Mail in Outlook (IMAP)

Aschwinenzo

New member
Beste lezers,

Ik probeer mijn domein mail in outlook te zetten. Aanmelden gaat perfect, alleen bij het verzenden van de testmail geeft die een foutmelding. (Er kan geen verbinding gemaakt worden met de server).

Weet iemand hoe dit op te lossen is zodat het wel gewoon werkt. (Graag zou ik wel IMAP blijven gebruiken ipv POP)

Groet,

Aschwin
 

Keffe

Member
Aschwinenzo (link):
Beste lezers,

Ik probeer mijn domein mail in outlook te zetten. Aanmelden gaat perfect, alleen bij het verzenden van de testmail geeft die een foutmelding. (Er kan geen verbinding gemaakt worden met de server).

Weet iemand hoe dit op te lossen is zodat het wel gewoon werkt. (Graag zou ik wel IMAP blijven gebruiken ipv POP)

Groet,

Aschwin


kun je de ingevulde gegevens geven?
zodat we weten wat je gebruikt om de imap te kunnen gebruiken?
 

Aschwinenzo

New member
Ik heb het geprobeerd met mail.domeinnaam.nl
en imap.domeinnaam.nl

smtp heb ik het volgende mail.domeinnaam.nl en ook smtp.domeinnaam.nl geprobeerd.
 

Keffe

Member
Aschwinenzo (link):
Ik heb het geprobeerd met mail.domeinnaam.nl
en imap.domeinnaam.nl

smtp heb ik het volgende mail.domeinnaam.nl en ook smtp.domeinnaam.nl geprobeerd.


Welke poorten?
En waar is het gehost? want het kan ook zijn dat je mail server moet gebruiken van de partij zelf.
bij versio moet ik bijvoorbeeld:
mail.axc.nl
gebruiken om pop te kunnen gebruiken

Ook moet je opletten dat de verificatie methode goed is en de poorten goed staan.

Dus ik denk dat we informatie moeten hebben wat er allemaal ingesteld dient te worden en wat je hier hebt. Welke host je hiervoor gebruikt (bijv. one2xs of versio)
etc.
 

Lennard

Active member
Ik het inmiddels gelukt? Zo niet dan staan ergens je instellingen verkeerd. Maak dan even een ticket als je er niet uit komt.
thumbsup.gif
 

Keffe

Member
Lennard (link):
Ik het inmiddels gelukt? Zo niet dan staan ergens je instellingen verkeerd. Maak dan even een ticket als je er niet uit komt.
thumbsup.gif



Moet je hem weer prive helpen pfffff wat is dit nou voor een teamwork
emo.gif
 

Lennard

Active member
Keffe (link):

Lennard (link):
Ik het inmiddels gelukt? Zo niet dan staan ergens je instellingen verkeerd. Maak dan even een ticket als je er niet uit komt.
thumbsup.gif



Moet je hem weer prive helpen pfffff wat is dit nou voor een teamwork
emo.gif


Maar het forum lees ik niet zo vaak als tickets, dus als niemand het hier dan weet dan moet ie zo lang wachten. Maar via het forum mag natuurlijk ook.
coool.gif
 
Bovenaan