Leden API

Antonn

New member
Ik kijk nu met

if(isset($xml[0])) {

of er <error> staat, maar dit is fout. Hoe doe ik dit wel?

// Simplexml_load_file
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
isset($xml[error])

E: Moest btw in kleine vragen >.<
 

Antonn

New member
Nope, al geprobeerd. Als ik print_r doe doet die iets van dit:

[0] => errording van api isnt enabled ofzo in het engels dus ookal is iedereen hier gwn Nederlands maar Engels is baas

En als hij goed is is het van [0] => Array(xxx...
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
$xml->error misschien?
Kan ook dat het niet werkt omdat errors geen valid XML zijn
 

Antonn

New member
Dat die die dan eens snel valid maakt
sadley.gif



Codeblok:



1
2
3
4
5
6
7

<xml version="5">
<channel>
<error>
Te lelijk
</error>
</channel>
</xml>






Ofzo
pompom.gif
 

Antonn

New member
Dat die m dan valid maakt. Ik wil er gebruik van kunnen maken dat het XML is en niet met preg_match gaan zitten klooien
sadley.gif
 

Lennard

Active member
Zo dan.


Codeblok:



1
2
3

[COLOR= #0000BB]<?php
$f[/COLOR] [COLOR= #007700]=[/COLOR] simplexml_load_file[COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #DD0000]http://www.one2xs.com/api/leden/handle[/COLOR][COLOR= #007700]);[/COLOR]
echo [COLOR= #0000BB]$f[/COLOR][COLOR= #007700]->[/COLOR]error[COLOR= #007700];[/COLOR]






thumbsup.gif
 

Antonn

New member
Lennard (link):
Zo dan.


Codeblok:



1
2
3


[COLOR= #0000BB]<?php
$f[/COLOR] [COLOR= #007700]=[/COLOR] simplexml_load_file[COLOR= #007700]([/COLOR][COLOR= #DD0000]http://www.one2xs.com/api/leden/handle[/COLOR][COLOR= #007700]);[/COLOR]
echo [COLOR= #0000BB]$f[/COLOR][COLOR= #007700]->[/COLOR]error[COLOR= #007700];[/COLOR]






thumbsup.gif




TY
heart.gif
 
G

Guest

Guest
Nielsie (link):
Waarom wilt iedereen nu nou mijn idee pakken? (Zie onderschrift)
sadley.gif



Omdat jij niet de enige bent met ideeën en toegang tot de API.
 
Y

Yorrick

Guest
Maar is het eigenlijk geen idee dat je een bepaald programma toestemming kan geven om volledige privé berichten te lezen (en te beantwoorden bijvoorbeeld)?
Dat je dit kan instellen op je profiel voor elk programma waar je de api voor gebruikt, of per api code o.i.d?

Want dat is een stuk handiger...
smile.gif
 

Lennard

Active member
Dan kan iedereen die jouw API key heeft vanaf dat moment AL jouw privéberichten lezen en erop replyen zonder dat jij dat weet.

Lijkt me niet echt een ideale situatie.
 

Smiegles

Active member
maar waarom mogen we geen api waarbij we gebruik mogen maken van openbare gegevens zoals geregistreerd sinds, username , rank , motto , posts enz..
 

Antonn

New member
Misschien word het stilletjes aan tijd voor een update? Misschien kan je de watchlist interperteren? Zou vet zijn als ik dat dan inbouw in ChromeXS.
 
Bovenaan