Hoe verdien ik punten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ariaaron

New member
Jaja, ik ben nog maar een beginner.

Maar hoe verdien ik eigenlijk punten
yummie.gif
?
shiny.gif
 

Azdin

New member
Quote:
Ik heb punten nodig, hoe kom ik er aan?
Op one2xs spaar je punten. Met die punten kun je, als je er genoeg hebt, een domeinnaam of een host hopen, of allebei natuurlijk.
Je kunt op een paar verschillende manieren aan punten komen:
- Advertenties uitvoeren
- Referrals aanmelden
- Handelen
- Punten kopen
- Spellen spelen

De makkelijkste manier is de eerste. Op one2xs staan een groot aantal advertenties, opgedeeld in twee groepen: Doe advertenties en klik advertenties.
Bij doe advertenties - de naam zegt het al - moet je iets doen (bijvoorbeeld jezelf ergens aanmelden, een enquete uitvoeren, een spel spelen, enzovoort), bij een klik advertentie moet je enkel klikken; een website bezoeken.
Op dit moment zijn er geen klik advertenties, maar wel een groot aantal doe advertenties. Als je bent ingelogd kun je op deze pagina kijken welke advertenties er zijn.
Als je op een advertentie klikt krijg je hier meer informatie over en kun je bij de doe advertenties onder andere zien wat de opdracht is die je moet uitvoeren.

Een andere manier is om je vrienden lid te maken van one2xs. Zodra zij een punt hebben verdiend krijg jij daar 0,5 punten voor. Als je dus 2 vrienden hebt aangemeld die allemaal 1 punt hebben verdiend dan krijg je daar totaal 2 keer 0,5, dus 1 punt voor.
Meer informatie daarover vind je hier (als je ingelogd bent).

Een derde manier is om bepaalde dingen te verkopen. Als je bijvoorbeeld zelf layouts of logos kunt maken dan kun je die verkopen op het forum en daarmee punten verdienen.

De vierde manier is om spellen te spelen. Kijk links in het menu voor de spellen die je kunt spelen.

Weer een andere manier is om punten te kopen. Dit is niet het doel van one2xs (we willen gratis webhosting aanbieden), maar uiteraard mag en kun je gewoon punten kopen.

http://www.one2xs.com/overzicht
http://www.one2xs.com/faq
 

Tgrm

New member
Ariaaron (link):
Jaja, ik ben nog maar een beginner.

Maar hoe verdien ik eigenlijk punten
yummie.gif
?
shiny.gif



Het heeft trouwens geen zin om die link in je onderschrift te zetten aangezien mensen zich moeten aanmelden. Iedereen op one2xs is natuurlijk al aangemeld. Je zult hem ergens anders moeten promoten.
wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan