Negeer knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jesse

New member
Is het handig om de negeer knop in te stellen? Wordt soms gek van al die spam berichten in me mailbox
emo.gif
 

Jesse

New member
Ik wordt namelijk gek van 2 personen in me inbox dan kan ik ze negeren en dan kan ik hun pbtjes ook niet lezen
biggrin.gif
.
 

Jesse

New member
Wil ze niet eens ontvangen krijg ik een neg feedback van een deal 2 maanden geleden
confused.gif
 

Nicopara

Active member
Ik ben tegen.

Als er dan iets is dan van belang is, dan weet je het niet en dat is om problemen zoeken.
emo.gif


Spam? Gewoon zelf negeren.
 

Michiel

New member
mij lijkt een beter idee om een negeer knop op het forum te plaatsen, bijvoorbeeld dat je een topic over habbo kunt negeren als je niet van habbo houd.
 

Tom

Active member
-1

Nee, die moet er niet komen, zo kan je als je een deal hebt gemaakt met iemand en diegene heeft jouw producten afgeleverd de negeerknop gebruiken tegen hem om hem vervolgens geen punten te geven.

Iemand moet gewoon een extra categorie in het forum maken met games zoals habbo en runescape.

Daar mogen dan alleen dingen gekocht en verkocht worden die met games zoals habbo en runescape te maken hebben.
 
R

Ruben

Guest
Jesse:
Ik wordt namelijk gek van 2 personen in me inbox dan kan ik ze negeren en dan kan ik hun pbtjes ook niet lezen
biggrin.gif
.

Ach, als je niet mensen oplicht met 5 punten, dan krijg je dat ook niet hé...
Dus kom je nog met die 5 punten?
 

Tom

Active member
Ik denk dat je lang kan wachten tot hij ze terug gaat geven, toen jesse op google zocht stond hij er waarschijnlijk nog, maar google kwam er achter dat het een hack was en de website kreeg een penalty.

Waarop moest je googelen?
 

Jesse

New member
Nicknl:

Jesse:
Ik wordt namelijk gek van 2 personen in me inbox dan kan ik ze negeren en dan kan ik hun pbtjes ook niet lezen
biggrin.gif
.

Ach, als je niet mensen oplicht met 5 punten, dan krijg je dat ook niet hé...
Dus kom je nog met die 5 punten?


@offtopic: IK heb je dit in pb allemaal uit zitten te leggen een paar weken geleden je hebt zelfs van Jurre nog gratis dat programma gekregen. EN omdat ik gister die linkex niet wou ruilen met je ga je me een feedback geven en dan vervolgens het bericht reporten. Nou Sebas is ingeligt hoor!

Nou weer ontopic aub
wink.gif

edit voor hieronder:
Nee ik zei dat ik nooit iets verkocht zonder doorverkoop rechten niet illegaals. Toch beter je pbtjes lezen.
 
R

Ruben

Guest
Jesse:

Nicknl:

Jesse:
Ik wordt namelijk gek van 2 personen in me inbox dan kan ik ze negeren en dan kan ik hun pbtjes ook niet lezen
biggrin.gif
.

Ach, als je niet mensen oplicht met 5 punten, dan krijg je dat ook niet hé...
Dus kom je nog met die 5 punten?


@offtopic: IK heb je dit in pb allemaal uit zitten te leggen een paar weken geleden je hebt zelfs van Jurre nog gratis dat programma gekregen. EN omdat ik gister die linkex niet wou ruilen met je ga je me een feedback geven en dan vervolgens het bericht reporten. Nou Sebas is ingeligt hoor!

Nou weer ontopic aub
wink.gif



@offtopic, het ging niet daarom, jij zei dat je nooit iets illegaals verkocht dus !!!
Enne sebas kan er niet mee, ik heb lennard en ruben al ingelicht
smile.gif
 

Paull

New member
@offtopic: Zo jesse dus jij scamt ondertussen mensen terwijl je vet kwaad wordt op mij hé
emo.gif
zielig

@nickNL: Let maar niet op jesse want hij kan raar doen in tegen stelling van jurre. Die reageert aardig en rustig
coool.gif


en nu weer
focus2.gif
amen.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan