one2xsbeheer zomervakantie 2010

O

One2xs

Guest
Beste leden,

De zon begint weer te schijnen, de wolken trekken weg, de laatste regendruppels zoeken hun weg naar de aarde... de zomer komt er aan! Dat betekent dat het weer tijd is voor vakantie.

In de periode van 13 juli tot 10 augustus* zijn zowel Ruben als Lennard op vakantie, en zullen Marjolein, Rik (op een paar dagen na) en Sebas het beheer op zich nemen, wat in zal houden dat zij je vragen zullen proberen te beantwoorden.
Uiteraard hebben ze niet zoveel ervaring met tickets en dergelijke als wat wij inmiddels na bijna 2.000 tickets hebben, wat kan inhouden dat je soms wat langer zal moeten wachten op een reactie, en dat sommige vragen helemaal niet door hun beantwoord kunnen worden.

Voor de rest worden onterechte afkeuringen niet behandeld, kunnen fouten in het systeem niet worden gerepareerd, en zo zijn er nog wel een aantal dingen.

We vragen hiervoor jullie begrip en zullen bij terugkomst zo spoedig mogelijk alle opgelopen achterstand weer proberen bij te werken.

(* data onder voorbehoud, de exacte data laten we jullie ter zijner tijd nog weten)

Groet,

one2xs
 

Boude

New member
Oke
wink.gif
..

Lennard en ruben kunnen zeker weten goed vertrouwen op het one2xs MODSUPERTEAM
yummie.gif
..
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Boude:
Oke
wink.gif
..

Lennard en ruben kunnen zeker weten goed vertrouwen op het one2xs MODSUPERTEAM
yummie.gif
..


Ik zeg altijd maar zo: Als je je mods niet vertrouwd, had je ze nooit mod moeten maken.
 

Luukvdo

New member
Rik:

Boude:
Oke
wink.gif
..

Lennard en ruben kunnen zeker weten goed vertrouwen op het one2xs MODSUPERTEAM
yummie.gif
..


Ik zeg altijd maar zo: Als je je mods niet vertrouwd, had je ze nooit mod moeten maken.


Helemaal mee eens
smile.gif
 

Sebas

Active member
Habbofann:
Nog langer wachten op een ticket
redface.gif
xd. Boeit niet hoor. Fijne vakantiee! ;d


Of korter, misschien zijn wij wel sneller
yummie.gif
 

Boude

New member
Luukvdo:

Rik:

Boude:
Oke
wink.gif
..

Lennard en ruben kunnen zeker weten goed vertrouwen op het one2xs MODSUPERTEAM
yummie.gif
..


Ik zeg altijd maar zo: Als je je mods niet vertrouwd, had je ze nooit mod moeten maken.


Helemaal mee eens
smile.gif




Daar ben ik het ook mee eens
wink.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sebas:
Of korter, misschien zijn wij wel sneller
yummie.gif

haha, niet te snel anders gaan de leden ook van Lennard en Ruben verwachten dat de tickets zo snel behandeld gaan worden..
emo.gif
 

Jurgen

Active member
Dan ben ik ook weg dus heb ik (hopelijk) geen problemen waarvoor ik een ticket moet maken.
smile.gif
 

Jesse

New member
Ik ben al eerder weg en kom ietsje eerder terug dan jullie succes =D en veel plezier
 

Sebas

Active member
Marjolein:

Sebas:
Of korter, misschien zijn wij wel sneller
yummie.gif

haha, niet te snel anders gaan de leden ook van Lennard en Ruben verwachten dat de tickets zo snel behandeld gaan worden..
emo.gif




Wahaha nee dat moeten we zeker niet hebben
yummie.gif
 

Jesse

New member
Lennard:
Ruben 4 weken Viëtnam, ik 2 weken Spanje en 2 weken Duitsland.
pompom.gif

Kom je maybe nogwel tegen dan... Duurt nog wel lang hoor
sadley.gif
 
Bovenaan