laatst ongelezen bericht.

Marjolein

Miss Marjolein
Als ik op een oranje mapje klikt om naar het laatste ongelezen bericht te gaan dan kom ik dus niet bij het goede bericht. Bv bij het offtopic-topic kom ik op pagina 730 uit terwijl ik toch echt die berichten al heb gelezen.

Zijn er meer gebruikers waarbij dit niet meer werkt?
 

Lennard

Active member
Het werkt bij niemand goed. ^^
Eerst kwam je bij je laatste gelezen bericht uit, maar ik ben bezig om het zo om te bouwen dat je bij je 1e ongelezen bericht uitkomt, maar das wat moeilijker dan verwacht.
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
oww oke
wink.gif
Nou ja, dan moet ik me maar behelpen door op laatste post te klikken en dan terug lezen
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Oh, volgens mij kwam het doordat je mod bent en de verwijderde berichten ertussen ziet.
Nu werkt hij wel goed volgens mij.
pompom.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
ik heb het idd sinds 1 januari
yummie.gif
Ik zal zo eens kijken of het nu wel werkt. Moet er eerst iets geposts worden
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
maar hier zijn geen verwijderde posts...je had beter in het offtopic-topic een berichtje kunnen plaatsen
emo.gif

Maar het werkt wel
yummie.gif
 

Luukvdo

New member
Lennard:
Oh, volgens mij kwam het doordat je mod bent en de verwijderde berichten ertussen ziet.
Nu werkt hij wel goed volgens mij.
pompom.gif

Bij mij toenet niet bij het tofftopic-topic
cry.gif

Daar kwam hij op pagina 730 terwijl het 731 moest zijn of ik klikte te snel op pagina 731
 

Marjolein

Miss Marjolein
Rogier:
bij offtopic kom ik als ik daarop klik altijd op pagina 1??
dat heb ik nu ook ja, gisteren was die weer even goed. Ik denk dat Lennard en/of Ruben er weer mee bezig is geweest
emo.gif
 

Luukvdo

New member
Hij doet nu p=nummer_eerste_ongelezen_bericht oftewel de berekening ceil($aantal_tot_eerste_ongelezen_bericht / 15) ontbreekt
 

Lennard

Active member
Hm oke.
cry.gif


@ Luuk: Dat doet ie nu in de database, en die berekening staat er wel tussen
redface.gif
maar zal t es verder onderzoeken.
emo.gif


Edit:
Zo beter?
biggrin.gif
 
Bovenaan