Mensen rechten geven

Antonn

New member
Hi,

Ik denk dat het al is voorgesteld, maar gewoon dat je andere mensen (buiten medewerkers dus) ook wijzigingsrechten kan geven in je topic. Niet dat ze er staan als topicstarter maar het ook gewoon kunnen aanpassen en er dan zoals normaal bij komt te staan "laatst gewijzigd door xx op xx". Handig als je topic hebt over gezamelijk project.

Greetz
 
A

Antonn

Guest
Antonn (link):
Hi,

Ik denk dat het al is voorgesteld, maar gewoon dat je andere mensen (buiten medewerkers dus) ook wijzigingsrechten kan geven in je topic. Niet dat ze er staan als topicstarter maar het ook gewoon kunnen aanpassen en er dan zoals normaal bij komt te staan "laatst gewijzigd door xx op xx". Handig als je topic hebt over gezamelijk project.

Greetz


Yay ik had het voorgesteld, en als het goed is was het goedgekeurd door Lennard.
Dus staat op to-do lijst
yummie.gif
 

Pim

Techniek Koning
Freestyle (link):
Zoiets was al veel eerder voor gesteld en toen afgewezen??

Ben er zelf tegen!


Hoezo lijkt me fijn!

Als topicstarter kan je dus zelf iemand rechten over je topic geven over aanpassen van berichten als je samen topic wilt starten..
 

Lennard

Active member
Net als op Tweakers. Staat op de lijst inderdaad, maar alleen voor startposts, normale posts kun je dan niet gedeeld beheren zegmaar.
 

Jordy

New member
Lennard (link):
Net als op Tweakers. Staat op de lijst inderdaad, maar alleen voor startposts, normale posts kun je dan niet gedeeld beheren zegmaar.


Normale post moest jij ook niet, want dan wordt het een war boel
 

Antonn

New member
Inderdaad, dat de TS gewoon lijstje heeft met personen met rechten, maar dat alle personen met rechten dan ook de geschiedenis van de startpost kunnen zien zoals de medewerkers van One2xs dit schijnbaar konden
yummie.gif


Komt toevallig weer van pas nu.
 
Bovenaan