Minecraft pocket edition servers

Larsnl

Active member
Ik had een idee
smile.gif

Is het niet iets om naast de reguliere minecraft servers ook Pocket edition servers aan te bieden?
Mijn neefjes (en ik
bloos.gif
) vinden het wel vervelend om niet samen te kunnen gamen, dus ik vind het wel een goed idee wat vinden jullie?
 

Sanderc

New member
Mij lijkt het wel een heel tof idee om het te verkopen.

Maar google eens op "PocketMine", zo maakte ik mijn eigen PocketMine server, het is een pak makkelijker dan een gewone server. Maar natuurlijk, als je geen moeite wilt doen is het ook wel handig om het te verkopen via hier
wink.gif
 

Larsnl

Active member
Pocketmine doet bij mij en mn neefjes heel raar. Dan blijft ie telkens hangen bij building terrain
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Probleem is dat wij anders ook een server moeten afhuren voor een kleine nichemarkt. Want er zijn altijd honderden mensen die zeggen ja dit wil ik!, terwijl er uiteindelijk maar 5 mensen gebruik van maken. En dan kost het one2xs meer dan dat het oplevert. En het blijft immers een bedrijf dat geld moet verdienen om zich te kunnen onderhouden
 

Larsnl

Active member
Hoezo servers afhuren je kan toch genruik maken van de bestaande minecraft servers maar dan met pocketmine erop oid
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Larsnl (link):
Hoezo servers afhuren je kan toch genruik maken van de bestaande minecraft servers maar dan met pocketmine erop oid


Nee. De daemons waar de huidige minecraft servers op staan zijn ingericht voor de huidige minecraft servers. Die staan zo efficient mogelijk ingesteld om de minecraft servers goed te laten draaien, en zodat multicraft er mee om kan gaan. Daar kan je niet zomaar random andere dingen op gaan gooien.

Tenzij het misschien als custom rom kan (die pocketmine servers) dan kan dat uiteraard gewoon nu al door een ticket te maken en een custom rom aan te vragen.
 

Larsnl

Active member
Hmm dat zou kunnen maar veel verstand heb ik er niet van eigenlijk dus ja ik zou t niet weten haha maar toch bedankt
 
Bovenaan