Nieuw: Blackjack bèta

Timvz

New member
ik 0 punten winstwand ik kan niet spelen
sadley.gif
is het ook niet een leuek update als je ook met 0,01 kan spelen voor de gene die niet zoveel geldjes hebben (zoals ik
yummie.gif
)
 

Publitime

New member
VERWIJDER DE LINK NAAR HET SPEL OP DIT FORUM!
DIT IS AANLOKKEN TOT.............!

IK KAN ER NIET MEE LACHEN AL MEER DAN 4 PUNTEN KWIJT!
 

Ordian

New member
Ik weet of het waar is maar ik geloof nadat ik 14 punten winst had dat admins iets hebben veranderd met het script om te winnen.
Nu verlies ik alleen nog maar eerst kon ik gewoon 14 punten in 3 dagen binnen krijgen..
 

Lennard

Active member
Nee, je moet gewoon stoppen als je zoveel winst hebt.
Je snapt toch wel dat je niet altijd winst kunt hebben?
 

Ordian

New member
Ja maar dat ik al in 3 dage zoveel 14 punte winst had in een keer de voglende dag van 20 naar 0 in 10 minuten..
 

Lennard

Active member
Nja, er waren enorm veel mensen die > 10 punten winst hadden, maar die willen dan weer meer winst en gaan verder doorspelen, net zolang tot ze verlies hebben.
 

Jesse

New member
Lennard:
Nja, er waren enorm veel mensen die > 10 punten winst hadden, maar die willen dan weer meer winst en gaan verder doorspelen, net zolang tot ze verlies hebben.


yummie.gif
Het zal wel maar je hebt hem wel aangepast he ? hij was eerst veel makkelijker!

en als ik nooit ge blackjackt had zou ik bijna een hosting hebben
yummie.gif
C___C die ik al heb heb punten nodig voor marijnnn zodat die kan coderen * zucht *
 

Erwin

New member
je hebt te weinig kans dat je wint
ik heb het 3 keer gedaan en geen een keer won ik
of het was bijv 14 en dan 23
of het was 18 en de bank 19
 

Lennard

Active member
Je hebt in theorie 50% kans om te winnen en 50% kans om te verliezen.
Ik heb net 15 keer voor 0.05 gespeeld: 10 keer gewonnen, 1 keer gelijk en 4 keer verloren.

t Is heel logisch, en als je weet dat je 50% kans hebt om te winnen kun je zo uitrekenen bij welk getal je moet stoppen om de grootste winkans te hebben.
 

Timvz

New member
lennaard dan gaat het bij jou ECHT goed wand ik heb al een stuk of 20 keer gespeeld en pas 3 keer gewonnen
redface.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Timievz:
lennaard dan gaat het bij jou ECHT goed wand ik heb al een stuk of 20 keer gespeeld en pas 3 keer gewonnen
redface.gif


ik ben ook van 1.** naar nu bijna 4.** gegaan hoor (heb nu 3.98)
 

Timvz

New member
Robin:

Calvin:
ik had 20 en de bank, je raad het al, 21!

Zo gaat dat spel nu eenmaal..



zulke dingen heb ik ook altijddaarom speel ik het neit meer je ehbt te weinig win kanst vind ik
 
Bovenaan