Nieuw: Minecraft servers (UPDATE)

O

One2xs

Guest
We zijn gestopt met het aanbieden van Minecraft servers via Veolic. We brengen ze nu onder eigen beheer uit. Klik hier voor het nieuwe topic.
 
G

Guest

Guest
Jeeej
biggrin.gif

Nog even wat punten sparen, dan kan ik ze kopen.
 
G

Guest

Guest
Jammer dat het er is, ik had meer verwacht dan alleen voor Minecraft.
 

Braam

New member
En ik ga sowieso wachten tot die maand voorbij is, want als het dan niet doorgaat moet ik alsnog een nieuw onderkomen zoeken
nopompom.gif
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):

Basaapjes (link):
Jammer dat het er is, ik had meer verwacht dan alleen voor Minecraft.
Meer spellen bedoel je?



Ja, servers voor meer games... Nu heb je alleen minecraft. Dat is gewoon zonde voor de mensen hier op one2xs die geen minecraft server willen.
 

Lennard

Active member
Ja maar weet je wat het is, je kunt niet tig spellen op één server draaien, en als al die spellen dan ook nog eens bijna niet verkocht worden, dan schiet het niet op.

We doen nu een test met Minecraft-servers, als dit goed gaat lopen zullen we zeker overwegen om meerdere games aan te bieden.
smile.gif
 

Marvinn

Active member
Lennard (link):
Ja maar weet je wat het is, je kunt niet tig spellen op één server draaien, en als al die spellen dan ook nog eens bijna niet verkocht worden, dan schiet het niet op.

We doen nu een test met Minecraft-servers, als dit goed gaat lopen zullen we zeker overwegen om meerdere games aan te bieden.
smile.gif


Komt het ook bij server status te staan? Dan heb je meer kans dat mensen hem kopen. Dan valt het meer op
yummie.gif
 

Azdin

New member
Kan je ze ook verkopen zeg maar op het forum?


toevoeging op 25 oktober 2011, 14:21:48:
Of nee; het is een test.
 

Lennard

Active member
Je kunt ze wel gewoon verkopen; je krijgt een PM met logingegevens en dat is het. Hij komt niet bij bestelde producten enzo te staan, dat wordt pas gemaakt als we ze blijven verkopen.
Dus als je die inloggegevens doorstuurt naar degene aan wie je hem wil verkopen dan kan hij gewoon ermee verder gaan.

edit; je moet even een ticket maken om hem te verkopen, zie hieronder
 
Bovenaan