voor me
yummie.gif
 

August

Test
Thanks, maar ik denk dat ik binnenkort een andere provider neem, ik vind ziggo bijzonder slecht.
 

Hdradio

New member
Ik heb nog nooit problemen gehad met Ziggo, dus ik denk dat je gewoon even lekker wilt zeuren. En als dat niet zo is, kun je vast wel vertellen waarom je Ziggo zo slecht vindt ?!
 

August

Test
Hdradio (link):
Ik heb nog nooit problemen gehad met Ziggo, dus ik denk dat je gewoon even lekker wilt zeuren. En als dat niet zo is, kun je vast wel vertellen waarom je Ziggo zo slecht vindt ?!


omdat wij minstens 1x per week zonder tv, internet en telefoon zitten.

Het lukt me niet om me aan te melden bij de server staat er.

Edit: Nu is het gelukt
biggrin.gif
.
 

Lwebdesign

New member
god donder ju jah hoor die kut tele2 koppen hebben mij ook te pakken gehad en andere port word ook geblokkeerd! echt bel je de klantenservice ja maar dat is voor uw eigen veiligheid
frown.gif
frown.gif
 

August

Test
Lwebdesign (link):
god donder ju jah hoor die kut tele2 koppen hebben mij ook te pakken gehad en andere port word ook geblokkeerd! echt bel je de klantenservice ja maar dat is voor uw eigen veiligheid
frown.gif
frown.gif



lol
emo.gif

Zeg: als jullie me de poort niet open gooien ga ik naar een andere provider.
 

Alemaalte

New member
Kyron (link):
Alsof overswitchen zo makkelijk is
yummie.gif



@TS is er ook een reden hiervoor?


Jij kan niet lezen? Je denkt er alles van te weten en in je blinde betweterigheid vergeet je even na te denken?

Ziggo gooit poort 25 dicht. Daarom moet iedereen waarbij het niet werkt de andere poort gebruiken.
 

August

Test
Alemaalte (link):

Kyron (link):
Alsof overswitchen zo makkelijk is
yummie.gif



@TS is er ook een reden hiervoor?


Jij kan niet lezen? Je denkt er alles van te weten en in je blinde betweterigheid vergeet je even na te denken?

Ziggo gooit poort 25 dicht. Daarom moet iedereen waarbij het niet werkt de andere poort gebruiken.



Doe eens normaal man.
Hij bedoelt waarom ziggo poort 25 dicht gooit.
 

Timkb

New member
Heerlijk, in mijn gebied vergeten ze alles en werk ziggo perfect wij hebben hier al bijna 1 jaar lang film 1 gratis, poort word nu ook al niet geblokeerd, vaak met acties dat je gratis iets kan zien word het niet afgeloten pas maanden later.
 

Kyron

New member
Alemaalte (link):

Kyron (link):
Alsof overswitchen zo makkelijk is
yummie.gif



@TS is er ook een reden hiervoor?


Jij kan niet lezen? Je denkt er alles van te weten en in je blinde betweterigheid vergeet je even na te denken?

Ziggo gooit poort 25 dicht. Daarom moet iedereen waarbij het niet werkt de andere poort gebruiken.



Ik vraag waarom die poort wordt dicht gegooid, Sherlock.
 

Alemaalte

New member
Kyron (link):

Alemaalte (link):

Kyron (link):
Alsof overswitchen zo makkelijk is
yummie.gif



@TS is er ook een reden hiervoor?


Jij kan niet lezen? Je denkt er alles van te weten en in je blinde betweterigheid vergeet je even na te denken?

Ziggo gooit poort 25 dicht. Daarom moet iedereen waarbij het niet werkt de andere poort gebruiken.



Ik vraag waarom die poort wordt dicht gegooid, Sherlock.



Sorry dan
yummie.gif
.
 
Bovenaan