Onderhoud one2xs.com

O

One2xs

Guest
Hoi!

Morgenavond (woensdag 18 september) zal rond 23:00 one2xs.com offline gaan. De VPS waar de site op draait wordt verhuisd naar een andere VPS node, deze node begint namelijk kuren te vertonen en wordt vervangen door een nieuwe.

Wat merk ik ervan?
Als je tijdens het onderhoud one2xs.com wil bereiken dan zal dat niet lukken. Verder zullen de andere servers (gameservers, resellers, shared webhosts, domeinnamen, VPSen) er geen hinder van ondervinden, het gaat puur om one2xs.com zelf.

Hoelang duurt het?
Het onderhoud begint rond 23:00 uur. Hoelang alles precies duurt blijft afwachten, maar we hopen om 01:00 (donderdagochtend dus) weer online te zijn.

Wanneer precies?
Vanaf woensdag 18 september 2013, rond 23:00 tot donderdag 19 september 2013, circa 01:00 uur.

Wat moet ik nu doen in die tijd?
cry.gif

Huiswerk maken en gaan slapen!
Of GTA spelen.

Excuses voor het eventuele ongemak.
 

Jordii

New member
Heb GTA V bij gamemania nog even snel bij de nacht opening gekocht. Was behoorlijk druk.
emo.gif


Ontopic: Oké, zie geen groot probleem erin eigenlijk. Zou niet weten wat ik om 23:00 nog bij mn webhost zou moeten doen
smile.gif
.

Hoop dat het werkt wat jullie bereiken. (Uiteraard)
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Jordii (link):
Ontopic: Oké, zie geen groot probleem erin eigenlijk. Zou niet weten wat ik om 23:00 nog bij mn webhost zou moeten doen
smile.gif
.
Je webhost blijft gewoon bereikbaar, enkel http://www.one2xs.com/ zelf is tijdelijk niet bereikbaar.
 

Stef

stonks
Jordyt (link):
Ik dacht met onderhoud even dat one2easy kwam of een nieuwe layout
emo.gif



http://one2easy.com/

Quote:
?one2easy???????????????????????????????????????????? ???????????????????????????
?????????????????? “?????????????????? ”?? “????????????????” ??????????????????
????????????????????smile! one2easy????????????????????????? ???????????????????????????????????????????

emo.gif
 

Mitcheel

Front-end Developer
Dylanh (link):
Merken we ook meer snelheid ofzo?


Ja via mijn telefoon is het bagger sloom, vroeger was het snel.
 

Lennard

Active member
Dylanh (link):
Merken we ook meer snelheid ofzo?
Misschien een heel klein beetje, maar waarschijnlijk niet.


Mitcheel (link):

Dylanh (link):
Merken we ook meer snelheid ofzo?


Ja via mijn telefoon is het bagger sloom, vroeger was het snel.

Dat ligt dan aan je telefoon; one2xs.com is nu redelijk snel te noemen.
 

Sanderc

New member
Zullen wij er later iets van merken dat er iets veranderd is en is er een kans dat er een "crash" gebeurd? (zoals eerder).

Of is het meer achter de schermen dat er last was?

Alvast bedankt voor het Melden
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Sanderc (link):
Zullen wij er later iets van merken dat er iets veranderd is en is er een kans dat er een "crash" gebeurd? (zoals eerder).

Of is het meer achter de schermen dat er last was?

Alvast bedankt voor het Melden
biggrin.gif

Jullie merken er weinig van, en als het goed is crasht er niets, ik zal voor de zekerheid nog een backup maken voor het begint.
clown.gif


Achter de schermen hebben wij er ook niet echt last van, maar zodra de harddisks op hun einde lopen is het t beste de boel te vervangen in plaats van te wachten tot er echt foutmeldingen komen.
 
Bovenaan