Leden API

Lennard

Active member
Mja ik zit een beetje in dubio omdat ik niet echt het idee heb dat er superveel interesse voor is bij het grote publiek, afgezien van een paar fanatieke forumleden.
 

Antonn

New member
Het gaat er nu ook niet echt om hoeveel apps er zijn enzo, maar toch mee voor de gebruikers ervan?

Ik geloof dat het er toch wel wat zijn.
 
Y

Yorrick

Guest
Lennard (link):
Mja ik zit een beetje in dubio omdat ik niet echt het idee heb dat er superveel interesse voor is bij het grote publiek, afgezien van een paar fanatieke forumleden.


Je creëert hiermee wel dat er veel meer mogelijkheden mee zijn.
Dit zou Antonn, mij en Fanorg goed helpen denk ik.
En waarom zouden er 10 tallen apps moeten komen als ze allemaal hetzelfde worden.
Als er een goede app wordt gemaakt is het al handig, waar je alles in een oog opslag mee kan
smile.gif
 

Lennard

Active member
Er hoeven geen tig apps te komen, als er één app is die door een redelijk aantal leden wordt gebruikt dan vind ik het ook al prima.

Maar het is een heel gedoe om er van alles bij te bouwen, en als uiteindelijk 5 mensen een app gebruiken dan heb ik daar niet echt de moeite voor over.
 
Y

Yorrick

Guest
Lennard (link):
Er hoeven geen tig apps te komen, als er één app is die door een redelijk aantal leden wordt gebruikt dan vind ik het ook al prima.

Maar het is een heel gedoe om er van alles bij te bouwen, en als uiteindelijk 5 mensen een app gebruiken dan heb ik daar niet echt de moeite voor over.


Ik denk als er een redelijke app kan gebouwd worden (nu nog alleen met de standaard dingen, maar goed) dat er ook redelijk veel mensen gebruik van gaan maken.
 

Antonn

New member
Dit dus. Mensen die bijna nooit PBen zijn niet geïnteresseerd. Met de watchlist erbij spreek je meteen alle forumgebruikers aan.

Maar veel apps zullen er indd niet komen want veel opties zijn er niet.

- Programma Windows (is er)
- Chrome extentie (is er)
- FireFox Add-On
- Programma Mac
- Apple app
- Android app

Dit hooguit.
 
Y

Yorrick

Guest
Het programma van Windows wordt ook nu verbeterd, en komt binnenkort ook een nieuwe versie vanuit.
Hierbij hebben we ook ervoor gekozen dat gebruikers automatisch een melding krijgen als er een nieuwe versie uit is. Als er dus nieuwe api functies komen verwerken we die gelijk in de app.

Chrome wordt nu aangewerkt door Antonn, en misschien dat jij ook FireFox tot je rekening kan nemen?
Weet niet tot hoeveel dat verschilt
yummie.gif

Mac programma, weinig mensen gebruiken een mac en ook daadwerkelijk het programma willen :3
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Chrome extensies kan je dacht ik in firefox gebruiken
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Antonn (link):
Dit dus. Mensen die bijna nooit PBen zijn niet geïnteresseerd. Met de watchlist erbij spreek je meteen alle forumgebruikers aan.

Maar veel apps zullen er indd niet komen want veel opties zijn er niet.

- Programma Windows (is er)
- Chrome extentie (is er)
- FireFox Add-On
- Programma Mac
- Apple app
- Android app

Dit hooguit.


Ik PB veel maar ik zie 0,0 reden om een app te gebruiken ten opzichte van de gewone website.
En ik ben vast niet de enige die zo denkt. De website is prima, waarom een app gebruiken.

Ik zie weinig voordeel van een app ten opzichte van de website,
tenzij het om een iOS website gaat gezien ik geen fan ben van O2X op mijn iPhone.
 
Y

Yorrick

Guest
De APP kan op de achtergrond draaien, stel je bent met een layout bezig (ik noem maar een voorbeeld) dan ben je niet op One2xs.
De app geeft automatisch een notificatie als je een nieuw privébericht hebt.
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Nicknl (link):
De APP kan op de achtergrond draaien, stel je bent met een layout bezig (ik noem maar een voorbeeld) dan ben je niet op One2xs.
De app geeft automatisch een notificatie als je een nieuw privébericht hebt.
smile.gif



Dat geeft geen enkel voordeel ten opzichte van de site. Je ziet vanzelf of je een PB hebt of niet. En anders kun je m zelfs nog e-mail instellen bij het ontvangen van een PM en daar krijg je toch wel een melding van.
 
Y

Yorrick

Guest
Livonias (link):
Dat geeft geen enkel voordeel ten opzichte van de site.


Dus wel
emo.gif

Ik ben niet 24/7 op One2xs, en een melding is handig als ik aan het gamen ben bijvoorbeeld, stel ik wacht op een belangrijk bericht.
Ook als ik punten heb binnen gekregen en ik krijg een melding is dat handig :)
 

Antonn

New member
Nicknl (link):

Livonias (link):
Dat geeft geen enkel voordeel ten opzichte van de site.


Dus wel
emo.gif

Ik ben niet 24/7 op One2xs, en een melding is handig als ik aan het gamen ben bijvoorbeeld, stel ik wacht op een belangrijk bericht.
Ook als ik punten heb binnen gekregen en ik krijg een melding is dat handig :)



Indd, anders moet ik steeds site checken
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Antonn (link):

Nicknl (link):

Livonias (link):
Dat geeft geen enkel voordeel ten opzichte van de site.


Dus wel
emo.gif

Ik ben niet 24/7 op One2xs, en een melding is handig als ik aan het gamen ben bijvoorbeeld, stel ik wacht op een belangrijk bericht.
Ook als ik punten heb binnen gekregen en ik krijg een melding is dat handig :)



Indd, anders moet ik steeds site checken
yummie.gif




Ik ben van mening dat als je een poll doet onder alle O2Xs leden, er super weinig animo voor zal zijn. En dan heb ik het voornamelijk over mensen die er om zitten te springen. Mensen die het misschien ooit per ongeluk eventueel gaan gebruiken omdat het bestaat niet meegerekend.

Maar, dat is mijn mening.
 

Maartenf

New member
Waarom krijg ik als ik dat xml bestand wil uitlezen een error? (Java)


Codeblok:



1
2

java.io.IOException: Server returned HTTP response code: 403 for URL:
Mijn api url.






Waarom heb ik geen toegang?
redface.gif
 
Bovenaan