Nieuw: betalen, op one2xs!

O

One2xs

Guest
Huh? Ja!
Laten we maar meteen met de deur in huis vallen: vanaf vandaag is het mogelijk om met geld te betalen voor producten op one2xs!

We zagen een stijgende trend van mensen die eerst punten kochten, en vervolgens die punten weer inwisselden voor een host of domeinnaam. Omdat dat nogal wat gedoe oplevert én erg ongunstige koersen voor jullie oplevert, leek het ons een goede toevoeging om directe betalingen te implementeren.

Het werkt eigenlijk nog hetzelfde als voorheen. Echter, wanneer je een product wil bestellen heb je nu (afhankelijk van het bedrag van je bestelling) de mogelijkheid om in plaats van punten te betalen via iDeal, paysafecard, PayPal, bellen en smsen!

betalingen.png


Zoals je ziet (in de screenshot bij SMSen) zijn niet alle betaalmethoden altijd mogelijk. Dit wordt dan duidelijk weergegeven door een grijs vak.

Nog een leuk extraatje is dat je voor iDEAL boven de 6 euro en bij PayPal zelfs al boven de 2 euro geen transactiekosten betaalt.

Er moest heel erg veel omgegooid worden in het huidige systeem, dus het kan zijn dat er zich nog fouten voordoen. Mocht dat zo zijn dan horen we het natuurlijk graag!
Suggesties zijn natuurlijk ook van harte welkom.
pompom.gif


Ohja, en dan het belangrijkste: om deze nieuwe feature te vieren hebben we éxtra gunstige wisselkoersen!
Alle nieuwe prijzen en een overzicht van de producten vind je op de gloednieuwe Producten-pagina.
 
G

Guest

Guest
Super nice!
Dit is echt een hele goede toevoeging.
Aangezien One2xs nu ook voor mij direct aantrekkelijker wordt.

Nu hopen dat die koersen op het forum rechttrekken met de euro, aangezien de producten nu 1 punt == 1 euro is.
 

Bugged

New member
Ik weet niet of dit ook bij andere producten is, maar bij het verlengen van mijn reseller komt er: "Je wilt je reseller met gebruikersnaam abcdefgh verlengen.
Dit kost je 1 punten punten of €1.
"
Ik zal het binnenkort eens gebruiken denk ik, thanks!
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Xjessex (link):
Super nice!
Dit is echt een hele goede toevoeging.
Aangezien One2xs nu ook voor mij direct aantrekkelijker wordt.

Nu hopen dat die koersen op het forum rechttrekken met de euro, aangezien de producten nu 1 punt == 1 euro is.


Denk dat dat wel mee gaat vallen. Je kan immers met paypal nog altijd meer dingen kopen dan met punten.
 

Dylan

<script>
Einderlijk een update! Nice.


toevoeging op 9 oktober 2014, 08:14:03:
Wacht. 1 euro is toch wel 1 punt???
 

Jochempl

New member
Ik betwijfel of dit een goede toevoeging is aan One2xs, aangezien de handel in PayPal en bankoverschrijving nu (langzaam) zal verdwijnen. Soms was de koers zelfs 2 punten per euro, en dat maakte One2xs zo goedkoop.

Overigens zou het wel mooi zijn als je een factuur krijgt bij een bestelling, vooral aantrekkelijk voor de ondernemers hier.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Volgens Lennard is het (nog) niet mogelijk om een factuur te ontvangen. Maar als je het heel lief vraagt wil ie het misschien wel implementeren
smile.gif
 

Jochempl

New member
Rik (link):
Volgens Lennard is het (nog) niet mogelijk om een factuur te ontvangen. Maar als je het heel lief vraagt wil ie het misschien wel implementeren
smile.gif



Nja ik heb het niet nodig, maar ik kan we voorstellen dat anderen het wel fijn zouden vinden.
wink.gif
 

Lennard

Active member
Het automatisch aanmaken van facturen zou nog kunnen ja, maar ik wacht eerst even af of dit überhaupt gebruikt gaat worden.
smile.gif



Bugged (link):
Ik weet niet of dit ook bij andere producten is, maar bij het verlengen van mijn reseller komt er: "Je wilt je reseller met gebruikersnaam abcdefgh verlengen.
Dit kost je 1 punten punten of €1.
"
Ik zal het binnenkort eens gebruiken denk ik, thanks!
smile.gif

Danku, is gefixt!


Dylanh (link):
Wacht. 1 euro is toch wel 1 punt???
Jep.
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jochempl (link):

Rik (link):
Volgens Lennard is het (nog) niet mogelijk om een factuur te ontvangen. Maar als je het heel lief vraagt wil ie het misschien wel implementeren
smile.gif



Nja ik heb het niet nodig, maar ik kan we voorstellen dat anderen het wel fijn zouden vinden.
wink.gif




Nouja, sommige organisaties hebben facturen nodig voor hun administratie. Dus ik kan het ergens wel begrijpen. Aan de andere kant is one2xs bedoelt voor beginnende webmasters.
 

Rickss

Active member
Super nice!
Ik vind het echt een goed idee.
Nu kan ik gelijk een host en alles kopen en hoe ik niet te wachten tot ik genoeg punten heb
biggrin.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik denk dat Lennard dat binnenkort ook aan gaat passen / weg gaat halen.
 

Lennard

Active member
Dylanh (link):
Forumwaarde is nog steeds goedkoper?
Dat komt omdat die punten door leden worden ingekocht en uiteindelijk door leden met verlies worden verkocht. Als je daar handig gebruik van maakt kun je domeinnamen kopen voor ver onder de inkoopprijs bij SIDN, maar dat is volledig afhankelijk van de vraag en het aanbod, dus daar kun je dit niet mee vergelijken.
 
Bovenaan