Meer Mensen laten betalen opties

Trans

New member
Nu is er alleen bellen en smsen met een api.
Misschien is het een idee om iDeal, PayPal en Paysafecard toetenvoegen?

Mvg,
Trans
 

Lennard

Active member
Dat kan niet in verband met de eisen die iDeal en paysafecard aan de verkopers stellen. Je moet bijvoorbeeld bij iDeal een onderneming zijn en aan tig andere eisen voldoen; bij paysafecard zit er ook een hele rits eisen aan vast, en die willen ook welke nieuwe aanbieder controleren.

Bij PayPal draag ik het risico van ingetrokken betalingen, en daar zit ik niet op te wachten.

Ik heb het overwogen bij alledrie, maar het gaat dus helaas niet.
 

Dylan

<script>
Lennard (link):
Dat kan niet in verband met de eisen die iDeal en paysafecard aan de verkopers stellen. Je moet bijvoorbeeld bij iDeal een onderneming zijn en aan tig andere eisen voldoen; bij paysafecard zit er ook een hele rits eisen aan vast, en die willen ook welke nieuwe aanbieder controleren.

Bij PayPal draag ik het risico van ingetrokken betalingen, en daar zit ik niet op te wachten.

Ik heb het overwogen bij alledrie, maar het gaat dus helaas niet.


Je kan toch dezelfde eisen stellen als de andere aanbieders?
 
G

Guest

Guest
Dylanh (link):

Lennard (link):
Dat kan niet in verband met de eisen die iDeal en paysafecard aan de verkopers stellen. Je moet bijvoorbeeld bij iDeal een onderneming zijn en aan tig andere eisen voldoen; bij paysafecard zit er ook een hele rits eisen aan vast, en die willen ook welke nieuwe aanbieder controleren.

Bij PayPal draag ik het risico van ingetrokken betalingen, en daar zit ik niet op te wachten.

Ik heb het overwogen bij alledrie, maar het gaat dus helaas niet.


Je kan toch dezelfde eisen stellen als de andere aanbieders?



Dan staat Lennard daar garant voor, dat is een risico die niet iedereen wil lopen.
 

Lennard

Active member
Dat ja, plus ik heb geen contract met iDeal om andere aanbieders toe te laten, en voor dat kleine aantal aanbieders dat eventueel via one2xs iDeal gaat gebruiken is dat ook niet de moeite, en bovendien is er vrijwel niemand hier die een zakelijke gebruiker is en iDeal via one2xs wil gebruiken.

Voor paysafecard weet ik niet hoe dat zit.
 

Trans

New member
Bij Targetpay kun je paysafecard betalingen laten doen zonder kvk.
Dus het zou moeten kunnen neem ik aan?
 

Lennard

Active member
Paysafecard vraagt ook geen KvK registratie, maar wel de ondertekening van een contract en paysafecard moet je goedkeuren.

Dat wordt me teveel gedoe, zeker met minderjarigen waarbij de ouders dan weer moeten tekenen.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Paysafecard vraagt ook geen KvK registratie, maar wel de ondertekening van een contract en paysafecard moet je goedkeuren.

Dat wordt me teveel gedoe, zeker met minderjarigen waarbij de ouders dan weer moeten tekenen.


Stelt niks voor hoor, voor de ondernemer tenminste.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Livonias (link):

Lennard (link):
Paysafecard vraagt ook geen KvK registratie, maar wel de ondertekening van een contract en paysafecard moet je goedkeuren.

Dat wordt me teveel gedoe, zeker met minderjarigen waarbij de ouders dan weer moeten tekenen.


Stelt niks voor hoor, voor de ondernemer tenminste.



Maar dan kan je beter zelf rechtstreeks bij Paysafecard gaan innen.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Trans (link):
Bij Targetpay kun je paysafecard betalingen laten doen zonder kvk.
Dus het zou moeten kunnen neem ik aan?


Tegenwoordig wel, dacht ik.
 

PascalVZ

Active member
Wouterr (link):

Trans (link):
Bij Targetpay kun je paysafecard betalingen laten doen zonder kvk.
Dus het zou moeten kunnen neem ik aan?


Tegenwoordig wel, dacht ik.



Daar heb je gelijk in. kwam ik ook achter toen ik niet uitbetaald werd
nooo.gif
 
Bovenaan