Ik krijg net dit bericht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corbin

New member
ik krijg net dir bericht in me postvak in:

Geachte Corbin,
wij hebben gehoord dat u op one2xs scamt.
Dit accsepteren wij dus niet, en krijg je dus hiervoor een strafpercentage van 90%+ dat maakt ervan dat je nu 100% strafpercentage hebt dat neemt op een tijdelijke ban van 1 maand.
Met vriendelijke groeten,
Ruben , One2xs beheerder


Klopt dat? nee toch?
ik scam absoluut niet!
 

Corbin

New member
Wie is er zo flauw bezig?
Azender was [email protected]

Ruben is niet eens online!

En het was iemand die net mijn topic in adverteerder forum zag staan! Want hij is gestuurd naar ...! En dat is niet het emailadres dat ik hier heb ingevud!
 

Lennard

Active member
Kijk maar naar je profiel; je staat nog steeds op 10%.

Kun je de headers van de mail per PM naar me sturen?

Ruben typt normaliter íetsie netter en in beter Nederlands trouwens.
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ja inderdaad, als je zon mail zou krijgen dan zou hij echt niet zo non-ABN schrijven =]
 

Corbin

New member
Geachte Corbin,

wij hebben gehoord dat u op one2xs scamt.Dit accsepteren wij dus niet, en krijg je dus hiervoor een strafpercentage van 90%+ dat maakt ervan dat je nu 100% strafpercentage hebt dat neemt op een tijdelijke ban van 1 maand.

Met vriendelijke groeten,
Ruben , One2xs beheerder


Was dus gestuurd naar [email protected]
afzender: [email protected]
Onderwerp: tolerantieniveau

Meer heb ik niet!
 

Sjoerd

Active member
De Headers kun je zien bij hotmail als je Rechtermuisknop doet op de email in je postvak in, en dan Bronpagina ofzo..
wink.gif
 

Corbin

New member
JAJA, ik snap er niks van die hele laptekst dat ik dan krijg.

maar die afzender is dus wel van jullie?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee is niet van hun, maar door die headers te zoeken weet one2xs wie het wel heeft gestuurd en kunnen ze eventueel de host waarvan het gestuurd is inlichten
smile.gif
 

Corbin

New member
Ik snap niks daarvan als lennard de headers wilt hebben kan ik wel alles wat ik heb sturen naar je!( de bron weergeven tekst!)
 

Sjoerd

Active member
Corbin:
Ik snap niks daarvan als lennard de headers wilt hebben kan ik wel alles wat ik heb sturen naar je!( de bron weergeven tekst!)


Stuur ze maar in een privebericht naar hun, mag ook naar mij
hypocrite.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee, er staat aleen de emails, het bericht en een heleboel HTML zooi in
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Nee, aleen het bericht waar het om gaat (als je de bronpagina van het bericht neemt)
 

Sjoerd

Active member
Zoals Guildjuhh al zegt kunnen ze dan alleen de bronpagina van het bericht zien.

Daarin staat wel jouw e-mailadres, maar er staat ook in hoe diegene dat bericht stuurde en zelfs met welk IP-adres!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan