Kliklinks zonder button?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikezuy

New member
Hey, waarom is het klikken op een kliklink nodig met zon button? kan toch ook zonder, ik heb nu allemaal mensen die niet begrijpen dat je er op moet klikken
sadley.gif


thumbsup.gif
bye.gif
 

Kjeld

New member
Als je dat niet snapt zou ik toch eens teruggaan naar de basisschool..
De button is gekomen om fraude te voorkomen..
Autoklikkers en dergelijke zijn namelijk verboden, en op deze manier worden die meteen uitgesloten
 

Merlin

New member
Ja, het is jammer dat het moet, maar het zei zo...
Je zult gewoon die bezoekers op de button moeten laten klikken om autohitters te voorkomen...
 

Lennard

Active member
Anders krijg je mensen die met iframes van 1 bij 1 pixel gaan klooien om extra punten te verdienen.
Als ze gewoon dat berichtje lezen is het hardstikke duidelijk?
 

Paradox

New member
Is er geen mogelijkheid dat ie redirect en bij het redirecten het ip controlleerd.
Zo sluit je autohitters en iframes ook uit, en hoeft niet iedereen op een knop te drukken.
Dit is best wel irietant.

Bij ghed hebben ze ook zon systeem en dat werkt.
 

Ruben

New member
Nee, zo sluit je helemaal niks uit. Zonder button is sowieso al een redirect. Als jij een iframe plaatst op je website kunnen wij wel alles gaan controleren, maar het lijkt een legale klik
 

Lennard

Active member
Paradox:
Bij ghed hebben ze ook zon systeem en dat werkt.
Wij doen ons best om onze adverteerders zo kwalitatief mogelijk verkeer te leveren, iets waar GHED minder op let.
Bij GHED worden je kliks allemaal achteraf gekeurd, wij willen niet dat we achteraf tegen leden gaan zeggen je kliks waren illegaal dus je bent je punten kwijt. Leden willen duidelijkheid en weten welke kliks zijn afgekeurd, dus geven we hun die duidelijkheid door direct (automatisch) te keuren.
Die button blijft er, zoveel moeite is het niet om even op die knop te drukken.
 

Paradox

New member
Nee die knop is het probleem niet.
Maar is het niet mogelijk die knop op een lege pagina te plaatsen, die kun je dan in een iframe plaatsen op je site.
Nu moet je eerst naar deze site etc, dat lijkt voor de klikker ook zoveel moeite.
 

Mikezuy

New member
Dat controleren achteraf werkt toch goed? Ik bedoel, als mensen 100 punten misbruik hebben door autohitters of w/e moeten ze ook maar accepteren dat ze afgenomen kunnen worden.
 

Kjeld

New member
En weet je hoeveel werk het is om dat te controleren?
Juist, dat is haast niet te doen..

Zit nou niet te zeuren over die button, ik neem aan dat iedereen aan wie je je link geeft kan lezen, dus dan kunnen ze ook lezen dat ze op doorgaan moeten drukken
 

Arjan

Member
Paradox:
die kun je dan in een iframe plaatsen op je site.

Dat is precies wat hiermee voorkomen wordt
smile.gif
 

Lennard

Active member
Mikezuy:
Dat controleren achteraf werkt toch goed?
Nee dat werkt niet goed.
Er zijn al > 1000 kliks geweest in 4 dagen; ik ga niet elke dag 250 kliks keuren als het zo ook goed gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan