Mogelijkheid custom jars in Multicraft.

PascalVZ

Active member
Ik vond het een idee om custom jars aan te zetten in Multicraft.
Want ik vind het aardig vervelend om het telkens te vragen.
Omdat ik de jars die standaard zijn voor mijn niet te snel up-to-date.
Wil ik zelf de jars willen toevoegen maar tot nu toe moet ik dat altijd vragen.

Mvg.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Je kan vragen om custom jars aan te laten zetten. Dit bekijken we op userbasis.
De voornaamste reden dat we niet standaard custom jars toestaan is omdat mensen ook malafide jars dan kunnen gebruiken. Hierdoor kunnen andere gebruikers er overlast van hebben.
 

Stef

stonks
Rik (link):
Je kan vragen om custom jars aan te laten zetten. Dit bekijken we op userbasis.
De voornaamste reden dat we niet standaard custom jars toestaan is omdat mensen ook malafide jars dan kunnen gebruiken. Hierdoor kunnen andere gebruikers er overlast van hebben.


Wat is malafide?
bloos.gif
 

PascalVZ

Active member
Rik (link):
Je kan vragen om custom jars aan te laten zetten. Dit bekijken we op userbasis.
De voornaamste reden dat we niet standaard custom jars toestaan is omdat mensen ook malafide jars dan kunnen gebruiken. Hierdoor kunnen andere gebruikers er overlast van hebben.


Ik vind dit irritant omdat ik dan 3 dagen moet wachten (nu langer) voordat ik kan doen wat ik wil.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Stefvdwel (link):

Rik (link):
Je kan vragen om custom jars aan te laten zetten. Dit bekijken we op userbasis.
De voornaamste reden dat we niet standaard custom jars toestaan is omdat mensen ook malafide jars dan kunnen gebruiken. Hierdoor kunnen andere gebruikers er overlast van hebben.


Wat is malafide?
bloos.gif





Quote:
malafide
te kwader trouw te werk gaand, syn. onbetrouwbaar tgov. bonafide


Oftewel: Niet goed.


Pascalvz (link):

Rik (link):
Je kan vragen om custom jars aan te laten zetten. Dit bekijken we op userbasis.
De voornaamste reden dat we niet standaard custom jars toestaan is omdat mensen ook malafide jars dan kunnen gebruiken. Hierdoor kunnen andere gebruikers er overlast van hebben.


Ik vind dit irritant omdat ik dan 3 dagen moet wachten (nu langer) voordat ik kan doen wat ik wil.



Wat vind je irritanter; 3 dagen wachten, of de hele server plat omdat er kleine jochies zijn die niet met de verantwoordelijkheid om kunnen gaan van custom jars?

Ik weet het dan wel.
 

PascalVZ

Active member
Daar heb je gelijk in, Maar misschien is het dan een beter idee om bijvoorbeeld een pagina te maken waar je dit kan aanvragen waarschijnlijk makkelijker dan mensen die telkens pmen.
 

Jelle

Active member
Pascalvz (link):
Ik heb alleen maar servers voor vrienden dus bij mij zijn er geen kleine rot jochies maar misschien betere oplossing om dit aan tevragen.

Jij zit niet als enige op die server hea
clown.gif
. Op een server zitten meerdere klanten.
 

PascalVZ

Active member
Jelleh (link):

Pascalvz (link):
Ik heb alleen maar servers voor vrienden dus bij mij zijn er geen kleine rot jochies maar misschien betere oplossing om dit aan tevragen.

Jij zit niet als enige op die server hea
clown.gif
. Op een server zitten meerdere klanten.



Duh, het word geactiveerd per mc*** dat is wat ik zeg niet iedereen op minecraft 6 bijv.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Maar dan kan je toch net zo goed een ticket maken? Tickets zijn juist voor dit soort dingen en worden eigenlijk elke dag wel beantwoord.
 

Jordyt

New member
De custom jars in mijn server zorgen er voor dat mijn server console buggt aan alle kanten, weet dus waar je aan begint
emo.gif
 

PascalVZ

Active member
Ok, dan kan hier wel een slotje op het is mij wel duidelijk.

Maar hoelang duurt het ongeveer voor antwoord op een ticket.

Want Ik kan gewoon niks doen met mijn servers omdat de jars outdated zijn in Multicraft.
En ook gewoon te lang geleden outdated
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Pascalvz (link):
Ok, dan kan hier wel een slotje op het is mij wel duidelijk.

Maar hoelang duurt het ongeveer voor antwoord op een ticket.

Want Ik kan gewoon niks doen met mijn servers omdat de jars outdated zijn in Multicraft.
En ook gewoon te lang geleden outdated


De snapshot zou gewoon up-to-date moeten zijn hoor.
 

Lennard

Active member
Tickets worden over het algemeen vrij snel behandeld; als je mij een PM hebt dan heb je kans dat ik een paar dagen weg ben en dan dus je aanvraag niet in behandeling kan nemen.

Maar ik zal eens uitzoeken of het voor elke nieuwe gebruiker geactiveerd kan worden; wat het risico dan is.
 

PascalVZ

Active member
Ik wist het niet / is niks over bekend misschien meer informatie over aanvragen op FAQ want nu heb ik gewoon 5/6 dagen niks kunnen doen met mijn minecraft server.


toevoeging op 17 juli 2014, 20:04:30:
En dat vind ik zonde voor mijn dagen.
 

Lennard

Active member
Dat snap ik, en daar zijn dus de tickets voor.
yummie.gif


Maar ik heb je verloopdatum wat aangepast voor je als tegemoetkoming.
thumbsup.gif
 

Lennard

Active member
Nouja, privéberichten zouden sowieso al privéberichten moeten zijn, tickets zijn echt voor de support, dat leek me opzich wel duidelijk.
 
Bovenaan