Het algemene One2xs v3 mankementen topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Ik mis trouwens de ongelezen functie. 

Wat ik daarmee bedoel is dat je in een oog opslag alle sub fora kunt zien waar topics in staan waar je nog niet alle reacties gelezen hebt. 
Vroeger waren die sub fora (en topics) oranje, en zodra je hem gelezen hebt grijs en als er dan weer nieuwe reacties kwamen werd die weer oranje.

Zou dat hier ook weer geimplementeerd kunnen worden? Want dat was echt zo fijn. Zie je in een oog opslag wat je nog niet gezien hebt.

 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik mis trouwens de ongelezen functie. 

Wat ik daarmee bedoel is dat je in een oog opslag alle sub fora kunt zien waar topics in staan waar je nog niet alle reacties gelezen hebt. 
Vroeger waren die sub fora (en topics) oranje, en zodra je hem gelezen hebt grijs en als er dan weer nieuwe reacties kwamen werd die weer oranje.

Zou dat hier ook weer geimplementeerd kunnen worden? Want dat was echt zo fijn. Zie je in een oog opslag wat je nog niet gezien hebt.
Dat icoontje naast het subforum werkt gewoon als gelezen/ongelezen?

 
V

Verwijderd lid 324235

Guest
De datums in de berichten moet nu weer zichtbaar zijn.

Ik mis in het club gedeelte de mogelijkheid tot het wijzigen van de openbaarheid van een club, en voor ons als moderators om de club indien nodig ook te kunnen verwijderen.
Verder zou (wederom voor de moderators) een berichtgeschiedenis kunnen inzien ook wel tof zijn.

Verder ziet het er tot nu toe goed uit. Er zijn niet echt elementen die ik mis en ik zie dat je je best doet om goed te luisteren naar de community 🙂
Volgens mij is de club Jongeren onder elkaar privé, of bedoel je dat je een invite moet versturen voordat hij zichtbaar wordt? Is het niet zo dat je clubs kan beheren vanuit je moderator CP?

Hier en daar heb ik gelijk wat Engelse teksten aangepast.

 
Laatst bewerkt:

Robindh

Active member
Kunnen de berichten van moderators de standaard opmaak krijgen in plaats van dat ze uitgelicht worden? Dat lijkt mij alleen relevant als het belangrijke berichten zijn.

 

Marvinn

Active member
Na vele jaren heb ik m 'n hoogste tijd geloof ik nu wel gehad bij One2xs.... Sinds 2009 ben ik actief lid, echter reageerde ik niet veel... alle topics heb ik wél gelezen. Het is er allemaal niet beter van geworden...  :classic_sad:

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rik

Eindbaas
Forumleiding
De datums in de berichten moet nu weer zichtbaar zijn.

Volgens mij is de club Jongeren onder elkaar privé, of bedoel je dat je een invite moet versturen voordat hij zichtbaar wordt? Is het niet zo dat je clubs kan beheren vanuit je moderator CP?

Hier en daar heb ik gelijk wat Engelse teksten aangepast.
De club is nu niet zichtbaar tenzij ik of andere administrators van de groep de persoon uitnodigen, in plaats daarvan is het handiger als ze een invite kunnen aanvragen.

Clubs zijn niet aan te passen via de modCP

 
V

Verwijderd lid 324235

Guest
De club is nu niet zichtbaar tenzij ik of andere administrators van de groep de persoon uitnodigen, in plaats daarvan is het handiger als ze een invite kunnen aanvragen.

Clubs zijn niet aan te passen via de modCP
Ik zag het inderdaad. Dat kan alleen via AdminCP 🙂 ik heb de club nu op closed gezet zodat je zelf moet beoordelen wie erin mag. Iedereen kan de club zien.

 

Luuko

Active member
Waar ik me aan irriteer is die enorme witregels tussen de enters.

Lijkt wel alsof 1 enter automatisch 2 enters zijn

 

Luuko

Active member
Nog een dingetje, denk dat deze statistieken niet helemaal kloppen :')

IbiEuCu.png


 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Nog een dingetje, denk dat deze statistieken niet helemaal kloppen :')

Dit zijn volgensmij niet alleen het aantal leden online, maar ook bots en bezoekers.

Waar ik me aan irriteer is die enorme witregels tussen de enters.

Lijkt wel alsof 1 enter automatisch 2 enters zijn
Dit komt doordat dit een soort HTML editor is, een enter is een paragraph en een shift + enter is een nieuwe regel in een paragraph.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan