Leden adverteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Hee,

Een lid vroeg aan me het niet mogelijk was om met punten te adverteren.
Er komt dan een pagina waar je een paar punten kunt inwisselen voor een paar euro adverteertegoed, waarmee je dan zelf kunt adverteren.

Zijn er meer leden die dit interessant vinden?

Lennard.
 

Kjeld

New member
Ik denk dat leden dan wel eerder de stap zetten om te gaan adverteren..
Maar uiteindelijk moeten er toch mensen met geld blijven adverteren, om die punten te kunnen betalen
emo.gif


//Ik ben voor btw, zelf zou ik ook eerder punten uitgeven dan geld
wink.gif
 

Lennard

Active member
Kjeld:
Maar uiteindelijk moeten er toch mensen met geld blijven adverteren, om die punten te kunnen betalen
emo.gif

Ja, daarom weet ik ook nog niet of het komt, en wil ik sowieso nog een tijdje wachten voor het komt, áls het al zou komen.

Als iedereen denkt van ik spaar wel wat puntjes en adverteer daar wel mee, dat kost me niks dan gaat het vastlopen, en dat willen we niet.
 

Kjeld

New member
Inderdaad sowieso wachten..
Maar als de andere ideeën worden uitgewerkt die ik net op msn kreeg doorgespeeld wordt het voor mij ook wel interessanter om met geld te adverteren
emo.gif
 

Lennard

Active member
Mooi. Met PayPal ben ik nog bezig, maar ik denk niet dat ik dat dit weekeind nog af ga krijgen, aangezien ik ook nog wat andere dingen moet doen.
 

Abel

New member
Ik zou het niet doen, aangezien het ten koste gaat van de adverteerders die er geld in steken, en er komt een soort dutchleaders imago.
 

Kjeld

New member
Daar zit inderdaad ook wel een kern van waarheid in..
Misschien is het toch verstandiger om alleen met geld te laten adverteren.
 

Ruben

New member
Abel:
Ik zou het niet doen, aangezien het ten koste gaat van de adverteerders die er geld in steken, en er komt een soort dutchleaders imago.


Hm.. Goed punt inderdaad... We willen zeker dat adverteerders toch een andere status hebben dan de leden.

We laten het voorlopig zo.

Misschien, heel misschien, komt het er ooit later nog
wink.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan