Klantpaneel

Luuko

Active member
Ik wil mijn producten beheren maar krijg dan een vage blanco pagina met: Dit werkt nu niet! Verleng je diensten via het nieuwe controlepaneel via: https://cp.danteck.nl

Met welke gegevens moet ik inloggen?!?! Echt waardeloos dit

Staat ook: Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van cp.danteck.nl. te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens).
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Ik heb een mailtje met inlog gegevens ontvangen, maar die kwam (samen met de rest van danteck, wat ik niet zelf gedaan heb) in de spam bak terecht. Heb je daar al gekeken?
 

Ralphh

Active member
Ik krijg dit:

Misdirected Request
The client needs a new connection for this request as the requested host name does not match the Server Name Indication (SNI) in use for this connection.
 

August

Test
Ralphh (link):
Ik krijg dit:

Misdirected Request
The client needs a new connection for this request as the requested host name does not match the Server Name Indication (SNI) in use for this connection.


Nadat je hebt aangeklikt dat je naar de onveilige website wilt (
), moet je de punt weghalen achteraan in de URL
 
V

Verwijderd lid 19751

Guest
Je hebt je Hyperlink verkeerd op het forum geplaatst. Er staat namelijk een punt achter je hyperlink waardoor je de certificaat mededeling krijgt. Het is nu aangepast in je Topic.

Je moet de klantgegevens ontvangen hebben, controleer even je spambox. Mocht je hem toch niet hebben, stuur even een mailtje naar [email protected] want klantlogins delen hier is niet erg handig.
 

Ralphh

Active member
TijdelijkBeheer (link):
Je hebt je Hyperlink verkeerd op het forum geplaatst. Er staat namelijk een punt achter je hyperlink waardoor je de certificaat mededeling krijgt. Het is nu aangepast in je Topic.

Je moet de klantgegevens ontvangen hebben, controleer even je spambox. Mocht je hem toch niet hebben, stuur even een mailtje naar [email protected] want klantlogins delen hier is niet erg handig.

Hee thanks! Het werkt inderdaad nu en ik krijg inderdaad ook een HTTPS slotje te zien
Dankjewel.
 

Jief

New member
Echt belachelijk dit. Ik weiger de overdracht en ga al helemaal niet naar een van de virusdomeinen van Danteck. Mijn administratief contact van het domein staat zomaar op Danteck. Ik weiger om support te zoeken met hun want alle moeite is tijd en geld. Wat mij betreft moet Danteck gewoon een vergoeding betalen voor elke dag dat mijn administratief contact verkeerd staat. Dit is gewoon een flinke privacy delict en ze kunnen een flinke boete verwachten als ik dit meld bij Authoriteit Persoonsgegevens.

Dus Danteck samengevat wil ik een vergoeding voor elke dag dat mijn administratief contact verkeerd staat en wil dat jullie moeite nemen om dit goed te zetten. Doen jullie dit niet dan zal ik een aanklacht indienen bij Authoriteit Persoonsgegevens

[COLOR= lightgrey]toevoeging op vrijdag 18 mei 2018, 20:47:12:[/COLOR]
Daarnaast wil ik al mijn persoonsgegevens per direct verwijderd hebben. Gebeurt dit niet binnen 3 dagen dan ga ik hiervan melding maken en krijgen jullie een boete van 10% van de omzet
 

Dylan

<script>
Jief (link):
Echt belachelijk dit. Ik weiger de overdracht en ga al helemaal niet naar een van de virusdomeinen van Danteck. Mijn administratief contact van het domein staat zomaar op Danteck. Ik weiger om support te zoeken met hun want alle moeite is tijd en geld. Wat mij betreft moet Danteck gewoon een vergoeding betalen voor elke dag dat mijn administratief contact verkeerd staat. Dit is gewoon een flinke privacy delict en ze kunnen een flinke boete verwachten als ik dit meld bij Authoriteit Persoonsgegevens.

Dus Danteck samengevat wil ik een vergoeding voor elke dag dat mijn administratief contact verkeerd staat en wil dat jullie moeite nemen om dit goed te zetten. Doen jullie dit niet dan zal ik een aanklacht indienen bij Authoriteit Persoonsgegevens

[COLOR= lightgrey]toevoeging op vrijdag 18 mei 2018, 20:47:12:[/COLOR]
Daarnaast wil ik al mijn persoonsgegevens per direct verwijderd hebben. Gebeurt dit niet binnen 3 dagen dan ga ik hiervan melding maken en krijgen jullie een boete van 10% van de omzet


Je hebt een account sinds vandaag?
 

Luukvdo

New member
Dylan (link):
Je hebt een account sinds vandaag?

Dat klopt niet helemaal inderdaad..

Maar ik ben het wel met @Jief eens dat het niet kan dat de domeinen niet meer op de naam van de klant zelf staan. Ik meen een paar dagen terug gelezen te hebben dat dit opgelost zou worden, maar dit is nog steeds niet het geval..
Voor mij gaat het niet zo ver dat ik er een aanklacht voor wil indienen, maar zou dit wel graag zo snel mogelijk opgelost zien @TijdelijkBeheer

Ik kom er overigens ook achter dat de nameservers van mijn domeinen naar CloudFlare verwijzen terwijl deze eerder altijd op de nameservers van one2xs stonden. Hoe zit dat? Verwijzen de CloudFlare DNS servers weer door naar de server hier of wat?
 

