Melding boven aan website

Patricka

New member
Hi,


Zo nu en dan wordt er een (belangrijk) topic aangemaakt door de crew in Mededelingen om ons op de hoogte te houden van allerlei dingetjes.

Maar iedere keer kom ik er 2/3 dagen na het plaatsen van het topic achter dat er weer een nieuw topic is aangemaakt.

Is het niet handig dat je boven in de website (waar normaal klikadvertenties staan) een melding komt met een nieuw topic in dat subforum?


Graag wel je mening goed onderbouwen met argumenten.

- Patrick
 

Antonn

New member
Ik heb er niet meteen last van, de mededelingen categorie is bij mij altijd volledig gelezen, dus het valt wel op als het dan oranje wordt.
 

Jordy

New member
Voor mij is het niet echt nodig, net zoals wat Anton zegt.

Je zou het dan aan en uit kunnen zetten.
Maar je krijgt bij elke suggestie dadelijk een knopje wat je aan en uit kunt zetten...
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je weet dat op de homepage onder nieuws deze topics ook al zichtbaar zijn op volgorde van nieuwheid?
 

Tessa

Secretatessa
Rik (link):
Je weet dat op de homepage onder nieuws deze topics ook al zichtbaar zijn op volgorde van nieuwheid?


Alleen als je HIER het vinkje voor Wil je op de homepage de dynamische versie? aanzet. Anders zie je gewoon reclame als ik me niet vergis.
 

Patricka

New member
Rik (link):
Je weet dat op de homepage onder nieuws deze topics ook al zichtbaar zijn op volgorde van nieuwheid?


Ja, maar ook daar kijk ik nooit.
sadley.gif
 

Antonn

New member
Patricka (link):

Rik (link):
Je weet dat op de homepage onder nieuws deze topics ook al zichtbaar zijn op volgorde van nieuwheid?


Ja, maar ook daar kijk ik nooit.
sadley.gif




Daar kijk ik ook nooit moet ik zeggen, en een nieuw topic daarbij lijkt me ook niet meteen op te vallen.
 

Kingunit

New member
Ik zou het ook fijn vinden. Kom meestal pas een halve maand later erachter dat daar een nieuw topic is.
yummie.gif
 
Bovenaan