Nieuw! Ster-advertenties

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Het komt jullie vast wel bekend voor: je klikt een doe-advertentie aan en je komt er vervolgens achter dat je van alles moet doen: je moet je aanmelden, je moet 10 dagen actief zijn, je moet 5 referrals regelen, en blablabla, en dat alles voor een beloning van 0,1 punt. Daar heb je meestal weinig zin in, het kost je namelijk erg veel werk en het levert je niet veel op.

Om dat te voorkomen hebben we een keurmerk opgericht: de zogenaamde ster-advertenties. Advertenties die voldoen aan bepaalde eisen krijgen voortaan een ster, en daarmee geven we aan dat die advertentie de moeite waard is om even te bekijken, en waarschijnlijk ook de moeite waard is om uit te voeren.

In het verdien-overzicht kun je twee verschillende tekens vinden:
sterad.png
betekent dat dit een ster-advertentie is die je nog niet uitgevoerd hebt
sterad_done.png
betekent dat dit een ster-advertentie is die je al hebt uitgevoerd (al kun je hem meestal wel nog een keer doen)

Het oude kenmerk om de nieuwe doe-advertenties te herkennen (
pijl_rechts_doead.gif
) verdwijnt voorlopig omdat hier weinig gebruik van werd gemaakt en het meer verwarring dan duidelijkheid schepte.

We hopen dat het voor jullie een hoop moeite bespaart om de leuke doe-advertenties er uit te vissen!
Uiteraard zijn de overige advertenties ook nog gewoon de moeite waard om uit te voeren en krijg je daar ook nog gewoon je punten voor.

Een ster-advertentie voldoet aan de volgende eisen:
  • De beloning is minimaal 0,2 punten
  • De beloning is minimaal 0,4 punten als je adresgegevens in moet vullen
  • De advertentie is geschikt voor en kan redelijkerwijs uitgevoerd worden door kinderen van 12 jaar en ouder
  • De opdracht is duidelijk
  • De beloning komt overeen met de hoeveelheid moeite die het uitvoeren van de opdracht kost
  • De website is duidelijk
  • De website is Nederlandstalig en heeft een professionele uitstraling
  • De naam van de advertentie is niet misleidend
  • De opdracht van de advertentie kan gratis uitgevoerd worden of de opbrengst ervan is minimaal de helft van wat de bezoeker zou krijgen als hij het geld op one2xs zou investeren
  • De verhouding van onterechte afkeuringen gedeeld door het aantal goedgekeurde kliks op het adverteeraccount moet minimaal 1:15 zijn en er moeten minimaal 25 kliks zijn goedgekeurd op alle advertenties tezamen
  • one2xs houdt zich het recht voor om bepaalde advertenties die wel aan de voorwaarden te voldoen, toch te weigeren, uiteraard worden de eventuele keurkosten vergoed
Omdat het keuren van de advertenties een hoop extra werk met zich meebrengt vragen we de adverteerders € 0,01 te betalen om te voorkomen dat ongeïnteresseerde adverteerders hun advertenties laten keuren.
De menu-items voor de ster-advertenties verschijnen automatisch op de overzichtspagina van het adverteerpaneel als de adverteerder een keurratio heeft van 1:15 en als er minimaal 25 goedgekeurde kliks met het account zijn gegenereerd.

one2xs houdt zich het recht voor om de kosten van de keuring te verhogen / verlagen en houdt zich het recht voor om bovenstaande eisen te wijzigen.

Adverteerders vinden hier meer uitleg.

Succes met verdienen!
smile.gif


Groet,
one2xs
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik wist er al vanaf, maar goed dat het er nu eindelijk is
smile.gif

Dit motiveert adverteerders en het is handig voor de gebruikers.
 
G

Guest

Guest
Handig
smile.gif

Alleen bij mij werkte de spoiler wel alleen toen klikte ik voor dat ajax ding in onderschrift van lennard en toen op f5 maar nu werkt spoiler niet meer..
Ook niet als ik opnieuw op f5 klik
shutup.gif
 

Lennard

Active member
Ze staan nu buiten de spoiler, als die niet werkt in andere topics dan kun je daar een topic in Bugs voor aanmaken, hier svp ontopic blijven.
smile.gif
 

Jesse

New member
Erg handig, al vraag ik me af of de adverteerders die 75 cent over hebben.
Dit zijn inderdaad de eisen waarbij ik het wel zou doen. Dus imprincipe de advertenties die een ster hebben.
 

