Nieuw: met een ban producten beheren

Antonn

New member
Dylanh (link):
Maak eens een demo account die verbannen is
biggrin.gif



Ja en dan ben jij het demo account
pompom.gif
 
L

Lennard

Guest
Lennard (link):
Nouja we hebben er nog niet echt een strak beleid over omdat het nog niet is voorgekomen sinds het nieuwe bansysteem.

Het hangt er ook vanaf wat voor kloon het is. Als je een kloon hebt die al jaren oud is en vrijwel nooit gebruikt dan beoordelen we dat anders dan wanneer je net een ban hebt en 10 kloons gaat maken.

Maar ik vind een totale ban voor kloons wat overdreven (tenzij er meer achter zit, fraude of scam ofzo) dus ik zal er nog eens over nadenken om die tekst te wijzigen.


Naja persoonlijk vind ik als je een kloon hebt dat je geen recht hebt op deze features.
 

Lennard

Active member
Nouja, feit is dat je recht hebt op je producten.
En of ik dan telkens nameservers handmatig moet gaan zitten wijzigen of dat iemand dat zelf kan, dan ga ik voor de makkelijke manier. Het dient geen enkel doel om dat beheren zo lastig mogelijk te gaan zitten maken.
 
L

Lennard

Guest
Nee klopt, maar de kloon zelf kan wel verbannen worden.
De sanctie op een kloon moet natuurlijk niet te laag worden.
 

Dylan

<script>
Gewoon als je geen producten hebt. kan je niet meer inloggen en heb je producten dan kan je die nog wel beheren. Goed idee??
 

Lennard

Active member
Dylanh (link):
Gewoon als je geen producten hebt. kan je niet meer inloggen en heb je producten dan kan je die nog wel beheren. Goed idee??
Hoe kun je je producten beheren als je niet kunt inloggen?
 

Sanderc

New member
Hij bedoeld, dat je kan checken of een gebruiker nog producten heeft, als dat zo is gaat dit systeem gewoon, anders gewoon IP ban
 

Jasperxs

New member
Sanderc (link):
Hij bedoeld, dat je kan checken of een gebruiker nog producten heeft, als dat zo is gaat dit systeem gewoon, anders gewoon IP ban


Maar als je nou via verdienen nog een product wil verdienen? Dat moet gewoon kunnen. En ik neem aan dat de standaard PayPal ding ook gewoon kan (0.7 per euro).
 
L

Lennard

Guest
Misschien wel een suggestie om het punten verdienen systeem uit te zetten.
Het moet natuurlijk wel een straf blijven.
 

Ralphh

Active member
Nicknl (link):
Misschien wel een suggestie om het punten verdienen systeem uit te zetten.
Het moet natuurlijk wel een straf blijven.

Dan kun je je producten toch niet verlengen of wel dan?
Dus dan heeft het eigenlijk geen enkele zin.
emo.gif
 
L

Lennard

Guest
Ralphh (link):

Nicknl (link):
Misschien wel een suggestie om het punten verdienen systeem uit te zetten.
Het moet natuurlijk wel een straf blijven.

Dan kun je je producten toch niet verlengen of wel dan?
Dus dan heeft het eigenlijk geen enkele zin.
emo.gif




Jawel, je kan bellen voor je puntjes en uiteraard je troep beheren.
Wil je blijven verdienen? Dan had je niet zo stom moeten zijn om een ban te krijgen.
 
G

Guest

Guest
Hafcjulian (link):
Dan verdienen de adverteerders niets meer...


Het aantal niet verbannen leden is groter dan het aantal verbannen leden.
 

Joeyseven

New member
Mag ik dit topic even bumpen?

Mijn mening is dat het hostsysteem en het forum 2 verschillende onderdelen zijn. Het is jammer als je verbannen bent van het forum, maar je kunt natuurlijk ook gewoon even een e-mail sturen bij vragen. Ik vind dat je de verdiende producten die je afneemt bij One2Xs niet mag laten beëindigen door een of andere forumovertreding.

Anders gezegd: One2Xs is hoofdzakelijk voor het hostsysteem, en het forum is om bij te praten. De modules mogen wat mij betreft 100% van elkaar gescheiden blijven.
 

Robbert

New member
Joeyseven (link):
Mag ik dit topic even bumpen?

Mijn mening is dat het hostsysteem en het forum 2 verschillende onderdelen zijn. Het is jammer als je verbannen bent van het forum, maar je kunt natuurlijk ook gewoon even een e-mail sturen bij vragen. Ik vind dat je de verdiende producten die je afneemt bij One2Xs niet mag laten beëindigen door een of andere forumovertreding.

Anders gezegd: One2Xs is hoofdzakelijk voor het hostsysteem, en het forum is om bij te praten. De modules mogen wat mij betreft 100% van elkaar gescheiden blijven.


Goed verhaal, lekker kort.
Maar dit gebeurt nu ook, dus wat is je punt?
 

Lennard

Active member
Joeyseven (link):
Ik vind dat je de verdiende producten die je afneemt bij One2Xs niet mag laten beëindigen door een of andere forumovertreding.
Dat doen we ook niet?
 
Bovenaan