IP opvragen

Donnyxs

New member
Hoi, ik dacht mischien een extra optie bij de VPSen, Genaamd "IP opvragen" Als je dan daarop klikt komt er hetzelde als bij rebooten, De reden waarom je je IP wilt opvragen. Dit is veel sneller dan een ticket.

Status: Goedgekeurd.
 

Azdin

New member
Dat hele VPS gedoe wordt volgens mij helemaal vernieuwd dus we kunnen het beste daarop wachten.
 

Donnyxs

New member
Nou. Als je rond de 10 paginas terug moet tussen alle PMs zoeken wel
emo.gif
 

Lennard

Active member
Dit dus:
Azdinnn (link):
Dat hele VPS gedoe wordt volgens mij helemaal vernieuwd dus we kunnen het beste daarop wachten.


Het hele bestelsysteem is niet echt optimaal, dat willen we flink verbeteren in een nieuw of geupdate systeem.
 

Tgrm

New member
Mybot (link):
Hoi, ik dacht mischien een extra optie bij de VPSen, Genaamd "IP opvragen" Als je dan daarop klikt komt er hetzelde als bij rebooten, De reden waarom je je IP wilt opvragen. Dit is veel sneller dan een ticket.


1. Maak gewoon een documentje op je pc met alle info
2. Ik denk dat een ticket nog altijd de snelste manier is
 

Donnyxs

New member
Nick. Als je de eerste post leest is het voor VPS als je de IP van de VPS niet weet hoe wil je dan op VPS komen
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Waarom een bump?
Je antwoord had je al:


Lennard (link):
Dit dus:
Azdinnn (link):
Dat hele VPS gedoe wordt volgens mij helemaal vernieuwd dus we kunnen het beste daarop wachten.


Het hele bestelsysteem is niet echt optimaal, dat willen we flink verbeteren in een nieuw of geupdate systeem.

 
Bovenaan