max. aantal quotes

Marjolein

Miss Marjolein
Ik erger me soms aan die ellelange berichten door de vele quotes. Ikzelf kort ze altijd in door de niet relevante berichten er weer eerst uit te deleten maar veel gebruikers schijnen dit teveel werk te vinden. Dus mijn suggestie is dat er maar maximaal 5 quotes in 1 bericht geplaatst kunnen worden. Indien er teveel zijn kan het bericht niet geplaatst worden en komt er een foutmelding: "Uw bericht bevat teveel quotes, verwijder deze en probeer het opnieuw".

Graag jullie mening?
 

Luukvdo

New member
Dan moet ie wel zo zoeken

Quote:

Quote:
quote1

quote2


Je kan namelijk meerdere losse enkele quotes hebben (zie hieronder, de quote waar lala en lalala instaan telt niet mee). Dat is niet altijd hinderlijk

Quote:

Quote:
quote1

lala

Quote:
quote2

lalala



Vind het verder wel een goed idee
smile.gif
 

Azdin

New member
Ik (persoonlijk) erger me niet aan die lange quotes, je moet alleen een klein beetje scrollen, dus zo erg vind ik het niet
yummie.gif


edit: nu wel
biggrin.gif
 

Sjoerd

Active member
6 quotes in elkaar: niet toegestaan
6 quotes apart: toegestaan

lijkt mij...

Gewoon omdat iemand op 6 berichten kan antwoorden bijvoorbeeld, en ze dan alle 6 in een quote erbij zet. (het is niet handig om mensen dan bijvoorbeeld @Marjolein te laten posten, want Marjolein kan misschien wel 10 berichten geplaatst hebben waarop dat antwoord dan kan zijn.
emo.gif
 

Lennard

Active member
Ik vind het trouwens echt een goed idee, maar het is volgens mij extreem moeilijk om te maken omdat de UBB parser uitzoekt hoeveel quotes er in een bericht zitten, en die werkt op zichzelf zegmaar, die kan niet communiceren met de forum-functies dus dan moet ik dat er eerst in gaan bouwen.
sadley.gif
 

Dylano

New member
Ik vindt het wel fijn als je met iets anders bezig bent hoef je tenminsten niet de geschiendenis optezoeken voor te weten ook al weer waar je over praat
yummie.gif


Maar ik heb die foutmelding nooit gehad en soms wis ik zelfs ook de quotes....


Maar goed idee
wink.gif


Ook al heb ik geen problemen ermee, Maar toch goed idee
bloos.gif


smile.gif
 

Semmiiee

New member
biggrin.gif
Ik kan niet wachten tot het er is... Want soms kan ik er ECHT NIET meer aan uit.. Zo die lijntjes met tekst van een ander, Dan verwissel je ze en BOEM je krijgt er nog eens ruzie door !
 
Bovenaan