Nieuwe Minecraft-servers

O

One2xs

Guest
Beste leden,

Een tijdje terug hebben we Minecraft-server aangeboden in samenwerking met een hoster, maar helaas was de kwaliteit te laag zodat we hadden besloten om het aanbieden van de servers te stoppen.
We gaan het nu onder eigen beheer weer opnieuw proberen. De servers komen van onze eigen hoster Liteserver, dus de kwaliteit moet goed zitten. Helaas hebben we de prijzen wel iets moeten verhogen, maar je krijgt er dus wel betere kwaliteit voor terug, en al zeg ik het zelf... ze zijn nog steeds niet duur!

Om de prijzen alsnog laag te kunnen houden, hebben we besloten de servers niet te backuppen. Zorg er dus zelf voor dat je backups bewaart! Niet dat we verwachten dat de server er snel mee stopt, maar het is toch altijd handig om een backup te hebben.

Naast de verhoging van de prijzen en van de kwaliteit zijn er nog wat dingetjes veranderd. Allereerst kun je veel makkelijker bij je servers. Als je server poort 25566 heeft, kun je verbinden met 46.249.59.249:25566, maar ook met mc.one2xs.com:25566, of zelfs met je eigen domeinnaam! Als je je eigen domeinnaam wil koppelen, klik dan hier voor een tutorial.

Voor sommige plugins heb je een MySQL database nodig. Deze kun je helemaal zelf maken als je bij ons een host hebt; klik hier als je wil weten hoe.

De nieuwe pakketten zijn:

Minecraft 256
max. 10 spelers
256 MB RAM
kosten: 3,5 punten per maand

Minecraft 512
max. 15 spelers
512 MB RAM
kosten: 8 punten per maand

Minecraft 768
max. 20 spelers
768 MB RAM
kosten: 12 punten per maand

Minecraft 1024
max. 25 spelers
1024 MB RAM
kosten: 17,5 punten per maand

Minecraft 1536
max. 35 spelers
1536 MB RAM
kosten: 26 punten per maand

Minecraft XL
max. 45 spelers
2048 MB RAM
kosten: 35 punten per maand

Op de nieuwe server kan maximaal 8GB RAM aan Minecraft-servers geplaatst worden, maar op dit moment hebben we de limiet op 5GB gezet om overbelasting te voorkomen. Elke paar dagen verhogen we die limiet als er geen problemen zijn op de server, zodat we lagg kunnen voorkomen. Op de bestelpagina zie je wat de huidige wachttijd voor de servers is.

En tenslotte, en zeker niet het onbelangrijkste: Rik heeft aangegeven dat hij de support van de Minecraft-servers op zich wil nemen, dus Rik en ik (Lennard) gaan dat samen doen. Bij deze is Rik dus ook support-medewerker. Rik: veel succes!

Een server bestellen kan hier.

Groet,
one2xs
 

Christopher

New member
Ik dacht toen ik dit zag, "Nieuwe M(OD)".
Maar heel erg nice! Ik ga er zékér 1 bestellen. Bedankt One2xs
clown.gif
 

Yorrick

Active member
Had ze net gezien, betaalbare prijs. Ik ga er denk ik wel één kopen als ik genoeg punten heb
biggrin.gif
 

Mextijs

New member
Dit ga je niet menen he, ik heb net een VPS aangeschaft voor Minecraft en nu openen ze weer.
Het ergste is nog dat ik geen *** van die VPS snap.

Is er een mogelijkheid om dit hiervoor in te wisselen o.i.d.?
VPS is net iets meer dan een uur geleden ge-activeerd ..
 

Lennard

Active member
Mextijs (link):
Dit ga je niet menen he, ik heb net een VPS aangeschaft voor Minecraft en nu openen ze weer.
Het ergste is nog dat ik geen *** van die VPS snap.

Is er een mogelijkheid om dit hiervoor in te wisselen o.i.d.?
VPS is net iets meer dan een uur geleden ge-activeerd ..
Probeer hem te verkopen op het forum?

edit; wacht maar, ik zal kijken of ik wat voor je kan doen
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Mextijs (link):
Dit ga je niet menen he, ik heb net een VPS aangeschaft voor Minecraft en nu openen ze weer.
Het ergste is nog dat ik geen *** van die VPS snap.

Is er een mogelijkheid om dit hiervoor in te wisselen o.i.d.?
VPS is net iets meer dan een uur geleden ge-activeerd ..


Een week geleden was in het MC-topic aan aangekondigd dat de MC-servers weer terug kwamen!
Maar ik zie dat Lennard je al gaat helpen.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is eigenlijk meer een oude rang voor me. ben al 2x eerder support (tijdelijk beheer) geweest. Nu ga ik alleen de MC-tak doen van support.
 

Mextijs

New member
Klik om de spoiler te openen

Lennard (link):

Mextijs (link):
Dit ga je niet menen he, ik heb net een VPS aangeschaft voor Minecraft en nu openen ze weer.
Het ergste is nog dat ik geen *** van die VPS snap.

Is er een mogelijkheid om dit hiervoor in te wisselen o.i.d.?
VPS is net iets meer dan een uur geleden ge-activeerd ..
Probeer hem te verkopen op het forum?

edit; wacht maar, ik zal kijken of ik wat voor je kan doen




Alvast bedankt.



Klik om de spoiler te openen

Rik (link):

Mextijs (link):
Dit ga je niet menen he, ik heb net een VPS aangeschaft voor Minecraft en nu openen ze weer.
Het ergste is nog dat ik geen *** van die VPS snap.

Is er een mogelijkheid om dit hiervoor in te wisselen o.i.d.?
VPS is net iets meer dan een uur geleden ge-activeerd ..


Een week geleden was in het MC-topic aan aangekondigd dat de MC-servers weer terug kwamen!
Maar ik zie dat Lennard je al gaat helpen.




Ik ben laatste tijd niet actief op het forum, en ben nooit actief geweest op het MC topic.
wink.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Snabbotube (link):
Voor de komende tijd is er in iedergeval 1.5GB bezet
rock.gif



Jouw server gaat wel lekker zeg
redface.gif
 

Lennard

Active member
Jep het zit vol
smile.gif

Er is nu 5,5GB bezet; als de server het volhoudt dan verhogen we dat over een dag of 3 weer.
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Rik (link):

Snabbotube (link):
Voor de komende tijd is er in iedergeval 1.5GB bezet
rock.gif



Jouw server gaat wel lekker zeg
redface.gif




Het record is gwn 30 mense
yummie.gif

Dat was op het begin en nadat we een tijdje offline gingen..


toevoeging op 2 januari 2012, 23:25:41:

Lennard (link):
Jep het zit vol
smile.gif

Er is nu 5,5GB bezet; als de server het volhoudt dan verhogen we dat over een dag of 3 weer.


doe je goed ;D
 

Lennard

Active member
Ja hopen dat we het volhouden zo.
smile.gif


Als er geen wachtrij is krijg je je gegevens trouwens direct vanaf nu, ze worden automatisch aangemaakt.
pompom.gif
 

Wouterr

Wouter de router
Forumleiding
Nais.
Doe je goed zoals ik al zij ;D
Maar de server blijft in iedergeval tot 01-03-2012 gevult met 1 server goed bezochte server
heart.gif
 
Bovenaan