Jarig, acties, kortingen... en nog veel meer!

O

One2xs

Guest
Zo, na bijna drie maanden vonden we het zo langzamerhand wel weer eens tijd worden voor een nieuwe nieuwsbrief... met deze keer een hoop onderwerpen!

JARIG!
Jaja, deze week bestaat one2xs 1 jaar! Opzich niet heel veel, maar voor ons toch wel reden voor een feestje...
En daarom hebben we een ontzettend mooie actie, die alleen zaterdag 28 november tussen 19.30 en 20.30 geldt. Jaja, je krijgt 50% korting op álle hosts die je bestelt. Dit geldt dus enkel voor nieuwe hosts; het verlengen en upgraden van je host is in die periode niet mogelijk, daarvoor gelden de normale prijzen weer.
Náást deze actie hebben we nog een andere actie die op zaterdag (ook 28 november) om precies 20.00 begint. Meer informatie daarover vind je hier. Je kunt de actie alleen doen of in een team, maar je hebt niet echt een voor- of nadeel als je een van beiden kiest. Je kunt tot zaterdag 20.00 een team aanmaken; als je na die tijd nog mee wil doen moet je sowieso alleen spelen. Wat de acties precies inhouden blijft nog even een verrassing... dat zie je de 28e wel.
smile.gif


Crisis? Wij doen dr niet aan...
Ja, omdat het crisis schijnt te zijn vinden we dat jullie het al zwaar genoeg hebben. En daarom schroeven we de schijfruimte van de VPS servers wat op. Niet 10%, niet 20%, geen 50%, zelfs geen 100%, nee, je krijgt 150% MEER schijfruimte! 2,5 keer zoveel dus. De kleinste VPS heeft dan 256MB RAM met maarliefst 50 GB schijfruimte voor slechts 5,5 punten per maand, en bij de grootste VPS zit je met de astronomische grootte van 200 gigabyte. Jammer genoeg geldt dit alleen voor de nieuwe VPS servers; de oude servers blijven hun huidige capaciteit houden.
En omdat niet iedereen een VPS server wil, hebben we de beloning voor referrals permanent omhooggeschroefd naar 0,5 punten in plaats van 0,2 punten per actief lid.

Recordpoging...
Omdat de vorige poging eigenlijk gewoon gefaald heeft, willen we het deze keer opnieuw proberen, en wel op aanstaande zaterdag, om 20.00 uur. Als je bij de acties bent, dan help je dus ook meteen mee voor de recordpoging.
smile.gif
Je kunt trouwens nog een leuke prijs winnen als je raad hoeveel mensen er dan online zijn. Raden doe je hier, en is geheel gratis. De prijs wordt beschikbaar gesteld door de leden Marjolein, Rik, Mitchels, Edition en Nicknl .

Raad de Daat
De Raad de Daat-actie heeft alweer een tijdje terug plaats gevonden, maar na drie maanden in spanning gezeten te hebben, was het een paar dagen terug eindelijk zover: Het 5.000e lid meldde zich aan. Deze gebruiker, Lorenzphp, heeft als kleine beloning 5 punten gehad. De winnaar van Raad de Daat, Andydewit, heeft een prijs gehad, maar welke dat is hoor je later als de prijs is aangekomen.
smile.gif


Sebas, Tim en Merlin
Nadat Tim tijdens onze afwezigheid in de vakantie een gedeelte van het beheer van one2xs tijdelijk heeft overgenomen en goed voor jullie heeft gezorgd, is hij nog een paar weken moderator geweest, en heeft Sebas vervolgens zijn taken overgenomen. Doordat ook de hoeveelheid tickets toe begon te nemen, hebben we gevraagd of Merlin en Sebas ons hierbij wilden helpen. Als je een ticket maakt kun je dus van Merlin, Sebas, Ruben of van mij een reactie krijgen.

Spam
Dan een iets minder leuke mededeling. Zoals sommigen van jullie gemerkt hebben, stonden we een tijdje terug op de blacklist van Hotmail. Een paar dagen terug stonden we weer op een (gelukkig kleinere) blacklist. Om dit in de toekomst te voorkomen hebben we besloten strengere maatregelen te treffen. Als er enorme hoeveelheden mail vanaf je account wordt verstuurd, wordt je account geblokkeerd en kun je hem in uitzonderlijke gevallen terugkrijgen, mits je een goede reden voor die hoeveelheden hebt. Als je op het punt staat een grote mailing te doen en bang bent dat het als spam wordt gezien, neem dan even contact met ons op. Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. Het bijbehorende topic op one2xs vind je hier.

Enneh... zorg dat je er bij bent zaterdag!

Groet,

one2xs
 

Sjoerd

Active member
Blijkbaar, maar er staat wel zo: Merlin, Sebas, Ruben of van mij
en met mij bedoelt hij Lennard
emo.gif
 

Remcoboy

New member
Sjoerd:
Blijkbaar, maar er staat wel zo: Merlin, Sebas, Ruben of van mij
en met mij bedoelt hij Lennard
emo.gif



fail..
 

Marjolein

Miss Marjolein
Leuke nieuwsbrief, en volop geweldige acties... Ben echt benieuwd wat die opdrachten zijn a.s. zaterdag
pompom.gif
 

Jesse

New member
Cool lennart
smile.gif
van die vps kwam ik misschien in aanmerking maar dat koop ik toch maar niet heb momenteel gratis een goedlopende vps server die 24/7 online staat met windows 2003
pompom.gif
 
Bovenaan