one2xs easy: het vervolg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

One2xs

Guest
Helaas voor sommigen, geen one2xs easy: het einde, maar echt een vervolg.
Komt het er dan? Ja natuurlijk! Alsof we op een sneue donderdag 31 maart even wat screenshots in elkaar flansen, dan 3 maanden lang niks van ons laten horen en ineens "haha, gefopt!!" roepen. Dat hád je toch wel kunnen weten?

Ik weet dat veel mensen ons weigeren te geloven, maar de screenshots waren echt. one2xs easy (codenaam: o2w) bestond al en bestaat nog steeds. Nu al 4 maanden ofzo, ik weet het niet precies.
Ok, voor we vertellen wat het nou precies is moeten jullie toch echt even van een paar quotes genieten.


Mikek (link):
Weet bijna zeker dat het fake is kijk die screenshots staan op de url van one2xs zie rechts boven en kijk hoeveel schijf ruimte en email adressen enzo. Dat kan niet

Wiitse (link):
Ik las de titel en ik wist meteen dat het een 1 April grap is.
emo.gif


Daiman (link):
dit is een grap weet ik zeker.

Wiitse (link):
Wedden voor een punt dat dit een grap is?

Spyrose (link):
Ik zit nu te duimen dat het geen grap is, maar ben heel bang dat we teleurgesteld worden.
De andere one2xs grap in het offtopic forum is namelijk een beetje ongeloofwaardig!

Superb (link):
Ik ga lachen als het gewoon echt komt
emo.gif


Wiitse (link):
dit is indd zon kut grap.

Goldo (link):
Als dit komt, ga ik huilen, ga ik stoppen met me CMS, en ga ik naar buiten en keihard roepen; One2xs Easy Webbuilder Sucks.
nosmile.gif



Sorry allemaal, het spijt ons vreselijk maar hij komt er écht.
Natuurlijk wordt het hier geen kinderopvang van 8-jarige kinderen, natuurlijk blijft het voor adverteerders ook nog leuk, natuurlijk wordt het mooi en natuurlijk beloven we niet iets wat we niet waar maken.

Ok, even kort; hoe werkt het?
Simpel, dat is het eigenlijk samengevat. Zodra je HTML kennis hebt vind je het te beperkt, en dat is ook goed, want dan kun je zelf je eigen site maken. Zolang je nog geen HTML kennis hebt werkt het echter uitstekend. Je kiest welk abonnement het beste bij je past (of je neemt gewoon de gratis versie), je klikt wat je wil (een poll, een bezoekerteller, een gastenboek en een fotoalbum), je zoekt een van de leuke standaardlayouts uit, je zet hier en daar een persoonlijk tekstje neer, je kiest je eigen gratis domeinnaam (of je koopt er een) en het is klaar.
Omdat jullie van lijstjes houden; nog een lijstje met dingen die je kunt:
- uiteraard kun je gewoon met je one2xs-account inloggen
- je account delen zodat je samen of met een groep vrienden aan een website kunt werken
- meerdere websites beheren; je kan dus de site van je moeder beheren, de site van je voetbalvereniging, de site van de scouting en je eigen website: allemaal onder één account
- je kunt upgraden door te betalen, maar natuurlijk ook gewoon met punten via one2xs (je kunt zelfs iemand anders laten betalen) (klik)
- in de mooie live-editor je site eenvoudig aanpassen en direct zien wat het resultaat is
- elke module aanpassen zoals jij het wil!
- eenvoudig je emailadressen beheren
- uitgebreid in de gaten houden wie jouw site bezoekt (en als onze statistieken niet uitgebreid genoeg zijn dan kun je met onze Google Analytics plugin nóg gedetailleerder je bezoekers volgen)
- snel een nieuwe pagina toevoegen of de rechten of volgorde van je bestaande paginas wijzigen
- geld verdienen met je website met de Google AdSense plugin (of punten verdienen met onze Advertentie-plugin)

Kort samengevat:
Gratis en nu nóg eenvoudiger je eigen website maken voor op het internet!

Oja.... één nadeel....... je zult helaas nog een paar maanden moeten wachten. Het technische gedeelte (alle bezoekers van alle websites bij elkaar verzamelen en de webbuilder de bezoekers de goede website voorschotelen) en enkele javascriptapplicaties zijn erg lastig om uit te denken, uit te werken en in te bouwen als we niet binnen een maand nadat we open zijn alles weer willen moeten sluiten omdat het systeem het niet meer aan kan.

Tegen de tijd dat het open gaat horen jullie meer. Tot die tijd kunnen jullie hier uithuilen, nazorg krijgen voor de schok, ons adoreren, vragen stellen of gewoon meelezen.

Nogmaals sorry voor het lange wachten en sorry #2 dat we geen demo en alles hebben, maar het is teveel werk om het hele project met 2 personen even in een paar maandjes uit de grond te stampen.

(voor zover het niet voor zich spreekt: bovenstaande is een kleine opsomming van de mogelijkheden die op dit moment aanwezig zijn of ontwikkeld worden, uiteraard kunnen zaken veranderen en items verdwijnen)
 

Robindh

Active member
Goed nieuws voor me broer, als jullie beta testers zoeken ik wil wel. Ik ben benieuwd!
 

Marjolein

Miss Marjolein
@ Luuk:
emo.gif


Leuk al die reacties eigenlijk
yummie.gif

Maar ik vind het er netjes uitzien ja, helemaal toppie
biggrin.gif
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Yes Het komt!!!
luuk poste al komt het of niet... En ik zei al het komt toen stuurde hij deze link en ik dacht KIJKE!!!
En jahoor
hypocrite.gif
 

Ewan

New member
Tendmex (link):
Omg ze zeiden 1 juli ... Precies 0:00:00 hebben ze het gepost!


Door een auto poster ja
emo.gif
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Ewan (link):

Tendmex (link):
Omg ze zeiden 1 juli ... Precies 0:00:00 hebben ze het gepost!


Door een auto poster ja
emo.gif




ohh ze hebben bericht vanmiddag al gemaakt?
 

BasDev

Active member
Tendmex (link):

Ewan (link):

Tendmex (link):
Omg ze zeiden 1 juli ... Precies 0:00:00 hebben ze het gepost!


Door een auto poster ja
emo.gif




ohh ze hebben bericht vanmiddag al gemaakt?



Ja of 3 uur geleden ofzo
emo.gif
 

Lennard

Active member
Robindesign (link):
Wanneer kunnen we het verwachten? Rond November 2011 ofsow?
Géééééén idee. We proberen het zsm af te maken, maar omdat het goed uitgedacht moet worden allemaal (we moeten hier geen 10jarigenspaminvasie krijgen, adverteerders moeten het leuk hebben, er moeten geen tig nieuwe kloons worden aangemaakt door mensen die niet weten dat ze met hun o2x account op o2w kunnen inloggen, etc. en dan zit je nog met het hele technische deel
emo.gif
) is het nog vrij veel werk.
Ik hoop dat we november halen, ik heb geen idee en ik kan ook niks beloven helaas.
sadley.gif



Tendmex (link):

Ewan (link):

Tendmex (link):
Omg ze zeiden 1 juli ... Precies 0:00:00 hebben ze het gepost!


Door een auto poster ja
emo.gif




ohh ze hebben bericht vanmiddag al gemaakt?

Uurtje geleden
biggrin.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan