Nieuw uiterlijk

Robiin

New member
Perryz (link):

Robiin (link):

Thom (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Robiin (link):

Robindh (link):

Robiin (link):

Krm (link):
Je moet met de tijd mee gaan, en moderniseren


Dat is waar, maar het werkt nu toch?

Zoals Lennard al aangaf, het kost veel geld om alles opnieuw te maken. Laten wij Lennard eerst dingen zoals de To-Do-List afmaken. Wat is er nu mis met deze layout? Wij geven aan dat het reporten en punten saldo log niet goed zichtbaar zijn op mobiel. Lennard kan dat ook gewoon oplossen. Het is goed zo, toch?



Zoals ik al aangaf is de manier waarop mensen one2xs bezoeken veranderd en hierdoor zijn er ook andere eisen gekomen aan de gebruiksvriendelijkheid.



Dan kan je dat toch verbeteren, en hoef je niet duizenden euros aan een nieuw design uitgeven?







Het probleem is dus dat het teveel tijd kost.



Dat is er eentje. Hij kan dit niet alleen, hij heeft professionele hulp daar voor nodig.


Je weet dat je jezelf een beetje tegenspreekt?
emo.gif




Owjah, ik dacht dat mijn vorige post een nieuw design wilde.
 

Lennard

Active member
Dat kun je altijd doen natuurlijk, maar de kans dat hij aan alle eisen enzo voldoet is wel klein.
 

Antonn

New member
Lennard (link):
Dat kun je altijd doen natuurlijk, maar de kans dat hij aan alle eisen enzo voldoet is wel klein.


Wat zijn de eisen dan?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Antonn (link):

Lennard (link):
Dat kun je altijd doen natuurlijk, maar de kans dat hij aan alle eisen enzo voldoet is wel klein.


Wat zijn de eisen dan?



Je moet denken aan mobiel support, bepaald kleurenpalet, je moet ~4 verschillende layouts maken i.v.m. het forum. En dan hebben we het niet eens over wat lennard zelf nog aan eisen zou hebben.
Kortom, veel mensen overschatten hoeveel werk het kost.
 

Jordyt

New member
Opzich kan je toch tegen 3/4 leden zeggen, als ze het voor nop doen of voor weinig: begin dr aan en dan kan Lennard zelf nog het een en ander aanpassen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jordyt (link):
Opzich kan je toch tegen 3/4 leden zeggen, als ze het voor nop doen of voor weinig: begin dr aan en dan kan Lennard zelf nog het een en ander aanpassen.


Maar dan past het niet goed bij elkaar. Bovendien kan Lennard niet designen... Geloof mij maar
yummie.gif
 

Jordy

New member
Rik (link):

Jordyt (link):
Opzich kan je toch tegen 3/4 leden zeggen, als ze het voor nop doen of voor weinig: begin dr aan en dan kan Lennard zelf nog het een en ander aanpassen.


Maar dan past het niet goed bij elkaar. Bovendien kan Lennard niet designen... Geloof mij maar
yummie.gif




Maar het is toch wel een mogelijkheid om een groepje te kiezen, die dan bijvoorbeeld voor een deel iets kan gaan doen? Gebeurt wel eens vaker, en om nou je hele code vrij te geven dat snap ik dat je dat niet zomaar doet.
 

Riick

New member
Robiin (link):

Perryz (link):

Robiin (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Thom (link):

Robiin (link):

Robindh (link):

Robiin (link):

Krm (link):
Je moet met de tijd mee gaan, en moderniseren


Dat is waar, maar het werkt nu toch?

Zoals Lennard al aangaf, het kost veel geld om alles opnieuw te maken. Laten wij Lennard eerst dingen zoals de To-Do-List afmaken. Wat is er nu mis met deze layout? Wij geven aan dat het reporten en punten saldo log niet goed zichtbaar zijn op mobiel. Lennard kan dat ook gewoon oplossen. Het is goed zo, toch?



Zoals ik al aangaf is de manier waarop mensen one2xs bezoeken veranderd en hierdoor zijn er ook andere eisen gekomen aan de gebruiksvriendelijkheid.



Dan kan je dat toch verbeteren, en hoef je niet duizenden euros aan een nieuw design uitgeven?



Het probleem is dus dat het teveel tijd kost.







Dat is er eentje. Hij kan dit niet alleen, hij heeft professionele hulp daar voor nodig.


Je weet dat je jezelf een beetje tegenspreekt?
emo.gif




Owjah, ik dacht dat mijn vorige post een nieuw design wilde.



emo.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
schater.gif
 
Bovenaan