Hosr upgraden?

Shahiem

Active member
Hi

Ik heb een vraag over host upgraden, als je je host upgrade. Wordt hij dan ook automartisch verlengend?
 

Lennard

Active member
Nee, hij is geldig tot wanneer hij nu geldig is.
Maar daar is de prijs ook op gebaseerd he, als ie nog een half jaar geldig is dan betaal je ook maar de helft, als ie een kwart jaar geldig is betaal je maar een kwart, enzovoort.
smile.gif
 

Shahiem

Active member
O ok.

Want mijn host is nog 2 maanden volgensmij geldig. Maar als ik bijvoorbeeld van medium naar Advanced ga , hoef ik dan minder te betalen voor verlengen? Of blijft het hetzelde?
 

Lennard

Active member
Het werkt zo:
Het advanced-pakket kost 27 punten per jaar, maar omdat je het medium-pakket al hebt gekocht (15 punten), betaal je nog maar 27 - 15 = 12 punten voor een jaar; wat neerkomt op 1 punt per maand (want 12 punten gedeeld door 12 maanden is 1 punt per maand
biggrin.gif
).
Als je host nog 2 maanden geldig is, dan betaal je dus 2 x 1 punt = 2 punten voor je upgrade.

Snap je?
smile.gif
 

Lennard

Active member
Omdat een mediumpakket 15 punten kost, dus voor een jaar verlengen kost het dan ook 15 punten, das logisch toch?
 

Shahiem

Active member
Jazeker. Dat snap ik. Maar nu heb ik me host geupgrade naar Advanced, dus dan moet ik 27 punten betalen?

Kan je dat misschioen voor me annuleren, want ik wil niet zoveel gaan betalen voor me host. Als je wilt natuurlijk.
 

Lennard

Active member
Nee, lees mijn verhaal in mijn 2e reactie eens.

Zoals je in je puntenlog kunt zien heb je 0,94 punt voor die upgrade betaalt; je host is nog geldig tot 17 juni.

Edit: Als je m nog wil annuleren dan zeg je het maar, maar het kost je nu 0,94 punten, die je al betaald hebt ook nu.
 

Caner

Held
Lennard:
Het werkt zo:
Het advanced-pakket kost 27 punten per jaar, maar omdat je het medium-pakket al hebt gekocht (15 punten), betaal je nog maar 27 - 15 = 12 punten voor een jaar; wat neerkomt op 1 punt per maand (want 12 punten gedeeld door 12 maanden is 1 punt per maand
biggrin.gif
).
Als je host nog 2 maanden geldig is, dan betaal je dus 2 x 1 punt = 2 punten voor je upgrade.

Snap je?
smile.gif



Slimme Lennard
emo.gif
 
Bovenaan