Potloodjes

New member
Jesse (link):
Erg handig, al vraag ik me af of de adverteerders die 75 cent over hebben.


hmm, als je een enquette van bijv. google ads invult krijg je soms wel 3 euro mits je website goed is?
 

Lennard

Active member
Jesse (link):
Erg handig, al vraag ik me af of de adverteerders die 75 cent over hebben.
Dat moeten we even afwachten.

Je advertentie wordt wel een stuk vaker uitgevoerd met dat keurmerk, dus ik denk dat het zich wel terugbetaalt.
Misschien verlagen we het bedrag wel of storten we de 75 cent terug zodra je 10 kliks hebt gegenereerd ofzo. Het is puur om te voorkomen dat mensen voor de lol hun advertentie laten keuren zonder dat ze de intentie hebben om te adverteren.
 

Rogier

New member
ik ben erg ontevreden hierover, zoals het er nu uitziet zie ik alleen maar daisycon advertenties waarbij de vergoeding 100% is. (ik neme aan dat die dus van jullie zijn).


Ik heb meer dan 10 advertenties hier op one2xs staan. Ik betaalde meer dan gemiddeld (nu hebben jullie ze ook) Maar als ik ze zou alleen keuren zou ik dus al ¬7,50 kwijt zijn. Aan alleen het laten keuren. Van dat geld had ik ook 10 leads kunnen keuren. Dat is ongeveer 1/4 van het aantal leads dat ik gegeneert heb. Wat dus een omzetdaling voor mij is van 25%.

Dit maakt daarbij het verdien gedeelte alles behalve overzichtelijker. Is het zo moeilijk om categorien te maken, bijv. enquetes, aanmeldingen, webshops. Dan kan je nog als extra erbij een teken zetten als hij ster-gekeurt is.

Voor zover ik zie heeft dit alleen maar nadeel voor adverteerders... Er zijn nu al zoveel ster advertenties dat het helemaal niet uitmaakt want je genereert toch nauwelijks leads.

Misschien is het ook een idee om een onafhankelijk-niet adverteerder-lid de ads laten keuren want ik heb die ¬0,75 er gewoonweg niet voor over.

En dan nog iets wat zien jullie onder persoonlijke gegevens? Want bij als iemand een website maakt, hij vraagt om de naam en mailadress is dat gelijk persoonlijke gegevens? Ze zijn wel persoonlijk maar vindt maar eens een ad die daar niet om vraagt.


@potloodjes: Enquete van google ads?
 

Alemaalte

New member
Je zou ze waarschijnlijk best door iemand anders laten keuren, en dan bijvoorbeeld een button met onterecht goed/slecht gekeurd?

*edit*

Ideetje voor een nieuwe eis: het moet door zowel door leden uit Nederland als België kunnen uitgevoerd worden.
 

Lennard

Active member
Rogier (link):
En dan nog iets wat zien jullie onder persoonlijke gegevens? Want bij als iemand een website maakt, hij vraagt om de naam en mailadress is dat gelijk persoonlijke gegevens? Ze zijn wel persoonlijk maar vindt maar eens een ad die daar niet om vraagt.
Persoonlijke gegevens is een adres.

Bedankt voor je feedback.
smile.gif

Zou je er wel wat in zien als je de 75 eurocent terugkrijgt als je 1 goedgekeurde lead hebt via de advertentie?

edit:
Ik heb het keuren nu op € 0,01 gezet zodat je enkel je advertentie kunt laten keuren als je daadwerkelijk adverteertegoed hebt. Is het zo beter?
 

Rogier

New member
Prima, heb mijn ads aangemeld, en degene waarbij het niet rendabel is verwijderd. (heb er een tje per ongeluk 2x laten keuren
emo.gif
)

Dannog zou ik graag een wat overzichtelijker verdien pagina zien.
 

Rogier

New member
Een sorteer op functie zou wel handig zijn.

Minimaal aantal punten:

ster/niet ster:

gemiddelde keurtijd lager dan:

Categorie:


etc
 
Bovenaan