One2xs niet oranje???

Mcpoesen

Member
Waarom is one2xs niet meer oranje
confused.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
One2xs was toe aan een nieuwe layout met een nieuw imago. Bovendien is blauw een rustigere professionelere kleur ten opzichte van oranje.
 

Lennard

Active member
Mcpoesen (link):
Oke, ik dacht: oranje is DE kleur van one2xs
Daarom komt ie ook nog terug als detail. Oranje hoort toch wel echt bij one2xs, maar een hele oranje site gaat toch te ver.

G2fBqRi.png


Dit was een van de alternatieve kleurenschemas met dus veel oranje enzo erin, maar dat is niet mooi.

toevoeging op di 18 oktober 2016, 10:08:14:

Net als deze trouwens; dat is al wat zakelijker maar vind ik ook niet geslaagd.

htZptXk.png
 

Jordy

New member
Blauw oogt frisser, One2xs heeft nooit echt een vaste kleur gehad. Ja oranje want dat was iedereen gewend maar dat wil niet zeggen dat het de kleur is van de website
smile.gif
 

Dylan

<script>
Jordy (link):
Blauw oogt frisser, One2xs heeft nooit echt een vaste kleur gehad. Ja oranje want dat was iedereen gewend maar dat wil niet zeggen dat het de kleur is van de website
smile.gif



De one2xs pen is ook oranje
confused.gif
 

Jordy

New member
Dylan (link):

Jordy (link):
Blauw oogt frisser, One2xs heeft nooit echt een vaste kleur gehad. Ja oranje want dat was iedereen gewend maar dat wil niet zeggen dat het de kleur is van de website
smile.gif



De one2xs pen is ook oranje
confused.gif




Dat wil niet zeggen dat er geen andere kleur bij One2xs past. Ik vind blauw beter dan oranje. Het is ook juist goed om het een keertje om te gooien.
 

Tessa

Secretatessa
Dylan (link):

Jordy (link):
Blauw oogt frisser, One2xs heeft nooit echt een vaste kleur gehad. Ja oranje want dat was iedereen gewend maar dat wil niet zeggen dat het de kleur is van de website
smile.gif



De one2xs pen is ook oranje
confused.gif




Ik heb een blauwe pen hoor?
confused.gif
 

Thom

Thom
Mcpoesen (link):
Pen??


Ja! Leuk dat je er naar vraagt.

Een pen is een schrijfinstrument waarmee men inkt op een oppervlak (normaliter papier) aanbrengt.

De schrijfpen is meestal zo ontworpen dat die goed in de hand ligt. Pennen worden geleverd met verschillende kleuren inkt. De meest voorkomende kleur is donkerblauw, maar pennen in rood, zwart en groen zijn ook gangbaar. Er zijn vele verschillende typen pennen, zoals een balpen, vulpen, fineliner, gelpen, marker en technische tekenpen. Ook zijn er pennen met uitwisbare inkt, gewoonlijk ballpoints met speciale vulling. Verder kunnen er snufjes in een pen zitten zoals een laserpointer of zakmes.

Tegenwoordig zijn er ook digitale pennen die met normale inkt kunnen schrijven. Deze hebben echter als bijkomend voordeel, dat alles wat er geschreven of getekend wordt, wordt opgeslagen. Deze informatie kan vervolgens op de computer worden gezet en eventueel door de computer worden vertaald naar getypte tekst. Hierdoor is datgene wat geschreven is dus te vertalen naar een tekstdocument, zodat het aangepast kan worden. De gebruikte software hiervoor heet ICR (Intelligent Character Recognition). Dit is een geavanceerdere versie van OCR (Optical Character Recognition), waardoor deze software ook gebruikt kan worden voor handgeschreven tekst.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik die graag!
 

Dylan

<script>
Tessa (link):

Dylan (link):

Jordy (link):
Blauw oogt frisser, One2xs heeft nooit echt een vaste kleur gehad. Ja oranje want dat was iedereen gewend maar dat wil niet zeggen dat het de kleur is van de website
smile.gif



De one2xs pen is ook oranje
confused.gif




Ik heb een blauwe pen hoor?
confused.gif




Hoe dan
redface.gif
zijn er nieuwe?!?!?
 

Luuko

Active member
Dylan (link):

Tessa (link):

Dylan (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Jordy (link):
Blauw oogt frisser, One2xs heeft nooit echt een vaste kleur gehad. Ja oranje want dat was iedereen gewend maar dat wil niet zeggen dat het de kleur is van de website
smile.gif







De one2xs pen is ook oranje
confused.gif




Ik heb een blauwe pen hoor?
confused.gif




Hoe dan
redface.gif
zijn er nieuwe?!?!?



Als je hielp met de beta versie testen kreeg je er 1 opgestuurd
biggrin.gif
 

Dylan

<script>
Luuko (link):

Dylan (link):

Tessa (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Dylan (link):

Jordy (link):
Blauw oogt frisser, One2xs heeft nooit echt een vaste kleur gehad. Ja oranje want dat was iedereen gewend maar dat wil niet zeggen dat het de kleur is van de website
smile.gif



De one2xs pen is ook oranje
confused.gif








Ik heb een blauwe pen hoor?
confused.gif




Hoe dan
redface.gif
zijn er nieuwe?!?!?



Als je hielp met de beta versie testen kreeg je er 1 opgestuurd
biggrin.gif




Niemand heeft dat tegen mij gezegd
cry.gif
heb jij die ook dan???
 

Luuko

Active member
Dylan (link):

Luuko (link):

Dylan (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Tessa (link):

Dylan (link):

Jordy (link):
Blauw oogt frisser, One2xs heeft nooit echt een vaste kleur gehad. Ja oranje want dat was iedereen gewend maar dat wil niet zeggen dat het de kleur is van de website
smile.gif



De one2xs pen is ook oranje
confused.gif




Ik heb een blauwe pen hoor?
confused.gif








Hoe dan
redface.gif
zijn er nieuwe?!?!?



Als je hielp met de beta versie testen kreeg je er 1 opgestuurd
biggrin.gif




Niemand heeft dat tegen mij gezegd
cry.gif
heb jij die ook dan???



Nee was te laat met opgeven
sadley.gif
 
Bovenaan