One2xs app!

Pim

Techniek Koning
Excuses als deze er al is.

Maar wat lijkt jullie het idee van een One2xs app? Voor iPhone, Andriod..

Lijkt me erg handig, voor iemand zoals mij die van 9 tot 5 op school zit.

STEM POLL.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Dit is al eerder voorgesteld, volgensmij. Ik zoek hem even op.
 

Lennard

Active member
Als er iets voor mobiele apparaten komt dan komt er een mobiele website. Geen app, want:
- app werkt maar op 1 platform
- app kan niet direct met database verbinden en vereist dus apis
 

Azdin

New member
Lennard (link):
Als er iets voor mobiele apparaten komt dan komt er een mobiele website. Geen app, want:
- app werkt maar op 1 platform
- app kan niet direct met database verbinden en vereist dus apis


Zelfs een mobiele website vind ik niet nodig, ben 9/10 keer als ik op one2xs zit op mn mobiel en werkt gewoon prima.
 
V

Verwijderd lid 11930

Guest
Azdinnn (link):

Lennard (link):
Als er iets voor mobiele apparaten komt dan komt er een mobiele website. Geen app, want:
- app werkt maar op 1 platform
- app kan niet direct met database verbinden en vereist dus apis


Zelfs een mobiele website vind ik niet nodig, ben 9/10 keer als ik op one2xs zit op mn mobiel en werkt gewoon prima.



Is ook prime, hopelijk wel een keuze voor mobiele site dat je ook naar de normale site kan.
 

Antonn

New member
Ik denk dat zowat de helft van de posts op he forum met een idevice, android, mobiel ofzo word gepost. Er mag wel wat aandacht aan basteed worden. Maar een mobiele site met bijvoorbeeld jQuery mobile maak je niet op 1 2 3. Dan heeft Lennert ook nog een mega extreme ubergrote todolist met o.a. het one2xs easy systeem er op. Ik vind wel dat er iets mag komen voor mobiele gebruikers (bv. Functie om AJAX uit te zetten) maar niet meteen een hele site/app
 

Ewan

New member
Waarom een mobiele site? One2xs werkt gewoon uitstekend op mn ipod, even goed als op mijn laptop
 

Antonn

New member
Ewan (link):
Waarom een mobiele site? One2xs werkt gewoon uitstekend op mn ipod, even goed als op mijn laptop


Soms zit de AJAX wel wat in de weg
emo.gif
 

Janm

Active member
Ewan (link):
Waarom een mobiele site? One2xs werkt gewoon uitstekend op mn ipod, even goed als op mijn laptop


Hier ook, maar ja, wij hebben Apple hè. Niet iedereen heft het dus voor de andere is het wel handig
smile.gif

Ik heb ook een blackberry, daar werkt het slecht op, maar die hele blackberry is gewoon slecht dus dat ligt eerder aan de blackberry dan aan one2xs
emo.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Janm (link):

Ewan (link):
Waarom een mobiele site? One2xs werkt gewoon uitstekend op mn ipod, even goed als op mijn laptop


Hier ook, maar ja, wij hebben Apple hè. Niet iedereen heft het dus voor de andere is het wel handig
smile.gif

Ik heb ook een blackberry, daar werkt het slecht op, maar die hele blackberry is gewoon slecht dus dat ligt eerder aan de blackberry dan aan one2xs
emo.gif




Je doet nu net of apple superieur is
emo.gif


Anyway: Je kan ajax gewoon uitschakelen, en we zijn momenteel aan het kijken wat de animo is voor een mobiele site (zie poll op homepage). Dus wie weet dat er komt.
 

August

Test
Eerst vond ik een mobiele website niet nodig, maar toen had ik nog een grote touchscreen op mn telefoon
emo.gif

Met mn blackberry vind ik het wel nodig want die browser is gewoon om te huilen
emo.gif
 

Robbert

New member
Janm (link):

Ewan (link):
Waarom een mobiele site? One2xs werkt gewoon uitstekend op mn ipod, even goed als op mijn laptop


Hier ook, maar ja, wij hebben Apple hè. Niet iedereen heft het dus voor de andere is het wel handig
smile.gif

Ik heb ook een blackberry, daar werkt het slecht op, maar die hele blackberry is gewoon slecht dus dat ligt eerder aan de blackberry dan aan one2xs
emo.gif




Ik moet wel zeggen dat berichten via de Ajax mooier/minder schokkerig binnen vliegen op mijn Samsung galaxy s2 dan op mijn The new iPad...
emo.gif

Maar one2xs ziet er op alle 2 exact hetzelfde uit als op mijn laptop en werkt volledig.
Ik vraag me dan ook af of het heel zinvol is zon mobiele versie, omdat smartphones en tablets steeds beter worden en dus de websites daarop volledig werken. Steeds meer mensen hebben zon nieuwe smartphone, en dat is over een aantal jaar alleen maar meer.
Het enige waar je dan mee zit is met datalimieten die steeds erger worden door de providers...
 
B

Bjarnootjuh

Guest
Robbert (link):
Het enige waar je dan mee zit is met datalimieten die steeds erger worden door de providers...


En daarom lijkt mij zon mobiele website wel handig :)
 

Antonn

New member
Robbert (link):

Janm (link):

Ewan (link):
Waarom een mobiele site? One2xs werkt gewoon uitstekend op mn ipod, even goed als op mijn laptop


Hier ook, maar ja, wij hebben Apple hè. Niet iedereen heft het dus voor de andere is het wel handig
smile.gif

Ik heb ook een blackberry, daar werkt het slecht op, maar die hele blackberry is gewoon slecht dus dat ligt eerder aan de blackberry dan aan one2xs
emo.gif




Ik moet wel zeggen dat berichten via de Ajax mooier/minder schokkerig binnen vliegen op mijn Samsung galaxy s2 dan op mijn The new iPad...
emo.gif

Maar one2xs ziet er op alle 2 exact hetzelfde uit als op mijn laptop en werkt volledig.
Ik vraag me dan ook af of het heel zinvol is zon mobiele versie, omdat smartphones en tablets steeds beter worden en dus de websites daarop volledig werken. Steeds meer mensen hebben zon nieuwe smartphone, en dat is over een aantal jaar alleen maar meer.
Het enige waar je dan mee zit is met datalimieten die steeds erger worden door de providers...



Daarom daar miss wat meer aandacht aan besteden?
 

Pim

Techniek Koning
Vriendje (link):

Robbert (link):

Janm (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Ewan (link):
Waarom een mobiele site? One2xs werkt gewoon uitstekend op mn ipod, even goed als op mijn laptop






Hier ook, maar ja, wij hebben Apple hè. Niet iedereen heft het dus voor de andere is het wel handig
smile.gif

Ik heb ook een blackberry, daar werkt het slecht op, maar die hele blackberry is gewoon slecht dus dat ligt eerder aan de blackberry dan aan one2xs
emo.gif




Ik moet wel zeggen dat berichten via de Ajax mooier/minder schokkerig binnen vliegen op mijn Samsung galaxy s2 dan op mijn The new iPad...
emo.gif

Maar one2xs ziet er op alle 2 exact hetzelfde uit als op mijn laptop en werkt volledig.
Ik vraag me dan ook af of het heel zinvol is zon mobiele versie, omdat smartphones en tablets steeds beter worden en dus de websites daarop volledig werken. Steeds meer mensen hebben zon nieuwe smartphone, en dat is over een aantal jaar alleen maar meer.
Het enige waar je dan mee zit is met datalimieten die steeds erger worden door de providers...



Daarom daar miss wat meer aandacht aan besteden?



Dat hoeft dus niet meer want (bijna) alle telefoons kunnen tegenwoordig gewoon complete websites zien zonder dat het een mobiele is.
 
Bovenaan