Melding bij reageervak indien niet laatste pagina

Milan

New member
Hey,

Ik heb vaak dat ik in een topic wil reageren en niet doorheb dat ik niet op de laatste pagina zit, waardoor er vaak al antwoord is gegeven op een vraag bijvoorbeeld.

Misschien zou er bij het reageervak een melding kunnen komen dat je niet op de laatste pagina zit?
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Dus jij wil dan al reageren terwijl je nog niet het hele topic doorgelezen hebt? Vind ik best raar. (met uitzondering van offtopic) dus lijkt me niet echt een nuttige toevoeging.
 

Dylan

<script>
Tendmex (link):
Dus jij wil dan al reageren terwijl je nog niet het hele topic doorgelezen hebt? Vind ik best raar. (met uitzondering van offtopic) dus lijkt me niet echt een nuttige toevoeging.


Dat is het punt toch?
 

Milan

New member
Tendmex (link):
Dus jij wil dan al reageren terwijl je nog niet het hele topic doorgelezen hebt? Vind ik best raar. (met uitzondering van offtopic) dus lijkt me niet echt een nuttige toevoeging.


Nee, ik kom vaak onderaan en dan denk ik dat dat de laatste berichten zijn. Daarna, als ik gereageerd heb, zie ik dat er nog een pagina was
emo.gif
.

Best wel falend van mij maargoed, waarschuwing zou nice zijn ^^
 
G

Guest

Guest
Tendmex (link):
Dus jij wil dan al reageren terwijl je nog niet het hele topic doorgelezen hebt? Vind ik best raar. (met uitzondering van offtopic) dus lijkt me niet echt een nuttige toevoeging.


Hoezo is dat raar?
 

Caner

Held
Tendmex (link):
Dus jij wil dan al reageren terwijl je nog niet het hele topic doorgelezen hebt? Vind ik best raar. (met uitzondering van offtopic) dus lijkt me niet echt een nuttige toevoeging.


emo.gif


Maar ja, lijkt me best wel een goede toevoeging. Of iets van dat de TS het beste antwoord kan kiezen en deze dan als eerste reactie wordt getoond
smile.gif
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Mijn post word vaker gequote dan de start topic. Wauw voel me populair
emo.gif


Maar even serieus, na de reactie van dylan begreep ik al dat ik het verkeerd gelezen had. Vond het alleen niet nodig om dat te posten. Mja, na 4 quotes in 6 berichten inclusief startpost...
 
Bovenaan