Nieuw: betalen, op one2xs!

Dylan

<script>
Pff heb ik net me 26 punten verkocht voor 15 euro


toevoeging op 9 oktober 2014, 14:57:01:
cry.gif
 

Lennard

Active member
Roeltjuh (link):
ligt het aan mij dat ik geen mc server kan bestellen?
Wat werkt er niet dan?
Azdinnn (link):
Net even mijn MC server verlengd en het ziet er netjes uit! Complimenten.
Super! En thanks.
smile.gif
 

Willem

Active member
Ziet er mooi uit. Ik ga het niet gebruiken als ik het zo zie; voor 6 euro kan ik hier ook gewoon twee domeinnamen bestellen, waarbij ik met het nieuwe systeem voor 6 euro slechts één domeinnam zou kunnen bestellen. Tenzij dit nog aangepast moet worden natuurlijk.
 

Lennard

Active member
Willemmm (link):
Ziet er mooi uit. Ik ga het niet gebruiken als ik het zo zie; voor 6 euro kan ik hier ook gewoon twee domeinnamen bestellen, waarbij ik met het nieuwe systeem voor 6 euro slechts één domeinnam zou kunnen bestellen. Tenzij dit nog aangepast moet worden natuurlijk.
Of ze nog veranderen weet ik niet, maar als je nu 2 domeinnamen voor 6 euro kan krijgen dan kan niemand daarmee concurreren natuurlijk. De inkoop bij SIDN is al hoger dan dat, en dan zit je nog met je overhead, transactiekosten, enzovoorts.


Jochempl (link):
Virtual Private Servers zijn wel erg duur nu, 256MB RAM voor €6,- per maand?
emo.gif
emo.gif

De VPSen gaan nog op de schop.
smile.gif
Ze moeten inderdaad goedkoper gaan worden, plus de levertijd moet ook gewoon naar 0 zodat een server direct automatisch wordt opgeleverd zodra je hem besteld hebt. Precies zoals de rest van de producten.
 

Willem

Active member
Lennard (link):

Willemmm (link):
Ziet er mooi uit. Ik ga het niet gebruiken als ik het zo zie; voor 6 euro kan ik hier ook gewoon twee domeinnamen bestellen, waarbij ik met het nieuwe systeem voor 6 euro slechts één domeinnam zou kunnen bestellen. Tenzij dit nog aangepast moet worden natuurlijk.
Of ze nog veranderen weet ik niet, maar als je nu 2 domeinnamen voor 6 euro kan krijgen dan kan niemand daarmee concurreren natuurlijk. De inkoop bij SIDN is al hoger dan dat, en dan zit je nog met je overhead, transactiekosten, enzovoorts.


Jochempl (link):
Virtual Private Servers zijn wel erg duur nu, 256MB RAM voor €6,- per maand?
emo.gif
emo.gif

De VPSen gaan nog op de schop.
smile.gif
Ze moeten inderdaad goedkoper gaan worden, plus de levertijd moet ook gewoon naar 0 zodat een server direct automatisch wordt opgeleverd zodra je hem besteld hebt. Precies zoals de rest van de producten.



Ja, dat begrijp ik. Dat het forum zo werkt is misschien wel een beetje raar, maar voor leden die niet bekend zijn met het forum is dit wellicht een oplossing.
 

Roeltjuh

Roel
Lennard (link):

Roeltjuh (link):
ligt het aan mij dat ik geen mc server kan bestellen?
Wat werkt er niet dan?



Ik ga in het menu naar Minecraft Bestellen, dan klik ik een pakket aan en dan krijg ik de melding: Je hebt niet voldoende punten om deze server te bestellen. Ik krijg niet de mogelijkheid om een ander betaalmiddel te kiezen.

Doe ik iets fout? Of zit de fout nog in het systeem?
 

Luuko

Active member
Roeltjuh (link):

Lennard (link):

Roeltjuh (link):
ligt het aan mij dat ik geen mc server kan bestellen?
Wat werkt er niet dan?



Ik ga in het menu naar Minecraft Bestellen, dan klik ik een pakket aan en dan krijg ik de melding: Je hebt niet voldoende punten om deze server te bestellen. Ik krijg niet de mogelijkheid om een ander betaalmiddel te kiezen.

Doe ik iets fout? Of zit de fout nog in het systeem?



Hier ook het probleem.
 

Lennard

Active member
Roeltjuh (link):

Lennard (link):

Roeltjuh (link):
ligt het aan mij dat ik geen mc server kan bestellen?
Wat werkt er niet dan?



Ik ga in het menu naar Minecraft Bestellen, dan klik ik een pakket aan en dan krijg ik de melding: Je hebt niet voldoende punten om deze server te bestellen. Ik krijg niet de mogelijkheid om een ander betaalmiddel te kiezen.

Doe ik iets fout? Of zit de fout nog in het systeem?

Dat ligt niet aan jou inderdaad, het moet nu opgelost zijn.
 

Cassisfles

Active member
Ik vind dit echt een nutteloze toevoeging. Het ziet er wel mooi en handig uit, maar ik denk dat dit een ramp wordt voor de forumwaarde. Voor de prijs die jullie nu rekenen voor 1 domeinnaam kun je er ook twee krijgen door een beetje te handelen.
 

Jelle

Active member
Wat een gezeik over de forum waarde van punten
emo.gif
. De waarde was al zwaar verpest door een te grote vraag naar punten (of groot aanbod van paypal).
En ben blij, de prijs van de producten in euros is alleen maar goedkoper geworden
smile.gif
.
 
Bovenaan