ma 17 okt. | werkzaamheden one2xs.com

O

One2xs

Guest
In verband met onderhoudswerkzaamheden aan de server waar one2xs.com op draait en aan de website zelf, zal one2xs.com op maandag 17 oktober niet bereikbaar zijn. De werkzaamheden beginnen rond 08:00 in de ochtend en zijn hopelijk om 13:00 afgerond.

De overige servers zullen geen hinder vinden van de werkzaamheden. De producten van klanten blijven dan ook gewoon online. Tijdens het onderhoud is de support bereikbaar via [email protected].

Excuses voor het ongemak.
 

Jesper

Active member
Quote:
In verband met onderhoudswerkzaamheden aan de server waar one2xs.com op draait en aan de website zelf, zal one2xs.com



Dat onderhoud, betekend dat een nieuwe layout?
biggrin.gif
 

Tessa

Secretatessa
Neem aan dat we ook via Twitter op de hoogte gehouden zullen worden van het onderhoud?!
 

Lennard

Active member
Tessa (link):
Neem aan dat we ook via Twitter op de hoogte gehouden zullen worden van het onderhoud?!
Er komt een heuse updatepagina met de laatste info op de dag zelf.
coool.gif
 

Tessa

Secretatessa
Lennard (link):

Tessa (link):
Neem aan dat we ook via Twitter op de hoogte gehouden zullen worden van het onderhoud?!
Er komt een heuse updatepagina met de laatste info op de dag zelf.
coool.gif




Dat bedoel ik niet, maar oké
emo.gif
haha
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
WOWOWOW DE ONE2XS ROBOT SLAAT WEER TOE!!!

Dat is gewoon bijna 2 jaar geleden
redface.gif
!
 

Lennard

Active member
Aarclay (link):
Eindelijk een nieuwe search met Elastic enzo?
pompom.gif

Wel een nieuwe, snelle(re) search, maar niet helemaal live en ook geen Elastic.
redface.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Omg, updates! Vind het alleen niet kunnen dat het overdag gedaan word. Een echte hostingprovider doet het in de late uurtjes. Tss
cry.gif
 

Lennard

Active member
Wouterr (link):
Omg, updates! Vind het alleen niet kunnen dat het overdag gedaan word. Een echte hostingprovider doet het in de late uurtjes. Tss
cry.gif

Dat was eerst ook de bedoeling, maar dan ben ik tot een uur of vijf in de nacht bezig om daarna te slapen, en dan ben ik er niet om bugs te fixen. Plus klanten hebben er weinig last van (ze kunnen enkel een paar uur hun producten niet beheren) en in het genoemde tijdslot is het toch rustig. Vandaar dus overdag.
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Wouterr (link):
Omg, updates! Vind het alleen niet kunnen dat het overdag gedaan word. Een echte hostingprovider doet het in de late uurtjes. Tss
cry.gif



Een échte goede beheerder zorgt voor 0 downtime tijdens het updaten ?
 

Dylan

<script>
Lennard (link):

Wouterr (link):
Omg, updates! Vind het alleen niet kunnen dat het overdag gedaan word. Een echte hostingprovider doet het in de late uurtjes. Tss
cry.gif

Dat was eerst ook de bedoeling, maar dan ben ik tot een uur of vijf in de nacht bezig om daarna te slapen, en dan ben ik er niet om bugs te fixen. Plus klanten hebben er weinig last van (ze kunnen enkel een paar uur hun producten niet beheren) en in het genoemde tijdslot is het toch rustig. Vandaar dus overdag.
smile.gif




Zorg voor een nieuw IP, zet one2xs 2.0 daarop en veranderen de het IP in de Dns
biggrin.gif
 

Luukvdo

New member
Dylan (link):

Lennard (link):

Wouterr (link):
Omg, updates! Vind het alleen niet kunnen dat het overdag gedaan word. Een echte hostingprovider doet het in de late uurtjes. Tss
cry.gif

Dat was eerst ook de bedoeling, maar dan ben ik tot een uur of vijf in de nacht bezig om daarna te slapen, en dan ben ik er niet om bugs te fixen. Plus klanten hebben er weinig last van (ze kunnen enkel een paar uur hun producten niet beheren) en in het genoemde tijdslot is het toch rustig. Vandaar dus overdag.
smile.gif




Zorg voor een nieuw IP, zet one2xs 2.0 daarop en veranderen de het IP in de Dns
biggrin.gif



Dan gaan er gegarandeerd een deel van de bezoekers naar de oude site en een deel naar de nieuwe vanwege DNS caching. Op DNS vertrouwen om je site over te switchen is echt geen goed idee.
 
Bovenaan