one2xs heeft jou nodig!

Lennard

Active member
Want we kunnen het niet alleen helaas.

Vind je one2xs de rotste plek op aarde? Heb je je altijd al geërgerd aan die lelijke oranje layout? Barst je elke keer weer in tranen als je mijn berichten hier leest omdat ze zo slecht zijn?
Laat het dan nu weten en vul de enquête in!

Je helpt ons, en vooral mijzelf, er onwijs veel mee. Ik wil graag weten wat jullie goed vinden aan one2xs en wat juist niet. Ik wil weten wat er slecht gaat en hoe we dat beter kunnen doen, zodat we one2xs nóg beter kunnen maken.

Wees alsjeblieft eerlijk, want als iedereen opschrijft dat hij dit de beste site ter wereld vindt dan is dat natuurlijk super-aardig, maar als je ondertussen een hekel hebt aan alles wat je hier vindt, dan kunnen we daar natuurlijk niks aan doen.

Wees niet bang dat je waarschuwingen krijgt of dat we je verbannen als je wat invult wat we niet leuk vinden. We willen alles weten, leuke dingen, maar ook dingen die we niet leuk vinden.

Alvast onwijs bedankt!!

Groet,
Lennard


Ja, ehhh.... ho eens even.. wat krijg ik ervoor?
Pff.. nou vooruit. Je krijgt 0,1 punt als je hem voor 1 oktober invult. (max 1x per persoon/computer/IP/account/enz.) De punten worden op of na 1 oktober overgemaakt naar je account.

>> vul de enquête in <<
 

Jurgen

Active member
Lang geleden, maar ik ga hem zo invullen!
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Bvanhaaren (link):
De layout is minder.... Verder echt tof!
Dat kun je allemaal invullen, en zet er dan ook even bij waarom je de layout minder vindt en de rest tof.
smile.gif
 
D

Desire

Guest
Quote:
Je antwoorden zijn opgeslagen, bedankt.

biggrin.gif

Ga je alles lezen, krijgen we er nog een reactie op, wat ben je er precies mee van plan
yummie.gif
?
Ga je echt alles meenemen?
 

Bremdecoolste

New member
Lennard (link):

Bvanhaaren (link):
De layout is minder.... Verder echt tof!
Dat kun je allemaal invullen, en zet er dan ook even bij waarom je de layout minder vindt en de rest tof.
smile.gif


Done, ik gaf een 8,5
yummie.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Waar slaat de vraag van je geboorte datum op eigenlijk?
Want dat staat toch ook op je profiel?
yummie.gif



Bvanhaaren (link):
Wanneer krijg je de Punten?
yummie.gif



Leer lezen
 
D

Desire

Guest
Nielsie (link):
Waar slaat de vraag van je geboorte datum op eigenlijk?
Want dat staat toch ook op je profiel?
yummie.gif



Bvanhaaren (link):
Wanneer krijg je de Punten?
yummie.gif



Leer lezen



Kon je ook wat liever zeggen
yummie.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Nicknl (link):

Nielsie (link):
Waar slaat de vraag van je geboorte datum op eigenlijk?
Want dat staat toch ook op je profiel?
yummie.gif



Bvanhaaren (link):
Wanneer krijg je de Punten?
yummie.gif



Leer lezen



Kon je ook wat liever zeggen
yummie.gif




True, Maar ik wilde me bericht versturen
shutup.gif


Moest ik het dan zo zeggen lieve Nick:

Lennard heeft dat in de startpost gemeld
 

Lennard

Active member
Nicknl (link):

Quote:
Je antwoorden zijn opgeslagen, bedankt.

biggrin.gif

Ga je alles lezen, krijgen we er nog een reactie op, wat ben je er precies mee van plan
yummie.gif
?
Ga je echt alles meenemen?

Je krijgt er in principe geen reactie op, tenzij het echt een extreem vaag antwoord is of ik meer wil weten oid.
Wat ik er mee van plan ben: de site verbeteren.
smile.gif
Als blijkt dat veel mensen iets slecht vinden dan kijk ik wat ik er aan kan doen, en als veel mensen iets goed vinden dan kan ik bijvoorbeeld kijken of ik dat kan uitbreiden of nog beter maken o.i.d.
Leeftijd wil ik weten om te kijken wat de gemiddelde leeftijd is hier. Ik roep altijd dat de gemiddelde leeftijd 14,5 is, maar misschien klopt dat al niet meer.


Nielsie (link):
Staat me naam erbij?
clown.gif

Jep, maar je kan gewoon alles roepen wat je wil hoor. Je naam slaan we op omdat ik later nog de mensen die hem niet hebben ingevuld een PM wil sturen of een melding in de header wil doen om te vragen of ze alsnog de enquete willen invullen.


Nielsie (link):
Waar slaat de vraag van je geboorte datum op eigenlijk?
Want dat staat toch ook op je profiel?
yummie.gif

Klopt ja, maar niet iedereen heeft dat in zn profiel staan.


Bedankt aan degenen die hem hebben ingevuld, maar dat hoef je hier eigenlijk niet te posten, dan wordt het zo onoverzichtelijk voor degenen die vragen hebben oid.
smile.gif
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ga je ook veel genoemde antwoorden bekend maken zodat we een beetje weten wat er ongeveer gaat gebeuren?
biggrin.gif
 

Rogier

New member
Lennard (link):

Nicknl (link):

Quote:
Je antwoorden zijn opgeslagen, bedankt.

biggrin.gif

Ga je alles lezen, krijgen we er nog een reactie op, wat ben je er precies mee van plan
yummie.gif
?
Ga je echt alles meenemen?

Je krijgt er in principe geen reactie op, tenzij het echt een extreem vaag antwoord is of ik meer wil weten oid.
Wat ik er mee van plan ben: de site verbeteren.
smile.gif
Als blijkt dat veel mensen iets slecht vinden dan kijk ik wat ik er aan kan doen, en als veel mensen iets goed vinden dan kan ik bijvoorbeeld kijken of ik dat kan uitbreiden of nog beter maken o.i.d.
Leeftijd wil ik weten om te kijken wat de gemiddelde leeftijd is hier. Ik roep altijd dat de gemiddelde leeftijd 14,5 is, maar misschien klopt dat al niet meer.



Ik denk dat het vroegah zo was, maar dat de leeftijd met de site meegroeit
yummie.gif
 
Bovenaan