Nieuwe Moderator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanderc

New member
Hallo,

Wanneer wordt Fanorg nu eindelijk support/moderator?

Hij doet zo zijn best en verdiend het om Marjolein haar plaats in te nemen, dat vindt iedereen toch?
redface.gif



biggrin.gif
 

Yorrick

Active member
Dat beslist het team zelf wel hoor, het huidige team is toch ook perfect? Als ze iemand nodig hebben kiezen ze dat zelf wel
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Even los van de vraag of Fanorg die nieuwe moderator zou moeten zijn:

We hebben na het vertrek van Marjolein en Ruben besproken of er behoefte was aan versterking van het team, maar die behoefte was er (nog) niet.
Misschien dat we later het team wat uitbreiden, maar op dit moment dus nog niet.
 

Jasperxs

New member
Ik denk dat het beter nog een maandje kan wachten, als je een heel bekend lid in een Support team zet worden snel vrienden voorgetrokken.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jasperxs (link):
Ik denk dat het beter nog een maandje kan wachten, als je een heel bekend lid in een Support team zet worden snel vrienden voorgetrokken.


Bij het kiezen van een nieuwe mod kijken wij naar hoe actief iemand is, of hij/zij behulpzaam is en of hij/zij vriendelijkheid uitstraalt. Ook kijken wij of die persoon objectief kan reageren op een situatie. Heeft dus niks met vriendjespolitiek te maken. Maar je moet uiteraard wel goed in de groep liggen om samen te kunnen werken.
 

Jasperxs

New member
Nou mij lijkt het niet handig is als jij bijvoorbeeld een paar vriendjes op dit forum had en die dan omdat he vrienden zijn een host geven
 

Janm

Active member
Jasperxs (link):
Nou mij lijkt het niet handig is als jij bijvoorbeeld een paar vriendjes op dit forum had en die dan omdat he vrienden zijn een host geven


Dat kunnen ze niet
emo.gif
 

Lennard

Active member
En bovendien zoeken we uiteraard iemand waarvan we niet verwachten dat ie aan vriendjespolitiek doet, en tot nu toe is dat elke keer weer gelukt.
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
En bovendien zoeken we uiteraard iemand waarvan we niet verwachten dat ie aan vriendjespolitiek doet, en tot nu toe is dat elke keer weer gelukt.
smile.gif



Iemand uitkiezen die politiek haat en geen vrienden heeft
emo.gif



Ik kon het niet laten, ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben wie "lid" van het "beheer" moest worden hier.
 
V

Verwijderd lid 375

Guest
Kleine kans denk ik, met 70% waarschuwingsniveau..
emo.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Jij weet nog geeneens waarom hij dat heeft?
Misschien is het voor scam misschien voor spam of misschien wel een andere domme fout

Volgens mij zijn er andere leden mod geworden die ook vrijveel %% hadden
 
Y

Yorrick

Guest
Jochems (link):
Kleine kans denk ik, met 70% waarschuwingsniveau..
emo.gif



Kan makkelijk hoor, als je ziet hoe Fanorg is.
smile.gif


Wat Niels zegt dus.
 
V

Verwijderd lid 375

Guest
Nicknl (link):

Jochems (link):
Kleine kans denk ik, met 70% waarschuwingsniveau..
emo.gif



Kan makkelijk hoor, als je ziet hoe Fanorg is.
smile.gif


Wat Niels zegt dus.



Ik weet het. Ik vind het ook jammer dat je waarschuwingsniveau niet na een lange tijd daalt ofzo als een lid zich gedraagt. Want leden veranderen toch? Maarja, zelfde denk ik over een strafblad.
 

Yorrick

Active member
Jochems (link):
Kleine kans denk ik, met 70% waarschuwingsniveau..
emo.gif



Als het iets was dat dusdanig erg was, had je me niet terug gezien denk ik
biggrin.gif

Ik heb in het verleden één keer iets doms gedaan (gelijk toen ik lid was). Daar zie je nu nog de consequenties van, maar dat betekend niet dat het vaker gebeurt. Als ik, wat in het verleden één keer gebeurd is, niet gedaan had stond ik nu nog steeds op 0% hoor
biggrin.gif

Daarnaast maakt het toch niet uit of iemand 99% of 0% heeft? Zolang de eigenschappen van de moderator goed zijn en zolang hij voldoet aan de eisen (zie ook dit).
 
Y

Yorrick

Guest
Jochems (link):

Nicknl (link):

Jochems (link):
Kleine kans denk ik, met 70% waarschuwingsniveau..
emo.gif



Kan makkelijk hoor, als je ziet hoe Fanorg is.
smile.gif


Wat Niels zegt dus.



Ik weet het. Ik vind het ook jammer dat je waarschuwingsniveau niet na een lange tijd daalt ofzo als een lid zich gedraagt. Want leden veranderen toch? Maarja, zelfde denk ik over een strafblad.



Ow nee hoor het is terecht.
Ik loop hier ook rond met 95% en tja het is zo
biggrin.gif

Het hoeft van mij niet omlaag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan