Nieuw subforum & uitbreiding team

O

One2xs

Guest
Doorgaans is het erg gezellig op het forum, en dat is natuurlijk mooi. Alleen kan het daardoor zijn dat je er geen goede plek kunt vinden om je verhalen en problemen kwijt te kunnen. Om daar toch een platform voor aan te bieden, hebben we besloten een nieuw subforum te introduceren:
Jongeren onder elkaar

In dit subforum kun je praten over allerlei serieuze zaken die je tot nu toe nergens anders kwijt kon. Je kunt er openlijk praten over alles wat je aangaat: seks, drugs, alcohol, verslavingen, eetstoornissen, depressie, zelfmoordneigingen, pesten, gepest worden, problemen op school,
problemen met je ouders enzovoorts.

De snelle klikkers onder jullie hebben waarschijnlijk al gezien dat ze geen rechten hebben om het genoemde forum te kunnen bekijken. Omdat het de bedoeling is dat het besloten blijft om zo meer ruimte en rust te geven aan de deelnemers, worden de topics niet voor Google zichtbaar, en zelfs ook niet standaard voor alle leden. Je kunt toegang krijgen tot het forum door hier toegang aan te vragen en te motiveren waarom je toegang tot dit forum wil.

Wij bekijken je motivatie en besluiten aan de hand van die motivatie en je post- en warn-geschiedenis of we denken dat je je normaal in serieuze forums tegenover anderen kunt gedragen. Als dat zo is krijg je toegang, als we denken dat dat niet zo is dan krijg je helaas geen toegang.

Schrijf een goede motivatie, want je kunt slechts éénmaal in de drie maanden toegang aanvragen.

Dit alles bij wijze van test, het kan zijn dat we de boel nog omgooien of het forum over een tijdje weer verdwijnt, maar de topics die nu worden aangemaakt in dat forum die worden uiteraard niet ineens openbaar ofzo.

Met het huidige team hebben we wellicht niet genoeg capaciteit om alles in goede banen te leiden (omdat de werkdruk van dat forum wellicht groter wordt dan de overige fora i.v.m. strengere moderatie en de aanmeldprocedures) hebben we besloten een van de twee bedenkers van het idee aan te stellen als moderator van dat specifieke forum. Tessa doet het beheren van een forum als dit nieuwe subforum al elders op het internet en lijkt ons daarom de aangewezen persoon om dit subforum te begeleiden.
Voorlopig gaat Tessa dus in principe over de toelatingen en de moderatie van dat subforum, maar het kan natuurlijk zijn dat de andere teamleden zich er ook mee bezig houden, het blijft immers deel van het forum.

Dus Tessa, welkom bij het team! En Nick, jij ook nog bedankt voor het idee. Waar meets al niet goed voor zijn.
 
T

Tessa

Guest
Nice en succes Tessa!
pompom.gif
 

Yorrick

Active member
Succes Tessa met het beheren van het forum en Nick bedankt
biggrin.gif



Klik om de spoiler te openen

One2xs (link):
Waar meets al niet goed voor zijn.

Ha- bier.

 

Tessa

Secretatessa
Yorrick (link):
Succes Tessa met het beheren van het forum en Nick bedankt
biggrin.gif



Klik om de spoiler te openen


One2xs (link):
Waar meets al niet goed voor zijn.

Ha- bier.





Jij had niet zoveel bier nodig
emo.gif
 

Stef

stonks
Lol, ik zag Tessa opeens in rode naam.
Is dat subforum bedoeld voor een specifieke leeftijd? Of gewoon voor mensen die... Nja... Hoe zeg je dat? Problemen hebben?
 

Tessa

Secretatessa
Stefvdwel (link):
Lol, ik zag Tessa opeens in rode naam.
Is dat subforum bedoeld voor een specifieke leeftijd? Of gewoon voor mensen die... Nja... Hoe zeg je dat? Problemen hebben?


Voor iedereen die gewoon serieus wil en kan zijn om mensen te helpen met hun problemen en hun eigen problemen te posten. Dus niet dat er kinderachtig op elkaar wordt gereageerd.

Er is geen specifieke leeftijd aan gebonden!

Overigens hoef je niet persé problemen te posten.
 

Thom

Thom
Yay Tessa, toch wel !!!!!! (van laatste skype gesprek)
Gefeliciteerd
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


Ik ga maar even bedenken hoe ik een goede motivatie kan schrijven
sadley.gif
 

Tessa

Secretatessa
Thom (link):
Yay Tessa, toch wel !!!!!! (van laatste skype gesprek)
Gefeliciteerd
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif



Ik weet niet meer welke je bedoeld
sadley.gif
sadley.gif
Maar dankjewel!
clown.gif



Thom (link):
Ik ga maar even bedenken hoe ik een goede motivatie kan schrijven
sadley.gif



Succes!
smile.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Ik ben ook toegelaten en ik heb niet eens een sollicitatie geschreven
redface.gif
 
Bovenaan