Nieuwsbrief #5

Lennard

Active member
Beste leden,

Temidden van alle ellende heb ik als een lichtpuntje alsnog de nieuwsbrief. De fanatiekelingen hebben hem gister al per mail gekregen, voor de rest staat hij hier nog.
Lees hem 153x, schrijf hem achterstevoren over, leer alle eerste letters van elk woord uit je hoofd, of doe er wat anders mee, in ieder geval.. alstublieft:
Quote:
Beste one2xs leden,

Op dit moment heb je de vijfde one2xs nieuwsbrief voor je neus.
Deze keer ligt de nadruk iets meer op de activiteit van leden, maar uiteraard hebben we ook wat ‘echt’ one2xs nieuws voor je.

Nieuwe server
Om maar meteen met de deur in huis te vallen… In de nacht van zondag 21 juni op maandag 22 juni komt er een nieuwe server voor de hosting van de leden. Om die reden zullen al jullie websites van 21 juni 23.59 uur tot 22 juni, een uur of 06.00 onbereikbaar zijn. We snappen dat dit niet leuk is, maar het is niet anders, de huidige server moet nodig vervangen worden. Meer informatie over de nieuwe quadcore server vind je in dit topic.

Website wedstrijd!
Heb je je eigen website? Zo ja, doe dan mee aan de wedstrijd op one2xs! De wedstrijd is opgezet door een aantal actieve forumgebruikers. In die wedstrijd kun je je site opgeven, waarna hij door een ervaren jury bekeken wordt. Elk jurylid beoordeeld je site op de volgende punten: Stijl, teksten, entertainment, service, en overige. Natuurlijk kun je ook prijzen winnen. Nieuwsgierig welke prijzen? Neem een kijkje op de website en doe mee. Meedoen is gratis, wie weet win je wat! Meer informatie vind je op de genoemde website, en in dit topic.

Sinterklaas
Ja, het is wat vroeg, maar toch hebben we de Sinterklaas-actie er alweer op zitten. De afgelopen week maakte je kans op 20 maal 1 punt. Hiervoor moest je een getal onder de 50 raden; als je een getal uit de reeks 1 t/m 20 had gegokt dan was je een punt rijker. Meer informatie over die actie vind je hier.

Overzicht met gekeurde kliks
Waarschijnlijk hebben jullie het allemaal al wel gemerkt de afgelopen dagen, maar je krijgt voortaan een overzichtje per mail met de laatste gekeurde kliks van je op de doe advertenties.
Natuurlijk kun je dat ook weer uitzetten, kijk hiervoor in je profiel. Ook kun je er voor kiezen de mail vaker of minder vaak te krijgen. Ook dat kun je in je profiel aanpassen.
Mocht je de mail per ongeluk hebben verwijderd, dan kun je altijd nog hier terecht voor de laatste keuringen.

Recordpoging
Er zijn enorm veel zinloze wereldrecords. Zo is er een wereldrecord ‘meeste boeken omgekeerd overtypen’, een wereldrecord voor ‘meeste t-shirts dragen’, een wereldrecord ‘het snelste uitkleden’, en zo zijn er nog veel meer. Heb jij altijd al eens mee willen doen aan een wereldrecord dat tenminste belangrijk, handig en zinvol tegelijk was? Nee? Jammergenoeg kunnen we je die ook niet aanbieden. Als je toch graag mee wilt doen aan een zinloos, onhandig en onbelangrijk wereldrecord mee wilt doen, kom dan op zondag 28 juni om 16.30 uur (volgende week zondag dus) eventjes op one2xs. Het huidige hoogste aantal leden dat tegelijk online was staat op 41, een groepje leden wil dat graag vergroten, en wel op de genoemde zondag 28 juni. Zorg dat je er bent! Meer nutteloze informatie hierover vind je hier.

Dat was hij alweer.
smile.gif

Succes op one2xs, en neem ook eens een kijkje op het forum (tip: hier kun je het offtopic-forum aanzetten, die staat standaard niet aan bij iedereen).
Reacties, levensverhalen, klaagposts, alles kun je hier kwijt.

Succes ermee,

Lennard.
 

Nicopara

Active member
Quote:
De fanatiekelingen hebben hem gister al per mail gekregen, voor de rest staat hij hier nog.


Ik had hem vandaag, deze ochtend.
 

Daoloth

New member
Kerem:
wrrm krijg ik de nieuwsbrief niet?


Omdat ik hem dubbel heb ontvangen, ontvang jij hem maar 1x
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nicopara:
Eigenlijk maakt het niet uit of je hem ontvangt of niet, je ziet hem toch op het Forum
biggrin.gif

maar niet iedereen komt op het forum, je bereikt hiermee dan toch het grootste gros aan leden
smile.gif
 

Sebas

Active member
Lennard:
Mja, toch jammer dat heel veel leden hem niet willen ontvangen.
cry.gif



Ik denk omdat op andere websites iedere 4 dagen ofzo zon ding wordt gestuurd en daardoor al snel als spam wordt gezien.
 

Bram

New member
Dat alle sites het niet doen heeft te maken met problemen met de server, maar er komt vanavond een nieuwe server geloof ik
 
Bovenaan