Keffe

Member
Dit is inderdaad belachelijk. Ik heb een bedrijf waar mijn domeinnaam opstaat. Dit kan niet zo zijn dat de houder gewoon op danteck staat.
 

Luukvdo

New member
Luukvdo (link):
Ik kom er overigens ook achter dat de nameservers van mijn domeinen naar CloudFlare verwijzen terwijl deze eerder altijd op de nameservers van one2xs stonden. Hoe zit dat? Verwijzen de CloudFlare DNS servers weer door naar de server hier of wat?

Blijkbaar gaat dit niet goed. De helft van de subdomeinen van een van mijn domeinen werkt niet meer..
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Luukvdo (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luukvdo (link):
Ik kom er overigens ook achter dat de nameservers van mijn domeinen naar CloudFlare verwijzen terwijl deze eerder altijd op de nameservers van one2xs stonden. Hoe zit dat? Verwijzen de CloudFlare DNS servers weer door naar de server hier of wat?





Blijkbaar gaat dit niet goed. De helft van de subdomeinen van een van mijn domeinen werkt niet meer..



Het lijkt er zelfs op dat de Cloudflare protectie aan staat op je domein - waarbij al je verkeerd dus via Cloudflare geproxied wordt. Ik zie daar verder niks van terug op de site van Danteck en lijkt me ook niet echt de bedoeling dit standaard zo te regelen..
 

August

Test
Luukvdo (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Dylan (link):
Je hebt een account sinds vandaag?





Dat klopt niet helemaal inderdaad..

Maar ik ben het wel met @Jief eens dat het niet kan dat de domeinen niet meer op de naam van de klant zelf staan. Ik meen een paar dagen terug gelezen te hebben dat dit opgelost zou worden, maar dit is nog steeds niet het geval..
Voor mij gaat het niet zo ver dat ik er een aanklacht voor wil indienen, maar zou dit wel graag zo snel mogelijk opgelost zien @TijdelijkBeheer

Ik kom er overigens ook achter dat de nameservers van mijn domeinen naar CloudFlare verwijzen terwijl deze eerder altijd op de nameservers van one2xs stonden. Hoe zit dat? Verwijzen de CloudFlare DNS servers weer door naar de server hier of wat?



Begrijp ik nou goed dat, naast het feit dat ik mijn domein niet meer kan beheren in de directadmin, mijn domein ook gewoon gestolen is?
In dat geval zie ik geen andere optie dan aangifte doen bij de politie.
 
V

Verwijderd lid 19751

Guest
August (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luukvdo (link):

Dylan (link):
Je hebt een account sinds vandaag?

Dat klopt niet helemaal inderdaad..

Maar ik ben het wel met @Jief eens dat het niet kan dat de domeinen niet meer op de naam van de klant zelf staan. Ik meen een paar dagen terug gelezen te hebben dat dit opgelost zou worden, maar dit is nog steeds niet het geval..
Voor mij gaat het niet zo ver dat ik er een aanklacht voor wil indienen, maar zou dit wel graag zo snel mogelijk opgelost zien @TijdelijkBeheer

Ik kom er overigens ook achter dat de nameservers van mijn domeinen naar CloudFlare verwijzen terwijl deze eerder altijd op de nameservers van one2xs stonden. Hoe zit dat? Verwijzen de CloudFlare DNS servers weer door naar de server hier of wat?







Begrijp ik nou goed dat, naast het feit dat ik mijn domein niet meer kan beheren in de directadmin, mijn domein ook gewoon gestolen is?
In dat geval zie ik geen andere optie dan aangifte doen bij de politie.



Neem even contact met me op. Er zijn geen domeinen gestolen. Je kunt het nieuwe klantpaneel bereiken onder https://host.danteck.nl:2222 daar heeft iedereen met actieve diensten bericht van gehad. Tevens heb je een inlog van het nieuwe klantpaneel gehad waarmee je je diensten kunt beheren en je verhuis tokens kunt opvragen.

Verder kun je via de onderstaande manieren in contact met mij komen voor ondersteuning:
Via de mail: [email protected]
Via de chat op: danteck.nl
Telefonisch via: 075 202 6625
Via Skype via: danteck-ict
 

Luukvdo

New member
TijdelijkBeheer (link):
Er zijn geen domeinen gestolen.

Kun je dan op zijn minst uitleggen waarom ze allemaal op jouw naam staan?
Ga je dit nog terugdraaien naar de oude situatie zodat ze weer op naam van de persoon die de domeinnaam geregistreerd heeft staan?
En kun je ook uitleggen waarom de nameservers gewijzigd zijn naar CloudFlare?
Zoals ik in een eerder bericht al aangaf werkt daardoor een deel van mijn subdomeinen niet meer. Aangezien ik niet in CloudFlare kan om dat aan te passen krijg ik die dus ook niet werkend.

En ja, ik weet dat ik dit ook via mail/chat/whatever aan je kan vragen, maar ik heb liever hier antwoord zodat iedereen het kan lezen.
 
V

Verwijderd lid 19751

Guest
Luukvdo (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


TijdelijkBeheer (link):
Er zijn geen domeinen gestolen.





Kun je dan op zijn minst uitleggen waarom ze allemaal op jouw naam staan?
Ga je dit nog terugdraaien naar de oude situatie zodat ze weer op naam van de persoon die de domeinnaam geregistreerd heeft staan?
En kun je ook uitleggen waarom de nameservers gewijzigd zijn naar CloudFlare?
Zoals ik in een eerder bericht al aangaf werkt daardoor een deel van mijn subdomeinen niet meer. Aangezien ik niet in CloudFlare kan om dat aan te passen krijg ik die dus ook niet werkend.

En ja, ik weet dat ik dit ook via mail/chat/whatever aan je kan vragen, maar ik heb liever hier antwoord zodat iedereen het kan lezen.



De domeinen zijn verhuisd en er zit een nieuwe API koppeling tussen. Omdat in het nieuwe klantpaneel geen NAW gegevens van de houder aanwezig zijn heeft bij de verhuizing, het script gekozen voor de Danteck contact omdat die als default fall-back ingesteld staat.

De oude houder gegevens zal ik herstellen maar dit moet 1 voor 1 per domein en kost dus aardig wat tijd. Dat is ook de reden dat het op dit moment nog niet teruggezet is. Wil je dat hij nu al op de juiste naam staat dan kun je dat via het klantpaneel doen. (Domein > houder gegevens aanpassen)

Verder gebruikt het nieuwe klantpaneel om DNS te beheren een API naar CloudFlare toe, vandaar de name-servers van CloudFlare. Met de API kunnen klanten via het klantpaneel van Danteck hun DNS wijzigen.

Verder als je geholpen wilt worden met de subdomeinen vraag ik je daarvoor even een ticket aan te maken, het is niet de bedoeling dat dit topic een soort van individueel helpdesk topic gaat worden.
 

Luuko

Active member
Luukvdo (link­čś×

Klik om eerdere quotes te tonen




TijdelijkBeheer (link­čś×
Er zijn geen domeinen gestolen.

Kun je dan op zijn minst uitleggen waarom ze allemaal op jouw naam staan?
Ga je dit nog terugdraaien naar de oude situatie zodat ze weer op naam van de persoon die de domeinnaam geregistreerd heeft staan?
En kun je ook uitleggen waarom de nameservers gewijzigd zijn naar CloudFlare?
Zoals ik in een eerder bericht al aangaf werkt daardoor een deel van mijn subdomeinen niet meer. Aangezien ik niet in CloudFlare kan om dat aan te passen krijg ik die dus ook niet werkend.

En ja, ik weet dat ik dit ook via mail/chat/whatever aan je kan vragen, maar ik heb liever hier antwoord zodat iedereen het kan lezen.





De domeinen zijn verhuisd en er zit een nieuwe API koppeling tussen. Omdat in het nieuwe klantpaneel geen NAW gegevens van de houder aanwezig zijn heeft bij de verhuizing, het script gekozen voor de Danteck contact omdat die als default fall-back ingesteld staat.

De oude houder gegevens zal ik herstellen maar dit moet 1 voor 1 per domein en kost dus aardig wat tijd. Dat is ook de reden dat het op dit moment nog niet teruggezet is. Wil je dat hij nu al op de juiste naam staat dan kun je dat via het klantpaneel doen. (Domein > houder gegevens aanpassen)

Verder gebruikt het nieuwe klantpaneel om DNS te beheren een API naar CloudFlare toe, vandaar de name-servers van CloudFlare. Met de API kunnen klanten via het klantpaneel van Danteck hun DNS wijzigen.

Verder als je geholpen wilt worden met de subdomeinen vraag ik je daarvoor even een ticket aan te maken, het is niet de bedoeling dat dit topic een soort van individueel helpdesk topic gaat worden.




De reden dat in dit topic allemaal vragen worden gesteld is omdat er totaal niet wordt gekeken naar de tickets.

Heb al meerdere tickets aangemaakt omdat ik NOG STEEDS geen inloggegevens heb op jouw kl*te site.

 Er wordt totaal niet gereageerd op alle onduidelijkheid en ik ben net nu wel beu..

 
V

Verwijderd lid 324235

Guest
Luuko, ik heb nog nooit een bericht van je ontvangen behalve vanmiddag, die is gelijk binnen een half uur behandeld. Je moet de inloggegevens in je mail hebben, controleer ook je spambox.

 

Luuko

Active member
Luuko, ik heb nog nooit een bericht van je ontvangen behalve vanmiddag, die is gelijk binnen een half uur behandeld. Je moet de inloggegevens in je mail hebben, controleer ook je spambox.
Dan moet je de chat helpdesk en contactformulier is nakijken want had zeker al 5x iets gestuurd.

Heb het nu overigens wel binnen

 
Bovenaan