one2xs easy webbuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexnder

Active member
Lennard/Ruben je bent te laat
bloos.gif
het is 00:00 geweest
 

Alexnder

Active member
Lennard (link):
Klik eens op MEDEDELINGEN bovenaan.
emo.gif

Je had het allang gelezen kunnen hebben.


Ik denk niet dat ik in 57 seconden zoon lange post kan lezen
redface.gif
 

Wiitse

New member
Sjoerd (link):
Maar als je goed kijkt lijkt het net echt en dat alles goed gedesignt is en dat zou je niet zomaar doen voor een 1 april grap. Kijk dat andere topic dan eens. Dat is alleen een stukje faaltekst.

edit: en Ruben heeft dit gepost. Dat zegt ook wel iets

Die andere 2 topics zijn afleiding hoor...
 

Wiitse

New member
Als dit geen grap was was hier al lang serieus door Lennard of Ruben in gereageerd.
emo.gif
Wedden voor een punt dat dit een grap is?
 

Alemaalte

New member
Umaxx (link):

Eleky (link):
I Disagree
Als je gewoon leest wat er eigenlijk staat vind je het geen goed idee, maar ga je dat vervolgens ontkennen.
En vervolgens ben ik ineens de noob hierin, ga alsjeblieft even rondkijken voor je zulke dingen gaat lopen roepen!


1. Ik heb je nooit NOOB genoemd (alleen gebruikt in een zin).
2. Ik ontken niks want ik heb nooit gezegd dat het een PRIMA/SLECHT idee was.
3. Waar maak je je druk om vent, jij hoeft de boel niet te make.



Vertaald:

1. Ik heb je nooit NOOB genoemd (enkel php-noob)
2. Ik ontken niks ik ontken dat ik ontken en ik ontken dat ik ooit iets gezegd heb. ( 2x ontkent)
3. Het is niet omdat ik me druk maak dat jij dat ook mag doen.
 

Eleky

New member
Umaxx (link):

Eleky (link):
I Disagree
Als je gewoon leest wat er eigenlijk staat vind je het geen goed idee, maar ga je dat vervolgens ontkennen.
En vervolgens ben ik ineens de noob hierin, ga alsjeblieft even rondkijken voor je zulke dingen gaat lopen roepen!


1. Ik heb je nooit NOOB genoemd (alleen gebruikt in een zin).
2. Ik ontken niks want ik heb nooit gezegd dat het een PRIMA/SLECHT idee was.
3. Waar maak je je druk om vent, jij hoeft de boel niet te make.



1. "Dan ben jij vast zon PHP/HTML noob", zegt al genoeg
2. Jawel, je zegt eerst van het is een slecht idee, en daarna ineens dat het goed is...
3. Ik maak me niet druk, vind alleen dan kleine kinderen weer snel vant forum af moeten!
 

Wouter

New member
Robbert (link):
Ik weet dus ook niet wat ik moet geloven, maar als dit waar is hoop ik dat die zikle/kindertent-patiënten een eigen forum krijgen die ze onder mogen spammen.
Ik zit dus niet te wachten op al die kleuters.


iagree.gif
 

Robindh

Active member
Ik vind de leeftijd groep opzich geen probleem, als ze maar wat kunnen. Alleen hoop ik niet dat we dadelijk. Allemaal 8-jarige krijgen, die gratis dingen gaan verkopen. Of denken dat ze helemaal goed zijn en dingen maken die half werken en niets.

Kijk het maakt me niet uit hoe oud iemand is die een mooi forum script verkoopt.

Mij gaat het niet om de leeftijd maar wat ze kunnnen.

Maar inderdaad niemand is blij met mensen die niets van php enzo snappen, en het forum vol spammen.
 

Markz

Active member
Joeri (link):
Ik snap het probleem niet.
12 Jarige kunnen ook gezellig zijn. Ze leren het vanzelf ook.
Ik kwam hier ook als 12 jarig en geloof niet dat er veel mensen van mij last hebben gehad


Hm.. Volgens mij klopt dat niet helemaal, op je profiel staat dat je 19 bent, one2xs bestaat sinds 2007.
schater.gif
 

Jurgen

Active member
Habbohabs (link):

Joeri (link):
Ik snap het probleem niet.
12 Jarige kunnen ook gezellig zijn. Ze leren het vanzelf ook.
Ik kwam hier ook als 12 jarig en geloof niet dat er veel mensen van mij last hebben gehad


Hm.. Volgens mij klopt dat niet helemaal, op je profiel staat dat je 19 bent, one2xs bestaat sinds 2007.
schater.gif




Tel er maar een jaar bij op, One2xs is er sinds 2008.
yummie.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan