Knoppen van paginatie vergroten

Jeffreyy

Jeffrey
Ik begin me er nu best aan te ergeren, de linkjes om naar een andere pagina te gaan, ik moet hemaal inzoomen anders kan ik hem bijna niet indrukken, kunnen deze knopjes verder uit elkaar, of kunnen dit buttons worden?
 

Freestyle

New member
Lennard kan je anders niet een klein scriptje er in zetten als je op een telefoon zit dat hij dan
telefoon.css gebruikt?? En dan doe je alleen de navigatie ofzo iets groter maken, en dat soort knoppen??

Et is een kleine oplossing wat het gemak op de telefoon etc verbeterd??
 

Jeffreyy

Jeffrey
2431fd408cf6d85141f53751d9d3081f.png


Zoiets valt wel mee met lelijk toch?
 
L

Lennard

Guest
emo.gif
Nu vind ik het lelijk

Freestyle (link):
Lennard kan je anders niet een klein scriptje er in zetten als je op een telefoon zit dat hij dan
telefoon.css gebruikt?
? En dan doe je alleen de navigatie ofzo iets groter maken, en dat soort knoppen??

Et is een kleine oplossing wat het gemak op de telefoon etc verbeterd??


Is beter
 
L

Lennard

Guest
Laat het gewoon zoals het was. (Dus gewoon het vorige)

Omdat iemand het niet goed kan omdat ie een slechte mobiel heeft ofzo.
Met mijn iPhone was het altijd goed, en ik vind het lelijk.

Alternatief:
Maak een mobiele website.
 

Freestyle

New member
Zoals ik al zij
smile.gif


Als mensen op een telefoon of tablet oid zitten.
Dat je dan deze knoppen krijgt. (die makkelijker voor telefoon, etc zijn).
En anders behoud je gewoon die "oude"
 

Lennard

Active member
Ja maar je kunt niet zo eenvoudig uitzoeken of iemand mobiel online is.
En de een wil op zn mobiel weer gewone knopjes en de ander wil weer grote knopjes.

Alternatieven zijn van harte welkom hoor.


Nicknl (link):
Maak een mobiele website.
Ja die maak ik even in 2 dagen.
 
L

Lennard

Guest
Van mij part stel je het in bij je profielpagina, ik wil de lelijke knoppen (vinkje)
 

Antonn

New member
We weten allemaal wel dat een mobiele website is uitgesloten. De gewone site werkt op een mobiel goed met een paar minpuntjes. Als je dan gewoon even zorgt dat die icoontjes rechtsboven elke reactie en de paginaknoppen ENKEL op mobiel ietsje groter zijn ofzo dan is dat goed.

En zo moeilijk is het niet om een aparte css voor een mobiel te nemen neem ik aan?
 

Robbert

New member
Nicknl (link):
Laat het gewoon zoals het was. (Dus gewoon het vorige)

Omdat iemand het niet goed kan omdat ie een slechte mobiel heeft ofzo.
Met mijn iPhone was het altijd goed, en ik vind het lelijk.

Alternatief:
Maak een mobiele website.



Jponsen (link):
Ik begin me er nu best aan te ergeren, de linkjes om naar een andere pagina te gaan, ik moet hemaal inzoomen anders kan ik hem bijna niet indrukken, kunnen deze knopjes verder uit elkaar, of kunnen dit buttons worden?

Zeur eens niet zo, kom met betere alternatieven
emo.gif

Maar ik had hier zelfs last van op mijn iPad dat ik in moest zoomen om een pagina te bekijken..
Dat hoeft nu niet meer en werkt op dit moment erg prettig
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Antonn (link):
En zo moeilijk is het niet om een aparte css voor een mobiel te nemen neem ik aan?
Nouja, dat moet op basis van user agents, en dan kan ik elke dag useragents gaan toevoegen.

En bovendien wil de ene helft mobiel surfen houden zoals het nu is, en de andere helft wil grotere knoppen e.d.
Dus ik zoek liever een gulden middenweg die iedereen prima vindt dan dat ik tig verschillende versies en schakelaartjes en opties ga maken overal voor.
 
L

Lennard

Guest
Zullen vast andere alternatieven voor die css zijn hoor Lennard.
Genoeg sites kunnen gewoon elke browser van een mobiel apparaat herkennen.
 
Bovenaan