Heb je Ziggo en mailproblemen? Lees dit!

Azdin

New member
Iemand een idee waar je op de iPhone (mail) je port kan veranderen?
yummie.gif
 

Dyllaann

Member
Azdinnn (link):
Iemand een idee waar je op de iPhone (mail) je port kan veranderen?
yummie.gif



Moet je daarvoor nou weer zon oud topic bumpen?

Voor meneer:
(Uitgaande van iOS6)

Instellingen >> Email, contacten, agendas >> "Je email account" >> Nogmaals Account" >> Geavanceerd >> Geen probleem.
 

Azdin

New member
Het gaat gewoon over het onderwerp dus ik zie het probleem er niet van...
emo.gif


En daarbij heb ik gedaan wat je zei alleen krijg ik dan dit:
De e-mailserver mail.domein.nl reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.

Daarvoor werkte het prima, sinds ik de poort heb veranderd naar 587 (ik had eerst poort 993) werkt het niet meer. Accountinfo is gewoon goed ingevuld overigens.
 

Timkb

New member
Azdinnn (link):
Het gaat gewoon over het onderwerp dus ik zie het probleem er niet van...
emo.gif


En daarbij heb ik gedaan wat je zei alleen krijg ik dan dit:
De e-mailserver mail.domein.nl reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.

Daarvoor werkte het prima, sinds ik de poort heb veranderd naar 587 (ik had eerst poort 993) werkt het niet meer. Accountinfo is gewoon goed ingevuld overigens.


Die 993 had niet niet moeten veranderen. Dit moet 993 of 143 zijn. Je moet 25 vervangen met 587.
 

Azdin

New member
Timkb (link):

Azdinnn (link):
Het gaat gewoon over het onderwerp dus ik zie het probleem er niet van...
emo.gif


En daarbij heb ik gedaan wat je zei alleen krijg ik dan dit:
De e-mailserver mail.domein.nl reageert niet. Controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.

Daarvoor werkte het prima, sinds ik de poort heb veranderd naar 587 (ik had eerst poort 993) werkt het niet meer. Accountinfo is gewoon goed ingevuld overigens.


Die 993 had niet niet moeten veranderen. Dit moet 993 of 143 zijn. Je moet 25 vervangen met 587.

Ik heb nu 993 en 143 geprobeerd, beide geven mij die error.
 
Bovenaan