Onderschrift

Teenage

New member
Hi!

Marjolein vroeg eregister of ik mijn onderschrift wou bijwerken omdat ik feedbacks erin had staan.. Maar is dit echt verboden? Het lijkt me juist goed, dan kan je zien of die persoon echt betrouwbaar is? Ik wil graag het zelf lezen ( in de regels ofzo ) dat het echt verboden is

Mvg

Teenage
 

Azdin

New member
Als een moderator zegt dat je het weg moet halen dan moet je het ook doen. Dus is het verboden.
 

Lennard

Active member
Ik weet niet precies wat je in je onderschrift had; maar je mag geen andere leden zwart maken, en dus ook niet in je onderschrift zetten dat je door mij bent opgelicht ofzo.
In je onderschrift zetten hoeveel goede deals je had is wat mij betreft prima zolang er geen namen bij staan.
 

Teenage

New member
Lennard (link):
Ik weet niet precies wat je in je onderschrift had; maar je mag geen andere leden zwart maken, en dus ook niet in je onderschrift zetten dat je door mij bent opgelicht ofzo.
In je onderschrift zetten hoeveel goede deals je had is wat mij betreft prima zolang er geen namen bij staan.


Nou er stond idd namen bij, ik had:

Goede Deals: ( BIJV )

Kenzo
Jponsen
 

Marjolein

Miss Marjolein
Hier kun je de regels lezen voor het onderschrift.
Onder punt 4 staat: geen feedbacks, dit houdt dus in dat je zowel de goede als de slechte deals met andere leden niet mag noemen. Aantallen mag wel maar geen namen.
 

Semmiiee

New member
Ik moest dat ook van Marjolein weghalen, ik heb er geen problemen mee.
Want dan kun je makkelijk een vriend zijn van een scammer en dan zeggen in je onderschift:

Goede deals:
[scammernaam]

En zo kan er dus ook al misbruik van worden gemaakt, beter dat dit niet mag dus.
 
Bovenaan